Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 25. 9h:11' EZ A 705. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD 706. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot |
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 55: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 650.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a smaragdgólem nyakát. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 295 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+32 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 424, gyógyulás: 0, összesen: -424 ÉP}
kf 519 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat |
ek 273 2 455 | t. energia kisütése: 273 2 455 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,61] Épületek tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight híveié. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
im 0 5 | imádkozol |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 53 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 220 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 8 madártoll. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+32 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 219 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 2 csuklyavirág. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+32 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
v 198 153 90 | elmormolod a 198. varázslatot |
[153,90] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél.
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 2 3 7 | mozogsz 2 3 7 |
lm 7 100 7 | mozogsz 7 100 7 |
lm 54 54 100 | mozogsz 54 54 100 |
lm 7 100 54 | mozogsz 7 100 54 |
lm 32 100 54 | mozogsz 32 100 54 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 54 | mozogsz 100 100 54 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál bal oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gránitelementál testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 211 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1963 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+32 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
MÁGIADAGÁLY (132. VARÁZSLAT) Egy igazi főpap mostanra már egyike egyben a leghatalmasabb varázslóknak is. Jól tudja, hogy a varázslatainak sikerébe és erejébe nagy súllyal számít a taumaturgia szakértelme. Ennek időszakos megturbózását segíti a mágiadagály: elmondásakor, 5 VP és 25 VP árán a következő táborozás végéig 10-el megnő a taumaturgia szakértelmed. Anyagi komponense egy csepp sáfránypor. Ha többször elmondod a mágiadagályt, a hatás nem adódik össze. |
TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT) Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik. |
SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár! |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
Erő: | 29 (31) | Szint: | 30 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 45 (52) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 26 (37) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/32 év |
Egészség: | 38 (45) | Életpont: | 541/400 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (48) | Varázspont: | 1118/58 | Pénz: | 3657 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 200/245 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | 32/79 (+1%) |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 22/98 (+12%) | lőfegyverek: | 29/97 (+3%) |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) << Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 56/47 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 86/51 (+4%) | 3. lopás: | 6/54 (-300%) |
4. mászás: | 13/26 | 5. csapdakészítés: | 12/88 | 6. csapdaészlelés: | 9/96 (-290%) |
7. gyógyítás: | 64/88 (+40%) | 8. titkosírás: | 6/37 | 9. felderítés: | 37/97 (+500%) |
10. szörnyidomítás: | 8/6 | 11. teológia: | 56/4 (+22%) | 12. taumaturgia: | 97/8 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 1/93 | 14. versengés: | 11/95 (+7%) | 15. harcművészetek: | 2/51 |
16. zene: | 8/64 | 17. szörnyismeret: | 20/63 | 18. pszi: | 21/49 (+2%) |
19. zárnyitás: | 2/12 (-300%) | 20. vadászat: | 7/13 | 21. bányászat: | 28/9 (+15%) |
22. úszás: | 8/99 | 23. főzés: | 3/46 | 24. csapatmunka: | 1/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +55 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz létre mithrilt mesterséges úton! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | bronz taider (#641) | 1 | sárkánytőr (#626) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | Pusztítás Botja (#316) | 1 | szögletes kő (#17) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 80 | nyílvessző (#108) | 18 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | ryuku menetpajzs (#1320) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | mithril láncing (#457) | 1 | * | tükörpáncél (#519) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | pszi katalizátor (#610) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | démoni palást (#1573) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 1 | sötét kámzsa (#699) | ||
1 | szirén köpenye (#820) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | ryuku vállvédő (#1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | * | fattylord deréköv (#1564) | 1 | * | kyorg övcsat (#1456) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | 1 | zangrozi csizma (#451) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | hókereszt (#843) | 1 | zafír fülbevaló (#477) | |
Nyakláncok | ||||||||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | Natharion amulett (#742) | ||
1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 3 | rothasztó talizmán (#815) | 2 | ryuku nyaklánc (#1325) | ||
1 | viharamulett (#611) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | 2 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők | ||||||||
$1 | * | arany papi karkötő ($309) | 1 | * | Xanathal karkötője (#956) | |||
Gyűrűk | ||||||||
1 | életköves gyűrű (#1572) | 1 | * | Gorhud gyűrűje (#1257) | 1 | * | Rughar gyűrűje (#518) | |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
14 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 106] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
25 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 124] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8] | ||||||
8 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
6 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 72] | ||||||
8 | sullár hólyag (#168) | [bennük 62 csepp spiritusz (#170), fér még: 98] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 15 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
8 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 120] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 42] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 88 csepp ragasztó (#83), fér még: 52] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
5 | acéltű (#334) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | Augur varázskönyve (#1097) | 1 | Baghar fétise (#1098) | |||
11 | csontkulcs (#74) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | Goachan pipája (#1315) | 5 | kaja (#2) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 5 | kristályfolyadék (#449) | 14 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | manakristály (#500) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | nagy aranykulcs (#246) | 6 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | oldalzsák (#1172) | |||
1 | olló (#335) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 2 | Sheran cserepe (#1271) | 4 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 3 | teriád dobóháló (#1281) | 21 | varázskő (#305) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
11 | acélpengőke (#231) | 1 | agvari manafókusz (#890) | 39 | álompor (#396) | |||
14 | amniosz (#203) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
11 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bruhatagnyelv (#1230) | 4 | cru formázó minta (#300) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 68 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | csuklyavirág (#133) | |||
3 | dramoan kő (#967) | 19 | drótszőr (#37) | 58 | ében toboz (#578) | |||
113 | ezüstdarab (#326) | 8 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | galachmit (#310) | 20 | grifftojás (#179) | 33 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 27 | halcsont (#390) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
4 | iknegurin (#541) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | jégkristály (#593) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kék orchidea (#68) | 1 | kreommat szirom (#925) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | lajhár csont (#236) | 16 | lótuszvirág (#447) | |||
200 | madártoll (#112) | 4 | mithril (#352) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 8 | mutáns csont (#331) | |||
13 | ovimon-bogyó (#207) | 3 | purifikátor háj (#269) | 11 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 3 | remák szív (#264) | 2 | rókafarok (#124) | |||
1 | Salamon esszenciája (#952) | 3 | sallank karom (#128) | 16 | sünmedve tüske (#14) | |||
25 | szárnyas hernyó (#69) | 21 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 172.27 kg | Megterheltség: 200% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 6 | adamantit (#627) | 11 | angolna szálka (#1465) | 8 | bunthar bőr (#733) | 1 | Din cséphadarója (#840) | 60 | extra takarmány (#1360) | 1 | mihlanil (#539) | 1 | möszehát pajzs (#1231) | 1 | Raia pallosa (#426) | 5 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | vámpírölő (#951) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
424 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 7 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 7 | halcsont (#390) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | madártoll (#112) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | rókafarok (#124) | 7 | spiritusz (#170) | 1 | szent kehely (#257) | |||
1 | varázskő (#305) |