Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 15. 9h:18' EZ A 675. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD 676. játékheted kezdete: ápr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áldott okerón jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áldott okerón bal oldalát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az áldott okerón farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
* 2. KP: | t. energia kisütése: 500 30 |
* 3. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Rövid karddal súrolod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
* 4. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vps 55 | VP spórolása: 55 |
ef 25 505 | energia fejlesztése 25 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az áldott okerón farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [365,76] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy átokmurgattyú került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az átokmurgattyú jobb karját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Rövid karddal megcsapod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt az átokmurgattyú agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mancsával az átokmurgattyú megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 9, gyógyulás: 22, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [364,75] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Orkhan Thai közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Nincs időd félrehajolni. (62 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: Thargodan esszencia, 2 lótuszvirág, uzbány csőr, sullár hólyag, mérgezett vasnyíl. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai bal karját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 44 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 38 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával eltalálod az Orkhan Thai jobb vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 38 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 40 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 337, gyógyulás: 12, összesen: -325 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áldott okerón testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az áldott okerón testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az áldott okerón testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [362,73] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy sárkánybarlangot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Notermanthi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi nyakát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Központi aurádat találta telibe (-1 felderítés.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi fejét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Notermanthi bal vállát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, egy ezüst kulcs, egy aranytű, 3 arany és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 102, gyógyulás: 21, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [361,72] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy Notermanthi. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Központi aurádat találta telibe (-1 felderítés.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 97, gyógyulás: 20, összesen: -77 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [361,70] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy gejzír van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [361,69] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gejzírt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Látsz egy krómkaktuszt. Találsz egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 124.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | VP elővétele: 100 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 40 | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 43 (45) | Életpont: | 403/349 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 48 (1) | Varázspont: | 600/1 | Pénz: | 394 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/5 | Pszi pont: | 137/160 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | *29/100 |
vágófegyverek: | 7/20 (+8%) | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | *25/100 (+2%) |
dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/99 | 2. nyomkövetés: | 82/15 (+16%) | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 12/56 | 5. csapdakészítés: | 25/42 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 6/79 |
7. gyógyítás: | 57/46 (+40%) | 8. titkosírás: | 5/41 | 9. felderítés: | 30/17 (-150%) |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 38/66 (+14%) | 12. taumaturgia: | 34/44 (+1%) |
13. zene: | 23/11 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 11/61 | 15. pszi: | *19/100 |
16. vadászat: | 16/0 | 17. bányászat: | 32/19 (+15%) | 18. úszás: | 15/82 |
19. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 315 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | lótuszvirág (#447) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
4 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
145 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 3 | ezüstdarab (#326) | 2 | kaja (#2) | |||
22 | kerek kő (#19) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 3 | pular kristály (#239) | |||
1 | szopókő (#259) |