342. forduló, 344. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 26. 12h:05'
EZ A 741. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD
742. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [153,29] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 20 gyógykenőcs (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+14 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+436 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy bunthar fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bunthar testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A bunthar feléd rúg, de nem talál el. Utolsó pillanatban ugrasz félre a bunthar öklelő szarvai elől. A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1637 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 549.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy hadiszerencse I varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 548.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 527.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. KP: használod a 112. pszi képességet
97 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 524.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 522.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 518.]

* 5. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 508.]

* 7. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 502.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 502.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 500.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 498.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-6 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 488.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1222 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy manifeszt.nyúlvány. 3231 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 447.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 444.]

kf 477 956 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat a 956. tárggyal
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 444.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(153,29) bunthar (#396), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)

[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 434.]

ve 221 4 megveszed a 221. tárgyat 4
Vásároltál 4 dobóhálót. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ve 941 10 megveszed a 941. tárgyat 10
Vásároltál 10 keselyűmirigyet. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ve 313 20 megveszed a 313. tárgyat 20
Vásároltál 20 gyógykenőcsöt. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ve 331 50 megveszed a 331. tárgyat 50
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 mutáns csontot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ve 312 50 megveszed a 312. tárgyat 50
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 borkonyó bibét. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ve 526 100 megveszed az 526. tárgyat 100
Mindössze 10 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 10 gránátlövedéket. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ve 688 5 megveszed a 688. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 ryuku sisakot. 170 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

m 5 5 2 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre
[185,107] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios híveié. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 52 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (637. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[153,29] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy trikornis előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.


(Továbbmész...) [154,29] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Csak egy sivatagi doareg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sivatagi doareg bal oldalát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2706 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 407.]

f 941 221 kísérletezel a 941. tárggyal a 221. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz rakshallion hálót. (ld. enc.) 235 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 397.]

fog 396 940 elfogod a 396. szörnyet a 940. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

m 2 mozogsz keletre
[155,29] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy bunthar jelenlétét jelzi. Mire előkészíted a rakshallion hálót, már nagyon rosszul vagy a bűzkeselyű mirigyeinek szagától. Reméled a szörny is így tesz, amikor foglyul ejted a csapdával. A lény kapálózik egy kicsit, de mielőtt még a kiszabadulásától tartva pánikba eshetnél, hirtelen eszméletét veszti. A dobóháló bűze úgy látszik neki is sok volt. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Ideje menni! [40 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Veronel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [49 pontot használtál fel, van még 348.]

v 198 168 7 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(153,29) bunthar (#396), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(154,29) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), sivatagi doareg (#240)
(155,29) buntharok (#396), művészi porolit (#720)

[168,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Felfedeztél egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy smaragd őrsárkány hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 338.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

m 2 mozogsz keletre
[169,7] Bátran belegázolsz a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben.

[9 pontot használtál fel, van még 324.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

lm 6 7 12 mozogsz 6 7 12
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy opati polip! Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 30]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az opati polip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 30]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kacagó szépia. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 30]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a kacagó szépia testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 506 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 30]

A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Egy moszatráját pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 30]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája bal oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy moszatrája lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 30]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A moszatrája melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT]
Egy természetes barlangüregbe érkeztél. Olyan, mintha valamilyen állatnak a fészke lenne... És igen, a barlang végében valami megmoccan! Valami óriási! [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy diuretikus kráken! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 30]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 polip szívókát. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


[33 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 14 16 18 mozogsz 14 16 18
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT]
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. [14. PONT] Egy hínárevő piranhát veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 30]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Itt csata lesz. [védettséged: 30]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. [16. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy elektromos angolna! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 30]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy elektromos angolna. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 30]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-15 varázspont.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. [18. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy étkezési homár van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 30]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


[35 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 20 26 34 mozogsz 20 26 34
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Benézel a parányi szobába. [20. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha, 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy moszatráját veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 35]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 35]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Továbbúszol. [24. PONT]
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Kimereszted a szemedet, hogy megbámult az ismeretlen világ minden csodáját. Kár, hogy ennyire rosszul látni. Egy újabb terembe érkezel. [26. PONT.] Egy mélység fattyát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 35]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya förtelmes plazmáját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy diuretikus krákent pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 35]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 polip szívókát. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 zafír medallion [zafír medallion ládikóba-> (184,32)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 csontpálca [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP], 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.]
[35 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 33 mozogsz 33
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Továbbúszol. [24. PONT]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy hínárevő piranhát veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 35]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy opati polipot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 35]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 35]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT] Egy trosnyogó szakócát veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 35]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT]
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy trosnyogó szakóca! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 35]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 35]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy vércápát pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 35]

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {KCC:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy vércápa lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 35]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vércápa! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 35]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 35]

Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.]
[38 pontot használtál fel, van még 178.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 172.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 171.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 170.]

hh 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 169.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 168.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 6 mozogsz nyugatra
[168,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy smaragd őrsárkány előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 159.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 149.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 139.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 129.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 119.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 114.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 104.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 94.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 1. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 89.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 88.]
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-18 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 88.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 83.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 78.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 29, 12.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a bunthar. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 484 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KESELYŰMIRIGY (941. TÁRGY)
Az iménti keselyű leölése után valamilyen éles szerszámmal magadévá tehetsz a szörnyből egy darabot. A hasát felmetszve feltáruló mirigyek már zárt állapotban is bűzösek, hát még ha két ujjaddal megnyomva őket kinyomod a keselyű belső szervének tartalmát. Hogy mire használhatod, azt még nem tudhatod, de egy jó tanács: ne étkezés után kísérletezz vele!

RAKSHALLION HÁLÓ (940. SZÖRNYCSAPDA)
Az Esthar Császárság papjai a vadászat nagymesterei voltak. A természet gyanútlan ragadozói, ill. békés növényevői felváltva estek áldozatul beteges rituáléiknak. Amekkora örömet leltek a vadak gyilkolásában, legalább ekkora kihívást jelentett számukra a használható példányok foglyul ejtése. Ha négy dobóhálót KT 940 paranccsal összecsomózol egymással, miután átitattad 2 darab keselyűmirigyből kifacsart váladékkal (ezek elvesznek, a hálókat viszont szét tudod még bontani), az így nyert hálót szinte bármilyen lényre rádobhatod, az mielőtt szétszaggathatná, elájul a bűzkeselyű émelyítő szagától.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a rakshallion hálót nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A kiszemelt szörnyet a FOG <szörny> 940 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY)
A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 343. fordulód.

Erő: 33 (47) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 38 (55) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 31 (38) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 40/41 év
Egészség: 32 (37) Életpont: 821/615 Jellem: jó (645) Tul. pont: 1
Szerencse: 43 (72) Varázspont: 950/78 Pénz: 17476 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 33/5 Pszi pont: 239/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3058 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19603 TP-t kaptál. Jelenleg 3162358 TP-d van. A következő szinthez még 337642 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, vezérfarkas, kisebb quwarg isten. A 329. fordulódban 5979 arany került a bankszámládra. 6397 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/88 (+103%) ökölvívás: 25/32 szúrófegyverek: 28/23 (+5%)
vágófegyverek: 25/26 ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 28/44
dobófegyverek: 27/40 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/71 2. nyomkövetés: 84/96 (+17%) 3. mászás: 15/86
4. csapdakészítés: 21/25 (+37%) 5. csapdaészlelés: 8/93 (+6%) 6. gyógyítás: 62/1
7. titkosírás: 6/89 8. felderítés: 24/10 (+18%) 9. szörnyidomítás: 14/40
10. teológia: 74/40 (+28%) 11. taumaturgia: 65/11 (+28%) 12. szerencsejáték: 4/11
13. versengés: 17/20 14. harcművészetek: 23/4 15. zene: 11/16
16. szörnyismeret: 46/98 (+34%) 17. pszi: 22/31 (+15%) 18. zárnyitás: 14/9 (+6%)
19. vadászat: 13/54 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 32/66
22. úszás: 7/36 23. főzés: 9/93 24. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59) tolvajvér (#364) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs II (#63) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
bunthar (#396) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
130 arany (#50) 5 fokhagyma (#403) 3 gyöngymangó (#135)
6 isteni könnycsepp (#260) 2 pirkit (#153) 5 púderkő (#119)
1 rókafarok (#124) 3 tinta (#101) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 64 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733) 4 dobóháló (#221)
1 galachmit (#310) 10 gránátlövedék (#526) 20 gyógykenőcs (#313)
6 halcsont (#390) 29 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455)
8 keselyűmirigy (#941) 1 krapixlon fürdőruha (#454) 5 kristályfolyadék (#449)
8 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mutáns csont (#331)
28 polip szívóka (#391) 4 rájabőr (#404) 4 ramit kő (#226)
1 ryuku sisak (#688) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(168,7) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve
(169,7) a 77. labirintus bejárata, opati polip (#195), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), diuretikus kráken (#207), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196), étkezési homár (#197), mélység fattya (#199), trosnyogó szakóca (#192), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)

Üzenet küldése a karakternek