TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. júl. 24. 15h:01'
EZ A 689. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD
690. játékheted kezdete: júl. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX
|
RAVASHACK KALANDJAI
25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [172,-41] koordinátán.
Corel con Copredoc átadott neked a 1. napon 20 TU-t.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 823. hetének nyerőszámai: 23, 17, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy törpemammut nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 680.]
* 1. KP: |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az arató csattanat testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Rövid karddal megkarcolod az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
[40 pontot használtál fel, van még 640.]
* 2. KP: |
használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
[0 pontot használtál fel, van még 640.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 640.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 640.]
* 3. KP: |
használod a 235. tárgyat |
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 610.]
* 4. KP: |
VP spórolása: 15 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 610.]
* 5. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 610.]
* 6. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 605.]
* 7. KP: |
elmormolod a 169. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 600.]
v 15 1253 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 600.]
v 11 |
elmormolod a 11. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 595.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]
m 7 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
[171,-42] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger bal vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger bal lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a magger testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 96, gyógyulás: 21, összesen: -75 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)
(Továbbmész...) [170,-43] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [169,-44] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 554.]
[168,-43] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pordémon. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pordémon testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Rövid karddal felnyitod a pordémon testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 542.]
ek 324 |
t. energia kisütése: 324 |
Siker: növények sarjadnak ki idézésed nyomán! A terep most már fűtől zöldellő síkság. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 532.]
at 3070 20 |
TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 20 |
A másik kalandozó TU szintje már telítve van, így nem adhatsz át neki TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
at 3796 20 |
TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 20 |
A másik kalandozó TU szintje már telítve van, így nem adhatsz át neki TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
[169,-42] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Brujeria előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az ekharion fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 34, gyógyulás: 30, összesen: -4 ÉP}
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 512.]
be 70 |
bemész a 70. titkos labirintusba |
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Odabent sötét honol. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 507.]
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.]
Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.]
Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.]
A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. [9. PONT]
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tűnik. [11. PONT.]
[56 pontot használtál fel, van még 451.]
lm 17 18 20 |
mozogsz 17 18 20 |
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT]
Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. [12. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Nyomulsz. [14. PONT]
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad]
Továbbmész. [19. PONT]
Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad]
Továbbmész. [19. PONT]
Rossz előérzettől kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. [20. PONT] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
[70 pontot használtál fel, van még 381.]
lm 23 25 29 |
mozogsz 23 25 29 |
Továbbmész. [19. PONT]
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Nyomulsz. [14. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. [21. PONT]
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. [22. PONT]
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [23. PONT]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT]
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT]
Belesel az elementáris borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
[77 pontot használtál fel, van még 304.]
lm 31 25 23 |
mozogsz 31 25 23 |
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad]
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT]
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT]
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [23. PONT]
[35 pontot használtál fel, van még 269.]
lm 33 36 39 |
mozogsz 33 36 39 |
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. [22. PONT]
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. [21. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT]
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Valami azt súgja, hogy a déli folyosó a legjobb választás. [36. PONT.]
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. [39. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-9 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
[63 pontot használtál fel, van még 206.]
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Az északi folyosót választod. Talán itt nem lesz probléma. [34. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-102 varázspont).
Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. [12. PONT]
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT]
A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. [9. PONT]
Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.]
Visszaúszol. [5->4. PONT.]
A víz hideg, és sok a felszerelésed, de szerencsére a tó sekély így majdhogynem át tudsz gyalogolni. [3->2. PONT.]
[98 pontot használtál fel, van még 108.]
Felmászol a kijárati kürtőn, és egy nagy rúgással kirúgod a fémlemezt, ami az ajtó. Végre elhagytad a baljóslatú helyet!
[7 pontot használtál fel, van még 101.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[168,-41] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 68, gyógyulás: 15, összesen: -53 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [167,-40] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 127, gyógyulás: 26, összesen: -101 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+125 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó támad rád.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}
Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb vállát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 19, összesen: +14 ÉP}
Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken és 2 bumeráng. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [94 pontot használtál fel, van még 7.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
be 502 2 |
bemész az 502. épületbe |
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 1. BP: |
átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 2. BP: |
VP elővétele: 100 |
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 3. BP: |
elmormolod az 58. varázslatot |
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 4. BP: |
építed a 720. tárgyat 7 pontért |
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
* 6. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
* 7. BP: |
keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
* 8. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-60 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 14, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 488 pontot. A következő körben tehát 492 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 347. fordulód.
Erő: |
37 (38) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
170 cm |
IQ: |
38 |
Támadás: |
22 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
90 kg |
Ügyesség: |
40 |
Védekezés: |
65 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
28/28 év |
Egészség: |
43 (45) |
Életpont: |
402/240 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
48 (46) |
Varázspont: |
600/0 |
Pénz: |
1287 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
28/24 |
Pszi pont: |
137/164 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1664 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9666 TP-t kaptál. Jelenleg 1063152 TP-d van. A következő szinthez még 136848 TP szükséges. Trófeáid:
taalru,
küklopsz,
Notermanthi. A 344. fordulódban 9463 arany került a bankszámládra. 9604 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
7/64 |
ökölvívás: |
3/6 |
szúrófegyverek: |
30/20 (+5%) |
vágófegyverek: |
7/42 (+5%) |
ütőfegyverek: |
14/44 |
lőfegyverek: |
*25/100 |
dobófegyverek: |
4/2 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
39/59 |
2. nyomkövetés: |
82/59 |
3. lopás: |
3/48 |
4. mászás: |
12/72 |
5. csapdakészítés: |
25/62 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
7/4 (+25%) |
7. gyógyítás: |
57/86 (+20%) |
8. titkosírás: |
5/41 |
9. felderítés: |
29/69 (+3%) |
10. szörnyidomítás: |
14/67 |
11. teológia: |
39/3 (+8%) |
12. taumaturgia: |
34/52 (+1%) |
13. zene: |
24/31 (+30%) |
14. szörnyismeret: |
11/79 (+18%) |
15. pszi: |
*19/100 |
16. vadászat: |
16/0 |
17. bányászat: |
32/49 (+3%) |
18. úszás: |
15/82 |
19. csapatmunka: |
1/44 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
14. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) |
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) |
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) |
>> |
karmos tankány (#137) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
fémbontó szójer (#150) |
energiatüskék (#29) |
>> |
48. szintű lényekre |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
varázsvédelem II (#108) |
>> |
őrült varázsló (#255) |
|
tükörpajzs (#101) |
>> |
gnóm szolgáló (#181) |
hhaar burka (#32) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
|
hhaar burka (#32) |
>> |
tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 64 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(167,-40) kultúrmasztodon (#227), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), 35. jellempróba
(168,-43) pordémon (#253), tavacska, oltár
(168,-41) qwarg rohamosztagosok (#242), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár
(169,-44) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak
(169,-42) a 70. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, 46. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232)
(170,-43) Dornodon rúnaköve, 33. jellempróba, Dornodon oltár
(171,-42) magger (#747), gumifa (#38), 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(172,-41) arató csattanatok (#144)