Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 18. 9h:25' EZ A 493. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD 494. játékheted kezdete: máj. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1657 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
a 415 1056 4 | átadod a 415. tárgyat az 1056. kalandozónak (4 darabot) |
vv 364 182 | elmormolod a 364. varázslatot a 182. varázslatot |
ba 761 | nem támadod a 761. szörnyet |
tv | támadó/véd. varázslat |
tv 31 32 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 32. varázslatot |
kno 12 12 | képesség-növelés 12 |
tno 2 3 | növeled a 2. tulajdonságodat |
hu 418 282 | hulladék: 418 282 |
hu 116 152 | hulladék: 116 152 |
hu 203 299 281 | hulladék: 203 299 281 |
hu 298 199 717 | hulladék: 298 199 717 |
hu 404 14 102 | hulladék: 404 14 102 |
hu 233 265 184 | hulladék: 233 265 184 |
hu 186 76 240 | hulladék: 186 76 240 |
hu 185 278 308 | hulladék: 185 278 308 |
hu 229 140 142 | hulladék: 229 140 142 |
hu 164 187 480 | hulladék: 164 187 480 |
hu 329 322 239 | hulladék: 329 322 239 |
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
ea 272 13 | eladod a 272. tárgyat 13 |
ea 551 1 | eladod az 551. tárgyat 1 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb oldalát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [183,30] Továbbmész a város utcáján. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran híveié.
(Továbbmész...) [183,29] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 36, gyógyulás: 20, összesen: -16 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 47 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 57, gyógyulás: 71, összesen: +14 ÉP}
v 198 193 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,65] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A 7 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 32, gyógyulás: 91, összesen: +59 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 61, gyógyulás: 47, összesen: -14 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-7 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 31, gyógyulás: 35, összesen: +4 ÉP}
szm 297 | megölöd a 297. szörnyet |
v 93 | elmormolod a 93. varázslatot |
id 297 130 | idomítod a 297. szörnyet 130 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 96 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 54 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval teljesen átdöföd az orgoró jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 4, gyógyulás: 15, összesen: +11 ÉP}
kt 578 | elkészíted az 578. tárgyat |
f 551 578 | kísérletezel az 551. tárggyal az 578. tárggyal |
kt 590 | elkészíted az 590. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb vállát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 48, gyógyulás: 35, összesen: -13 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal lábát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 12 arany és egy ezüst nyaklánc. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 56, gyógyulás: 57, összesen: +1 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Káoszkígyóval épp hogy megszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 37, gyógyulás: 128, összesen: +91 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 20, gyógyulás: 32, összesen: +12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (53 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál, egy nagy vaskulcs, 2 borostyán függő, egy arany és egy ezüst kulcs. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 140, gyógyulás: 62, összesen: -78 ÉP}
m 5 3 4 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Nem találtad el. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Pengéjét vadul forgatva, a csontváz hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. Oopssz, ez mellément! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 21 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 207, gyógyulás: 0, összesen: -207 ÉP}
(Továbbmész...) [193,69] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 51 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,70] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 65. pszi képességet |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
Erő: | 36 (41) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 43 (50) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 38 (48) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 169/169 év |
Egészség: | 32 (39) | Életpont: | 418/179 | Jellem: | gonosz (466) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (57) | Varázspont: | 1077/74 | Pénz: | 2368 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/15 | Pszi pont: | 171/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 31 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | * 30 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 (+3) | 2. nyomkövetés: | 103 (+1) | 3. lopás: | 10 (+3) |
4. mászás: | 10 (-4) | 5. csapdakészítés: | 24 | 6. csapdaészlelés: | 12 (+3) |
7. gyógyítás: | 41 | 8. titkosírás: | 11 | 9. felderítés: | 24 (-1) |
10. szörnyidomítás: | 10 (+1) | 11. teológia: | 50 | 12. taumaturgia: | 83 (+12) |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 6 |
16. szörnyismeret: | 41 | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 4 (+3) |
19. vadászat: | 25 | 20. bányászat: | 31 | 21. úszás: | 12 |
22. főzés: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs I (#12) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | tolvajvér (#364) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
jégcsóva (#41) | >> | Tguarkhan (#212) | agykorbács (#97) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | magger (#747) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | villámcsapás (#50) | >> | ekharion (#232) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | orbitális mackósajt (#229) | villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | dentor szüttyő (#590) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | kőszem (#304) | 6 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | nyílvessző (#108) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
18 | tüske (#22) | 1 | tyrex csont (#280) |