344. forduló, 346. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 23. 9h:12'
EZ A 854. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
855. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-11,12] koordinátán.
A táborozás 6. napján összefutsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pipacs. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szőrös Karom átadott neked a 21. napon 10 TU-t.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked egy bronzkulcsot.
Szőrös Karom, amikor találkoztál vele, adott neked egy bronzkulcsot.
Desertus Anima egyszer odajött hozzád, és adott neked egy vaskulcsot. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Megcsúszott, alig észrevehető kobudera nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Azt is megállapítod, hogy férfié. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott copfos fekete hajszálat. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+153 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+25 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 897. hetének nyerőszámai: 23, 15, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 645.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 645.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 643.]

* 4. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 643.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 637.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 637.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 635.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 633.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+14 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 603.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
16 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 603.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 602.]
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 9. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 598.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 598.]

* 10. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 568.]

ef 30 506 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 463.]

at 4144 30 TU-t adsz át a 4144. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

m 2 mozogsz keletre
[-10,12] Dombos vidékre érkeztél. Észreveszel egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy gnóm szolgáló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Látsz egy kazmárt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő bal oldalát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 451.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. A járatban sötétség van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 446.]

lm 7 8 15 mozogsz 7 8 15
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [7. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-31 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy bronzkulcs és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy varkaudar bajnok! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 bronzkulcsot és 1 kis vaspajzsot. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. OUAÖAÁÁHHHHAAAARGGGHH! - hallatszik a messzeségből. Furcsa, mintha épp most beleztek volna ki egyszerre tíz ongóliantot. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! [48 pontot használtál fel, van még 398.]

lm 20 905 21 mozogsz 20 905 21
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! {támadása: 7.} Fegyvere egy bot. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar mágus bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [21. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 gyöngysor, 2 bumeráng, 1 lánckesztyű és 1 smaragd orrkarika (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! [41 pontot használtál fel, van még 357.]

lm 27 900 29 mozogsz 27 900 29
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [20. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [22. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [27. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt mirg van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Találkozol NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy woorgard trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy őrült varázsló trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [28. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! OUAÖAÁÁHHHHAAAARGGGHH! - hallatszik a messzeségből. Furcsa, mintha épp most beleztek volna ki egyszerre tíz ongóliantot. [56 pontot használtál fel, van még 301.]

lm 35 27 905 mozogsz 35 27 905
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [28. PONT.] Haladsz előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [27. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [33. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [35. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny lehelte volna ki a lelkét éppen. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [27. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [36 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 26 22 900 mozogsz 26 22 900
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [23. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [24. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [25. PONT.] Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [25. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [24. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [23. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [88 pontot használtál fel, van még 177.]

lm 37 38 905 mozogsz 37 38 905
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [38. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [37. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. OUAÖAÁÁHHHHAAAARGGGHH! - hallatszik a messzeségből. Furcsa, mintha épp most beleztek volna ki egyszerre tíz ongóliantot. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [38. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 40 42 38 mozogsz 40 42 38
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-250 varázspont).
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [40. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny lehelte volna ki a lelkét éppen. Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Haladsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [38. PONT.] [66 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 900 6 905 mozogsz 900 6 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [30 pontot használtál fel, van még 57.]

lm 3 900 mozogsz 3 900
Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [3. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [22 pontot használtál fel, van még 35.]

vv 59 58 elmormolod az 59. varázslatot az 58. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 33.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 31.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! (ld. enc.) Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] egy átokmurgattyút veszel észre magad előtt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. [24 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 1 mozogsz 1
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [3. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: VP elővétele: 100
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 24, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 486 pontot. A következő körben tehát 487 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD ORRKARIKA (730. TÁRGY)
Egy csinos kis arany karika, végén egy parányi, szemed gyönyörködtető smaragddal. Az orrkarikák egyre népszerűbbek az alanori királyságban, talán te sem leszel annyira kirívó, ha orradat kifúrva, felaggatod ezt a csodás ékességet. Nyakláncként KF-elhető.

ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY)
Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 35 (31) Támadás: 19 (21) Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 37 Védekezés: 84 (88) Menekülés: 40 % Életkor: 110/117 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 315/306 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: -8
Szerencse: 35 (40) Varázspont: 807/64 Pénz: 38 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 60/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2331 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3407 TP-t kaptál. Jelenleg 538348 TP-d van. A következő szinthez még 61652 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, Raia szent lovagja, woorgard. A 341. fordulódban 9584 arany került a bankszámládra. 9775 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 2/33 szúrófegyverek: 18/70 (+3%)
vágófegyverek: 22/60 (+8%) ütőfegyverek: 28/52 lőfegyverek: 27/89
dobófegyverek: 18/81

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << Zinthurg pallos (#716) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/69 2. nyomkövetés: 84/35 (+4%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/36 5. csapdakészítés: 32/90 6. csapdaészlelés: 5/42 (+35%)
7. gyógyítás: 37/97 8. titkosírás: 15/88 9. felderítés: 33/72 (+45%)
10. szörnyidomítás: 14/34 11. teológia: 49/60 (+14%) 12. taumaturgia: 39/66 (+1%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 34/11 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/79
16. pszi: 6/53 (+11%) 17. zárnyitás: 1/25 18. vadászat: 12/63
19. vitalitás: 1/19 20. bányászat: 19/63 21. úszás: 17/87
22. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 15 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 59 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2) 1 rókafarok (#124)
1 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzkulcs (#76)
2 bumeráng (#249) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngysor (#192)
1 kis vaspajzs (#159) 1 lánckesztyű (#230) 2 madártoll (#112)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248)
1 rövid íj (#107) 1 smaragd orrkarika (#730) 1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-10,12) a 71. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), varkaudar felderítő (#7133), varkaudar bajnok (#190), varkaudar mágus (#128), élőholt mirg (#135), NépekMindenSzigete (1548. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 138,121-es mezőn levő ősi rúnatorony a 139,121-re költözött.
* Bekerültek a játékba az új területhez kapcsolódó isteni küldetések. Ezzel kapcsolatban az isteni küldetések teljes rendszerét újra kellett írni, bár a rendszert leteszteltük, ha mégis visszásságot tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk.

Üzenet küldése a karakternek