Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 4. 12h:03' EZ A 498. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD 499. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 324 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [184,32] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló bal vállát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. Mágusölővel párszor kilyukasztod az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 47, gyógyulás: 5, összesen: -42 ÉP}
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 23 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [185,30] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy Blounther apó. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Blounther apó jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Blounther apó bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 18 életpontot vesztettél. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Blounther apó testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Blounther apó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. Eldobod az értéktelenné vált Chara-din fattya trófeát, és kiszedsz egy Blounther apó trófeát. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 109, gyógyulás: 13, összesen: -96 ÉP}
vtn 108 | varázslat tanulás: a 108. varázslatot |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
vtn 182 | varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
vtn 157 | varázslat tanulás: a 157. varázslatot |
vtn 373 | varázslat tanulás: a 373. varázslatot |
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
vtn 155 | varázslat tanulás: a 155. varázslatot |
vtn 367 | varázslat tanulás: a 367. varázslatot |
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
vtn 156 | varázslat tanulás: a 156. varázslatot |
tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [183,30] Még mindig a városban vagy.
be 256 | bemész a templomba |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 26 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 8. BP: | imádkozol |
VÁMPÍRTŐR (364. TÁRGY) A vámpírtőr egyike a leghasznosabb fegyvereknek. Korántsem azért, mert olyan könnyű lenne segítségével elbánni akármelyik ellenféllel, hanem azért, mert igen jól védi gazdáját. A tőrbe valamikor egy nagyhatalmú mágus vámpirizáció varázslatot zárt be, amely még mindig működik. Ennek köszönhetően ha a tőrrel megsebzel valakit (de ez csak a tőrre érvényes), akkor te a sebzéstől függően gyógyulsz, úgy mint a vámpirizáció varázslatnál. A tőr szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható, a vele okozott sebzés 2D4+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni. |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
TŰZMÁGIA (157. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Hatékonyabbá akarod tenni tűz alapú varázslataidat? Itt az alkalom! A tűzmágia egy, a következő kör elejéig tartó bűbáj, melynek hatására minden tűzvarázslatot annyival többet sebez, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A tűzmágia elmondása 24 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense a köznyelven tűzbogyónak is nevezett kaktuszbogyó. |
BANSHEE-SIKOLY (373. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Hallottál már ezekről a noth-szellemekkel rokon elkárhozott elf lelkekről, a bansheekról? Ha igen, akkor bizonyára tudod, hogy képesek rettenetes hangjukkal elpusztítani ellenfelüket. Most már te is megteheted ezt, hiszen ez egy varázslat, ami nem tesz mást, mint egy elemi hangcsapást küld az ellenfél irányába, pont olyan rezonanciával, ami pusztítja annak szöveteit. Ahhoz, hogy minél jobban eltaláld a megfelelő hangmagasságot, nem árt, ha minél képzettebb zenész vagy, de azért van egy határ, amit nem tudsz átlépni anélkül, hogy a hangszálaid ne károsodjanak. A játék nyelvére lefordítva: ezzel a 20 VP-be kerülő varázslattal a zene szakértelmeddel arányosan tudsz sebezni a harcban, minden 4. szint után d10-et, egészen a 30d10-ig, ahol a varázslat sebzése bemaxol. A varázslat sebzését a sikeres mentődobás felezi. |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel. |
KLÓNOZÁS (367. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Már többször eltöprengtél rajta, hogy hasznos lenne befogott állataidat szaporítani, majd a szörnypiacon elpasszolva őket busás jövedelemre szert tenni, ám mindig oda lyukadtál ki, hogy ehhez fel kéne adni mostani kalandozó életmódodat, amit egyetlen porcikád sem kíván. Ugyanakkor, ha a szaporítási folyamatból ki lehetne hagyni a nevelési fázist, akkor nem ütközne az életmódoddal sem. Talán a jövőben ennek a varázslatnak a továbbfejlesztése majd lehetőséget ad erre. A klónozás ezen kezdetleges verziója még gyakran kudarcot vall, csupán (taumaturgia szakértelmed - a szörny szintje)/2 eséllyel sikerül, max. 90%-ban. Ha a klónozás sikeres, keletkezik egy nyers, emlékek és érzések nélküli példány, ami gyámoltalanul mered majd a körülötte lévő világra, amikor létrehoztad. Ha FT parancsod van az adott szörnyre, azonnal meg is támadod, ha nincs, ott marad a mezőn. A varázslat elmondásához 60 VP-re, 5 TVP-re, fókusznak egy mutáns csontra van szükséged, na meg a kiválasztott szörny egy szőrszálára, nyálcseppjére, stb. (ezeket automatikusan beszerzed az állattól). A parancs második paraméterének add meg a szörny sorszámát, amit klónoznál. A klónozásra egy fordulóban csak egyszer van lehetőséged, hiszen befogott állataid úgy megrémülnek a szertartástól, hogy rajtuk többet egy ideig nem kísérletezgethetsz. A klónozást labirintusban vagy egyéb épületben nem, csak szabad ég alatt hajthatod végre. |
Erő: | 38 | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 41 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 9/9 év |
Egészség: | 34 (36) | Életpont: | 356/138 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 48 (49) | Varázspont: | 520/347 | Pénz: | 6010 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 170/194 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 22/34 |
vágófegyverek: | 23/73 (+8%) | ütőfegyverek: | 13/82 | lőfegyverek: | 22/42 (+6%) |
dobófegyverek: | 14/8 |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/27 | 2. nyomkövetés: | 56/23 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 13/98 | 5. csapdakészítés: | 23/94 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/67 |
7. gyógyítás: | 56/91 | 8. titkosírás: | 15/24 | 9. felderítés: | 42/43 |
10. szörnyidomítás: | 11/58 | 11. teológia: | 35/82 (+6%) | 12. taumaturgia: | 21/87 (+9%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/8 | 15. zene: | 61/23 (+30%) |
16. szörnyismeret: | 24/57 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 32/14 | 21. úszás: | 16/53 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 3 | szögletes kő (#17) | 4 | víz (#27) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
163 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 2 | sötét tekercs (#535) |