Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 29. 12h:26' EZ A 494. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD 495. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1657 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
a 415 1056 4 | átadod a 415. tárgyat az 1056. kalandozónak (4 darabot) |
hu 329 280 | hulladék: 329 280 |
ff 329 422 | felt. fegyverváltás: 329 422 |
ffk 300 200 | felt.fv.kozkázata: 300 200 |
kt 335 | elkészíted a 335. tárgyat |
vv 364 182 | elmormolod a 364. varázslatot a 182. varázslatot |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Épületek tűnnek fel.
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr jobb lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 23 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 87, gyógyulás: 37, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [188,106] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr híveié.
be 632 5 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel végigvagdosod a csápos otagi nyálkás csápját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 42 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 27 életpontot vesztettél. Mágusölővel megvagdalod a csápos otagi testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 28 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 201, gyógyulás: 75, összesen: -126 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 6, gyógyulás: 63, összesen: +57 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,68] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy kronotapír. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a kronotapír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 47, gyógyulás: 165, összesen: +118 ÉP}
(Továbbmész...) [193,67] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A 7 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 29, gyógyulás: 135, összesen: +106 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 55 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 74, gyógyulás: 59, összesen: -15 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 19, gyógyulás: 36, összesen: +17 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Notermanthi jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 gyöngymangó, egy nagy vaskulcs és egy szent jogar. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 28, gyógyulás: 71, összesen: +43 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [193,65] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 62, gyógyulás: 39, összesen: -23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 63 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 22, gyógyulás: 109, összesen: +87 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 arany. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 55, gyógyulás: 42, összesen: -13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb karját. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő, egy aranytű, egy ezüstshuriken, egy obszidián függő, egy fűszertartó és egy trófea nyaklánc. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 148, gyógyulás: 56, összesen: -92 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 59 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Káoszkígyóval gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1020, sebződés: 10, gyógyulás: 214, összesen: +204 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a kronotapír testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a kronotapír bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 55, gyógyulás: 22, összesen: -33 ÉP}
h 449 | használod a 449. tárgyat |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 65. pszi képességet |
MÖSZEHÁT PAJZS (1231. TÁRGY) Elmerengve nézegetted egy darabig a mösze uralkodó lemetszett hátpáncélját, és végül sikerült rájönnöd, mire is használhatnád teknőforma kinézetét. Pajzsot készíthetnél belőle. Először is kellene 10 smirglilevél, amivel letisztíthatod a túlságosan nyers, még möszehúsdaraboktól dús felületét. Ezek a levelek sajnos tönkre fognak menni a súrolás során, így másra már nem fogod tudni őket használni. Ezután kellene valami egzotikus tárgy, amivel fogódzód csinálhatnál a pajzs másik oldalán. Erre négy darab bruhatagnyelv pont elég lesz. Feszítsd ki őket, majd csöpögtess rájuk 16 csepp ragasztót, hogy jobban megszilárduljanak. Hagyd állni kb. 36 TVP-nyi ideig, és máris kész a möszehát pajzs. Az élesre csiszolt élek miatt játéktechnikailag vágófegyvernek minősülő balkezes pajzs sebezni ugyan minimálisat sebez, viszont van rá esély, hogy az ellenfeledre, amikor a pajzsodat támadja, egy valódi pszi varázslat sújt le a még mindig tudati energiáktól duzzadó piros-fekete csíkos mösze hátpáncélnak köszönhetően. A möszehát pajzs használatához legalább 28. szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged. Ha a kezedben van +9 védettséget kapsz. |
Erő: | 36 (41) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 43 (50) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 38 (48) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 169/169 év |
Egészség: | 32 (39) | Életpont: | 416/586 | Jellem: | gonosz (471) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (57) | Varázspont: | 1077/195 | Pénz: | 70 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/22 | Pszi pont: | 171/-1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 31 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 31 (+1) |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (300%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 103 | 3. lopás: | 10 |
4. mászás: | 11 (+1) | 5. csapdakészítés: | 25 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 12 |
7. gyógyítás: | 42 (+1) | 8. titkosírás: | 11 | 9. felderítés: | 24 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 50 | 12. taumaturgia: | 83 |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 6 |
16. szörnyismeret: | 41 | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 4 |
19. vadászat: | 25 | 20. bányászat: | 31 | 21. úszás: | 12 |
22. főzés: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs I (#12) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | tolvajvér (#364) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
jégcsóva (#41) | >> | Tguarkhan (#212) | agykorbács (#97) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | magger (#747) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | villámcsapás (#50) | >> | ekharion (#232) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | orbitális mackósajt (#229) | villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | ametiszt medál (#275) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bumeráng (#249) | 4 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | rákfatty váladék (#333) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | smirglilevél (#29) | 3 | tinta (#101) | |||
10 | tünde nyíl (#554) | 1 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
70 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 2 | aranytű (#272) | |||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
17 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | olló (#335) | 6 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
7 | ragasztó (#83) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rézdarab (#70) | |||
6 | sáfránypor (#211) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) |