TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. jún. 8. 9h:09'
EZ A 682. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD
683. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5188
SZÁMLA : XXXX
|
RAVASHACK KALANDJAI
54 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [361,-3] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy tüsi ezüsthajú, piros szemű, rövid bajszú troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy törpe bakancsot és egy tükörpáncélt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy Ylgoroth trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Deirra the Dark. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Amélia köpenyét (1 arany kikiáltási áron), 1 remák szivet (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 remák szív (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany) ellenértékét.
A 33. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, borostyánszemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy árnyékpáncélt, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hősi övcsatot, egy Istenek Talizmánját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Zt'tuzzarxn trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy ködsárkány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jennifer Lopez. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
A 33. napon újból összefutsz Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 34. napon megintcsak összefutsz Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 34. napon ismét összefutsz Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 34. napon megintcsak összeakadsz Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Amélia köpenye (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany) ellenértékét.
A 41. napon összeakadsz Jázminnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy Eldereth kristályt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 49. napon megintcsak összefutsz Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 50. napon megintcsak találkozol Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 50. napon ismét összefutsz Jennifer Lopezzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2009. jún 9., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a jún 13-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
VP spórolása: 55 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 55 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 595.]
* 2. KP: |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 555.]
* 3. KP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut jobb oldalát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Rövid karddal végigvágod a törpemammut nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 545.]
* 4. KP: |
használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
[0 pontot használtál fel, van még 545.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 545.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 545.]
* 5. KP: |
használod a 235. tárgyat |
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 515.]
* 6. KP: |
VP spórolása: 15 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 515.]
* 7. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 515.]
* 8. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
* 9. KP: |
elmormolod a 169. varázslatot |
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
v 88 |
elmormolod a 88. varázslatot |
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 21 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
v 15 1253 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
v 11 |
elmormolod a 11. varázslatot |
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
v 86 |
elmormolod a 86. varázslatot |
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
at 5367 10 |
TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10 |
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
m 7 8 8 |
mozogsz északnyugatra, északra, északra |
[360,-4] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sziklaskorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 86, gyógyulás: 19, összesen: -67 ÉP}
Találsz egy kátránygödröt. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Einstein, a troll irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy viharóriás barlang van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
(Továbbmész...) [360,-5] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy Notermanthi. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Ez igen rosszul esett (-1 felderítés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 92, gyógyulás: 19, összesen: -73 ÉP}
Találsz egy viharóriás barlangot. Észreveszel egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kóbor Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy gejzír van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
(Továbbmész...) [360,-6] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Oldalt pillantva, meglátsz egy gejzírt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Analotha hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronokukac nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kronokukac testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Vámpírtőrrel többször eltalálod a kronokukac testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 26, gyógyulás: 50, összesen: +24 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [60 pontot használtál fel, van még 445.]
[360,-7] Egy kisebb településhez érkeztél.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Utad során felfedezed Sang Al'rahim táborát. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy Hantas karperecét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy moa karkötőt, egy moa nadrágot, egy moa nyakláncot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi csizmát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy védőtalizmánt visel. Fegyverzetét egy ködsárkány trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy ódon vízköpő trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[12 pontot használtál fel, van még 433.]
be 686 2 |
bemész a 686. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 383.]
pki 200 |
kiveszel a bankból 200 aranyat |
Kiveszel a bankból 200 aranyat. A számládon van még 9463 arany. [0 pontot használtál fel, van még 383.]
kb 1 1 |
kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 383.]
h 1 50 20 |
használod az 1. tárgyat |
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 383.]
bb 1 10 |
beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 383.]
m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[361,-8] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Mnebolath támad rád.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Csontodig hatol a hideg. (59 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 5 kerek kő, 3 fekete gyöngy, 8 fokhagyma, 10 ugh méreg, 2 borkonyó bibe. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany, egy gyöngymangó és egy fekete gyöngy. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 104, gyógyulás: 33, összesen: -71 ÉP}
A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Thargodan esszencia és 4 arany. Egy Thargodan légiós készül a lemészárlásodra. (ld. enc.) Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mozgást észlelsz oldalról. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pszi elementál lord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 232 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [72 pontot használtál fel, van még 311.]
Feltámadsz! (+326 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 311.]
Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [362,-9] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ragnar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sziklaskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 122, gyógyulás: 26, összesen: -96 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [363,-10] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősvortexet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy térkaput. Délre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat Chara-din fattya. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Végleg elfelejtetted mágiafeloldás nevű varázslatodat. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+242 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [72 pontot használtál fel, van még 239.]
[364,-10] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Látsz egy krómkaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy amniosz-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hira Lal irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összefutsz Jázminnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy Eldereth kristályt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hohó! Örömmel látod, hogy eggyel kevesebb szopókő van nálad.
Találkozol egy copfos ősz hajú, kék szemű, harcsabajszos ember férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kék sequator W.D.. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[12 pontot használtál fel, van még 227.]
Felszabadítottunk neked 55 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 227.]
v 163 188 31 |
elmormolod a 163. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(360,-7) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Sang Al'rahim (5689. kalandozó)
(360,-6) gejzír (#576), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, kronokukac (#285)
(360,-5) Notermanthi (#257), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(360,-4) sziklaskorpió (#339), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), törpe bánya (#435), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,-8) Mnebolath (#237), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), pszi elementál lord (#272)
(361,-3) törpemammut (#115)
(362,-9) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(363,-10) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din fattya (#236)
(364,-10) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Jázmin (3741. kalandozó), Kék sequator W.D. (5089. kalandozó)
[188,-40] Dombos vidékre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Találsz egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített woorgard. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard jobb oldalát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.
[-55 varázspont.] [23 pontot használtál fel, van még 204.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 184.]
* 1. BP: |
átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
* 2. BP: |
VP elővétele: 100 |
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
* 3. BP: |
elmormolod az 58. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]
* 4. BP: |
építed a 720. tárgyat 100 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 179.]
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 179.]
* 6. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 176.]
* 7. BP: |
keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
* 8. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-54 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 14, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 176 pontod maradt, ebből a következő körre 176 pontot vihetsz át. Kapsz még 485 pontot. A következő körben tehát 661 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY)
Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
KARAKTERLAP
Ravashack, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 344. fordulód.
Erő: |
38 (39) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
7/5 |
Magasság: |
170 cm |
IQ: |
38 |
Támadás: |
22 |
Agresszió: |
6 |
Testsúly: |
90 kg |
Ügyesség: |
40 |
Védekezés: |
65 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
28/28 év |
Egészség: |
43 (45) |
Életpont: |
403/349 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
48 (46) |
Varázspont: |
600/1 |
Pénz: |
1086 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
28/0 |
Pszi pont: |
137/161 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1640 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7358 TP-t kaptál. Jelenleg 1039423 TP-d van. A következő szinthez még 160577 TP szükséges. Trófeáid:
taalru,
küklopsz,
Notermanthi. A 344. fordulódban 9463 arany került a bankszámládra. 9463 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
7/64 |
ökölvívás: |
3/6 |
szúrófegyverek: |
30/6 (+6%) |
vágófegyverek: |
7/24 (+4%) |
ütőfegyverek: |
14/44 |
lőfegyverek: |
*25/100 |
dobófegyverek: |
4/2 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
38/99 |
2. nyomkövetés: |
82/35 (+20%) |
3. lopás: |
3/48 |
4. mászás: |
12/56 |
5. csapdakészítés: |
25/47 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
6/79 |
7. gyógyítás: |
57/66 (+20%) |
8. titkosírás: |
5/41 |
9. felderítés: |
29/43 (-74%) |
10. szörnyidomítás: |
14/67 |
11. teológia: |
38/73 (+7%) |
12. taumaturgia: |
34/49 (+5%) |
13. zene: |
23/41 (+30%) |
14. szörnyismeret: |
11/61 |
15. pszi: |
*19/100 |
16. vadászat: |
16/0 |
17. bányászat: |
32/34 (+15%) |
18. úszás: |
15/82 |
19. csapatmunka: |
1/44 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
|
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
revitalizáció (#52) |
|
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
14. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) |
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) |
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) |
>> |
karmos tankány (#137) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
fémbontó szójer (#150) |
energiatüskék (#29) |
>> |
48. szintű lényekre |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
varázsvédelem II (#108) |
>> |
őrült varázsló (#255) |
|
tükörpajzs (#101) |
>> |
gnóm szolgáló (#181) |
hhaar burka (#32) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
|
hhaar burka (#32) |
>> |
tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 191 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(188,-40) térkapu (#452), vaskohó (#155), Leah oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szopógödör (#177), barátság szent tüze (#484), 34. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, woorgard (#231)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - az ud'mroag kulcs most már bármilyen tereptípuson elkészíthető.
- az egykezes súlyzót most már nem tudják a lények támadásai elpusztítani.
- az Élet Vize most már védelmet nyújt Zt'tuzzarxn átka ellen is.
- a jégmágia nem nyújtott védelmet a lángtenger ellen, javítva (enciklopédia is).
- az esthar területeken az 50. szint alatti karakterek gyengébb ellenfeleket kapnak, de a sebesült szörnyek számukra nem sebesültként jelennek meg, ezt javítottam.
* - Ezt a hetet teljes egészében KT képességfás képességek leprogramozására szántam. Elkészült:
manaszívás (515): találkozáskor VP-t kapsz taumaturgiád függvényében.
a hit ereje (516): találkozáskor gyógyulsz teológiád függvényében.
tudati kincstár (518): a szövetség tagjai tárgyakat rakhatnak be amit bármelyikőtök kivehet.
tudati ismétlés (519): plusz 1 TK ismétlése évente és több extra az EXT hatására.
tudati gyorsítás III (520): plusz 1 jobbkezes támadás.
tudati kitérés II (521): esély, hogy a szörnyek speciális támadása nem hat rád.
taumaturgia mentor (522): találkozáskor őstaumaturgia vagy taumaturgia fejlődés.
hitbéli mentor (523): találkozáskor ősreológia vagy teológia fejlődés.
pszi regeneráció II (524): a pszi regeneráció több mezőre ható változata.
tudati ostrom (525): tudatcsata ellen nem véd a tudatpajzs és 2x fölénynél biztos a győzelem.
vakmerőség (526): a menekülés százalék akár 1-re is csökkenthető és bármilyen szintű merészség megadható.
A képességek teljes és végleges enciklopédiáját hamarosan felrakjuk a honlapunkra.
* - Volt egy régi hiba, ha egy mérgezett fegyverről lejött a méreg a használata után, akkor a következő csatában az FLH hibásan működött. Javítva.
- Újra működik a weboldalon a nyomtérkép!
- A pajzszúzás és nagyobb pajzszúzás "fizikai" típusú varázslat lett.
- Az elnyelés most már nem oltja ki a sebezhetőség varázslatot.