344. forduló, 346. forduló, Ravashack összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 22. 15h:09'
EZ A 684. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
685. játékheted kezdete: jún. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX

RAVASHACK KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,-40] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot.
A táborozás 9. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy denevér szimbólumot, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mithril láncinget, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy varkaudar katona trófea és egy varkaudar vajákos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shidehara. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz. Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. A földön találsz egy tüsi barna hajszálat.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 820. hetének nyerőszámai: 15, 6, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: VP spórolása: 55
Félreraktunk, letiltottunk neked 55 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 621.]

* 3. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 611.]

* 4. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 611.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 611.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +15 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 610.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 580.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 8. KP: elmormolod a 26. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 9. KP: elmormolod a 169. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

vi 5 5 40 viselkedésed: 5 5 40
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

fkt 94 10 1 felt. készítesz a 94. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 580.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 7 TU árán átcsúsztatsz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[187,-41] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy csillezsályát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [186,-42] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kaqxar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sérült kronotapír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


Találkozol ELFelejett Álmokkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [185,-43] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ramirez Espanza, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 536.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 536.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 516.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[184,-44] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis herceg. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.


Összeakadsz Tars Tarkasszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [183,-44] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy manilla-fát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg nyakát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vámpírtőrrel megdöföd az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,-44] Tovább barangolsz a fák között.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy apró vályogviskót pillantasz meg, melynek kéményéből vastag, fekete füst kígyózik az ég felé. A viskó mellett néhány birka legelészik. Látszik, hogy a ház igencsak rossz állapotban van: a tulajdonosnak vagy ideje, vagy ereje nincs arra, hogy karbantartsa a parányi házikót. Lehet, hogy itt lakik a sokat emlegetett erdei bölcs! (666. épület.)
Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 480.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 480.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat.
- Sajnálom, de nincs semmim, amit megoszthatnék veled - mondja a bölcs reszelős hangon, majd ismét a könyvébe mélyed. Eltöprengesz, vajon hogyan tudnád társalgásra bírni. Hirtelen ötlettől vezérelve, kérdésekkel kezded bombázni a bölcset: hogyan lehet adamantitot bányászni? Hogyan juthatnál sárkányölő kardhoz? Merre lehet szuperpszi követ találni? A bölcs felemeli a kezét, türelmedet kérve. - sajnálom, de én leginkább a természettel, a mezőgazdasággal, meg hasonló dolgokkal foglalkozom, a hatalommal kapcsolatos dolgok nem izgatnak. Kérlek, ne zavarj. - a bölcs láthatóan megpróbál ignorálni. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[181,-43] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [180,-42] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy drakolich. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a drakolich nyakát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a drakolich nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 80, gyógyulás: 11, összesen: -69 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [179,-41] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bal vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az ekharion jobb lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod az ekharion jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 28, gyógyulás: 37, összesen: +9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy FéNYeS NaP orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 431.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 431.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 2. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 70 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 426.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 423.]

* 7. BP: keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 420.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 380.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 340.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 169 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 300.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 129 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! A szervezetedet méreg pusztítja (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 8, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 486 pontot. A következő körben tehát 686 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY)
Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány.

KARAKTERLAP

Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.

Erő: 38 (39) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 170 cm
IQ: 38 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 40 Védekezés: 65 Menekülés: 40 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 43 (45) Életpont: 403/333 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (46) Varázspont: 600/29 Pénz: 1130 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 137/162 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1644 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3126 TP-t kaptál. Jelenleg 1044549 TP-d van. A következő szinthez még 155451 TP szükséges. Trófeáid: taalru, küklopsz, Notermanthi. A 344. fordulódban 9463 arany került a bankszámládra. 9510 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/64 ökölvívás: 3/6 szúrófegyverek: 30/10 (+4%)
vágófegyverek: 7/29 (+5%) ütőfegyverek: 14/44 lőfegyverek: *25/100
dobófegyverek: 4/2

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/9 (+10%) 2. nyomkövetés: 82/59 (+24%) 3. lopás: 3/48
4. mászás: 12/56 5. csapdakészítés: 25/52 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/79
7. gyógyítás: 57/66 8. titkosírás: 5/41 9. felderítés: 29/63 (+20%)
10. szörnyidomítás: 14/67 11. teológia: 38/81 (+8%) 12. taumaturgia: 34/50 (+1%)
13. zene: 23/71 (+30%) 14. szörnyismeret: 11/61 15. pszi: *19/100
16. vadászat: 16/0 17. bányászat: 32/40 (+6%) 18. úszás: 15/82
19. csapatmunka: 1/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> karmos tankány (#137) lángcsóva (#31) >> fémbontó szójer (#150)
energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 98 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 1 ilkin érc (#232) 1 kaja (#2)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(179,-41) ekharionok (#232), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Raia oltár, 33. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, woorgard (#231)
(180,-42) drakolich (#760), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(181,-43) bávatag golombár (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(182,-44) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(183,-44) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), élőholt quwarg (#202)
(184,-44) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261), bávatag golombár (#165), Tars Tarkasz (5230. kalandozó)
(185,-43) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba
(186,-42) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720), kronotapír (#286), ELFelejett Álmok (3296. kalandozó)
(187,-41) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), 26. jellempróba, Leah oltár, 255. jellempróba, érclelőhely
(188,-40) törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek