342. forduló, 344. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 2. 12h:14'
EZ A 489. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD
490. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,5] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 7. napon összeakadsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 7. napon összeakadsz Kárásszal. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy pszi elementál lord trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon találkozol Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 8. napon összefutsz Llanfariaddal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 9. napon összefutsz ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A táborozás 9. napján ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 21 életpontot.
A 14. napon találkozol egy barna, copfos hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy teriadan karkötőt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Ovgun trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Tilia. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 14. napon összefutsz egy kopasz, szürke szemű, harcsabajszos ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran lényének egy nagyobb része. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Összeismerkedtek. Az ő neve Redyque. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: HóKinn,CsendBenn, Arem, Llanfariad, Vadak Ura, Tilia, Tars Tarkasz, ELFelejett Álmok, Kárász, Dark Angel, Redyque, Kárász és Ravashack. Gyorsan megismerkedsz azokkal, akikkel eddig még nem találkoztál. A megátkozott tanya olyan apró, olyan jelentéktelen, hogy egy magadfajta kalandozó általában ügyet se vet az ilyenre. Egy kis szalmatetős viskó mellett három még ennél is kisebb ól, és egy nádfalú fészer roskadozik. Mikor látótávolságba értek, a paraszt elétek szalad. Mivel Dark Angel halad legelöl, ez a szerencsétlen földműves valami vezetőnek, vagy parancsnoknak nézi. Végül is oly mindegy.
- Hát eljöttetek! Óh, Raiának hála, eljöttetek! Már azt hittem cserbenhagytok minket! - hálálkodik az ember férfi, miközben a tanya felé haladtok.
Mindannyian jól érzitek, hogy valami tényleg nincs rendben a tanya körül. Határozottan körüllengi a helyet valamiféle negatív energia. A fickó csak most néz meg benneteket alaposabban. Bár fogalmatok sincs róla, miféle természetű az átok, ami ezt a parasztot, és háznépét sújtja, lassan körbejárjátok a tanyát, az ólakat és a tenyérnyi termőföldet. Bíztok benne, hogy rábukkantok valami érdemleges nyomra. A gabonatábla szélén bukkantok az első gödörre, aztán pontosan tizennégy lépésre tőle a következőre, és így tovább. Ha nem tudnátok, hogy mit kerestek, egyszerűen átlépitek ezeket az undok kis lyukakat, de így, szerencsére fény derült az átok valódi természetére! A gonosz kalandozók kreálmányaira, amik szopógödörre emlékeztetnek, csak annál jóval kisebbek. Nem is érdemes egy pusztító varázslatot elfecsérelni rájuk. Elegendő ehelyett, egyetlen áldott követ beléjük dobni, és a szerencsétlenséget hozó stigmák menten elenyésznek! Gyorsan meg is tárgyaljátok mindezt.
Magad elé raksz 2 áldott követ. HóKinn,CsendBenn 1 áldott követ, Arem 7 áldott követ, Llanfariad 7 áldott követ, Vadak Ura 2 áldott követ, Tilia 7 áldott követ, Tars Tarkasz 2 áldott követ, ELFelejett Álmok 3 áldott követ, Kárász 1 áldott követ, Dark Angel 7 áldott követ, Redyque 7 áldott követ, Kárász 2 áldott követ, Ravashack 2 áldott követ áldott követ szed elő a zsákjából. Egy kupacba rakva, tekintélyes mennyiséget jelent ez a jó szerencséből! Pont ötven darabra lesz szükség a sikeres szertartáshoz, hiszen pontosan ennyi gödör sorjázik a tanya körül. A szertartás inkább tűnik valamiféle morbid vetőmag-szórásnak, mint mágikus procedúrának. Körbejárjátok a területet, és minden gödörbe beledobtok egy-egy áldott követ, aztán lábbal földet túrtok rájuk. Néhány perc alatt végeztek az egésszel, és valóban! Mintha még a levegő is tisztább volna! A paraszt előkiabálja népes családját, aztán lelkesen megmutatja a ház mögött, a wagnó-bokor tövében rejtőző kis, napkorongos oltárt. Ragaszkodik hozzá, hogy jelen legyetek, ahogy hálát ad Raiának a segítségért, és feláldozza neki az éléstáruk utolsó kincseit. Egy kis tányér író, egy fél vekni szikkadt kenyér, és három apró tojás, ennyi kerül csupán az oltárra. Összenéztek. Ez bizony nem egy fényűző, kalandozó-szertartás! A kölykök, és a gömbölyödő pocakú asszony együtt mormolják az imát a férfival, aztán egyszer csak - magatok is meglepődtök -, hirtelen fantasztikus mámor jár át titeket, ahogy Raia áldása száll rátok! Micsoda érzés! (+10 jóság.) (+6 max. ÉP.) (+3 szerencse.) Aztán az oltár hirtelen megtelik mindenféle finomsággal! Bőven jutna mindenkinek belőle, de ti úgy döntötök, ennek a szerencsétlen családnak nagyobb szüksége van az ételre, mint nektek, így udvariasan visszautasítjátok az invitálást. Ehelyett inkább elköszöntök, és magatokban megfogadjátok, hogy legközelebb majd a körmére néztek azoknak a fránya zoloboo sámánoknak is. 10000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 462.]
A 17. napon megintcsak összeakadsz Llanfariaddal. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked 2 obszidián karkötőt.
Tars Tarkasz, amikor találkoztál vele, adott neked egy nehezéket.
Dark Angel egyszer odajött hozzád, és adott neked 2 áldott követ (ld. enc.).
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked 3 gyöngymangót. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+63 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+155 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tigroszlán nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kilukasztod a tigroszlán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a tigroszlán fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai majdnem eltalálnak! A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 455.]

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 415.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 415.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 385.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

bb 309 2 beraksz a bankba a 309. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

bb 229 1 beraksz a bankba a 229. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

a 211 4684 10 átadod a 211. tárgyat a 4684. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sáfrányport Redyque részére. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 345.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 19 12 13 elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 341.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 339.]
[A parancs tárolásra került.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[201,6] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.


(Továbbmész...) [200,7] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán jobb karját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a zoloboo sámán bal lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,8] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis herceg. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg bal első lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a trikornis herceg bal oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a trikornis herceg bal első lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Patájával a trikornis herceg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. Messze hajítod a vacak kis woorgard trófeát, és kiszedsz egy trikornis herceg trófeát. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 80, gyógyulás: 17, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [29 pontot használtál fel, van még 310.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 290.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[198,8] Tovább barangolsz a fák között.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,8] Még mindig az erdőben vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. (A balkezes gyűrű védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo sámán jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 46, gyógyulás: 5, összesen: -41 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [196,8] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ork kunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz ork sört. (ld. enc.)

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 266.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 246.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[195,9] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy sebesült ryuku gólem. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 238.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Tralzoronbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy áeratikus hasnyák leöléséből áll a próba.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy piranha zsákvédő. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy kdole. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Igyekszel, de miközben a lávapatakokon ugrálsz át és próbálsz elhajolni a suhogó pengék elől, óhatatlanul kihagysz egy-egy célpontot. És mintha ez nem lenne elég, még a három percet is túlléped!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 208.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy dehidrátor leöléséből áll a próba.

A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dehidrátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Tguarkhan. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Biran néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-23 életerő.)
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 173.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Kutatásodat végül siker koronázza. Több tárgyat látsz a földön: 13 kaja. Elrakod őket. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 143.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[194,8] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [193,7] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [192,6] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy kronotapír. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[82 pontot használtál fel, van még 61.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 56.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 56 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 53.]

* 8. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy spagulárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 9. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 50.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-41 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 1, 15.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 50 pontod maradt, ebből a következő körre 50 pontot vihetsz át. Kapsz még 484 pontot. A következő körben tehát 534 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY)
Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!).
- Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá.

ORK SÖR (1701. TÁRGY)
Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel:
- Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele.
- No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü!
[A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. Nem átadható.]

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 343. fordulód.

Erő: 38 Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 41 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 65 Menekülés: 40 % Életkor: 9/9 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 353/287 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (49) Varázspont: 520/320 Pénz: 1056 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/11 Pszi pont: 170/195 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1178 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11933 TP-t kaptál. Jelenleg 717963 TP-d van. A következő szinthez még 82037 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Chara-din fattya, orbitális mackósajt. A 340. fordulódban 9699 arany került a bankszámládra. 9844 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 22/34
vágófegyverek: 23/48 (+15%) ütőfegyverek: 13/82 lőfegyverek: 22/22 (+12%)
dobófegyverek: 13/96

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/97 (+30%) 2. nyomkövetés: 55/79 (+16%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 13/98 5. csapdakészítés: 23/65 (+5%) 6. csapdaészlelés: 5/67 (+8%)
7. gyógyítás: 56/91 8. titkosírás: 15/24 9. felderítés: 42/65 (+35%)
10. szörnyidomítás: 11/58 11. teológia: 35/49 (+17%) 12. taumaturgia: 21/65 (+3%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/8 (+8%) 15. zene: 60/33 (+30%)
16. szörnyismeret: 24/22 (+35%) 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 2/13 (+8%)
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 32/11 21. úszás: 16/53
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
60 arany (#50) 2 arany papi karkötő (#309) 4 bronzhegyű nyíl (#94)
1 obszidián karkötő (#229) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135) 11 kaja (#2) 4 spiritusz (#170)
7 tigroszlán fog (#63) 3 trikornis szarv (#198) 2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,6) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kronotapír (#286)
(193,7) 34. jellempróba
(194,8) pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), 49. jellempróba
(195,9) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), kihívás tornya (#502), ryuku gólem (#394), áeratikus hasnyák (#243), dehidrátor (#151)
(196,8) ork kunyhó (#1683)
(197,8) Elenios rúnaköve, zoloboo sámán (#230)
(199,8) trikornis herceg (#261)
(200,7) zoloboo sámánok (#230), Fairlight rúnaköve, bűbájlidérc (#761)
(201,6) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek