Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 25. 9h:12' EZ A 501. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD 502. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 324 |
ff 264 181 568 | felt. fegyverváltás: 264 181 568 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [185,30] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és egy kék orchidea. 2323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 95, gyógyulás: 6, összesen: -89 ÉP}
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
vtn 156 | varázslat tanulás: a 156. varázslatot |
vtn 184 | varázslat tanulás: a 184. varázslatot |
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
vtn 156 | varázslat tanulás: a 156. varázslatot |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az őrült varázsló testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 106, gyógyulás: 3, összesen: -103 ÉP}
(Továbbmész...) [184,32] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár kesztyű. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 14 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 2323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 81, gyógyulás: 4, összesen: -77 ÉP}
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [186,31] Még mindig a városban vagy. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele.
(Továbbmész...) [187,31] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 102, gyógyulás: 21, összesen: -81 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Tguarkhan. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan bal lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Tguarkhan bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Tguarkhan jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió bal hátsó lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 137, gyógyulás: 29, összesen: -108 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
h 235 1000 | használod a 235. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 8. BP: | imádkozol |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül. |
VARÁZSPÁNCÉL (156. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igen nevetségesen hat, amikor egy varázsló vasvértben vagy kvazár páncélban csörtet harcba. Sokkal elegánsabb, ha testét mágia védi! A varázspáncél minden 2 taumaturgia szakértelmed után 1 védettséget ad, (15. szinten 8-at, 17. szinten 9-et, stb. egészen a max. 16 védettségig) de felrakásának feltétele, hogy nem viselsz páncélt (ez persze egyben azt is jelenti, hogy ha felveszel egy páncélt, a varázspáncél automatikusan megszűnik). A varázspáncél a következő fordulód elejéig tart, anyagi komponense nincs, elmondása a V 156 paranccsal történik, 15 VP-ért és 10 TVP-ért. |
VARÁZSSZEM (184. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Egy igazán nagyhatalmú varázslónak nem okozhat gondot ellenfele szánalmas kis védekező varázslata. Ha használod ezt a varázslatot 9 VP-ért, és birtokodban van egy varányszem, a következő forduló elejéig képessé válsz a szembenálló ellenfél láthatatlan varázslatainak észlelésére, s így támadó varázslataidat ésszerűen alkalmazhatod. A gyengébb mágusok varázslatait száz százalékos eséllyel leleplezed, arról azonban ne is álmodj, hogy egy nálad hatalmasabb varázsló (ha van ilyen) furfangos praktikáit teljes bizonyossággal felfogd! Persze minimális esély mindig lesz, de minél nagyobb az eltérés, annál kevesebb esélyed van ellenfeled kijátszására... |
KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY) Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni. Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak. |
Erő: | 38 | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 41 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 37 | Védekezés: | 62 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 9/9 év |
Egészség: | 34 (36) | Életpont: | 357/134 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 48 (49) | Varázspont: | 520/216 | Pénz: | 526 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 170/199 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 22/52 (+18%) |
vágófegyverek: | 23/75 (+2%) | ütőfegyverek: | 13/88 (+6%) | lőfegyverek: | 22/54 (+12%) |
dobófegyverek: | 14/8 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/27 | 2. nyomkövetés: | 56/35 (+12%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 13/98 | 5. csapdakészítés: | 23/99 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/67 |
7. gyógyítás: | 56/91 | 8. titkosírás: | 15/24 | 9. felderítés: | 42/43 |
10. szörnyidomítás: | 11/58 | 11. teológia: | 36/5 (+23%) | 12. taumaturgia: | 21/98 (+11%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/8 | 15. zene: | 62/16 (+93%) |
16. szörnyismeret: | 24/57 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 32/23 (+9%) | 21. úszás: | 16/53 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5484 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kvazár kesztyű (#445) | 10 | madártoll (#112) | 8 | óndarab (#85) | |||
2 | púderkő (#119) | 7 | rézdarab (#70) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 2 | ugh méreg (#166) | 2 | vasérc (#152) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | tükör (#43) | 10 | víz (#27) |