Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jan. 31. 5h:16' EZ A 1037. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD 1038. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3838 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1565 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat |
* 2. KP: kf 649 820 1559 | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 820. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 3. KP: kf 477 1530 564 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal az 564. tárgyat |
* 4. KP: le 687 956 0 | leveszed/lerakod a 687. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: kf 1550 527 1564 | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 1564. tárgyat |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 745 841 1099 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
hh 1100 1253 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
hh 1760 1133 507 | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 507. tárgyat |
ek 116 35 133 | t. energia kisütése: 116 35 133 |
v 1 999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 20 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: vv 28 182 224 | elmormolod a 28. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: vv 71 178 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 178. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: vv 70 73 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (72 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. {GYD:} Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 63 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted az albinó küklopsz testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az albinó küklopsz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 5 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 74, gyógyulás: 37, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [344,24] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ében hadúr. {max. életpontja: 651-720.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr jobb oldalát. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel súrolod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod az ében hadúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 853 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 76, gyógyulás: 113, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [343,25] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy taalru közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 301-340.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a taalru egyik lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 34 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a taalru póklábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mancsával a taalru megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 4 293 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 13, gyógyulás: 13, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod az elemi rin vakítófényű bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted az elemi rin bal első lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod az elemi rin bal első lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Adamantit pajzzsal megkarcolod az elemi rin testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) 8 096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 131, gyógyulás: 67, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [341,25] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Thargodan tábort. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia angyala. (ld. enc.) {max. életpontja: 778-854.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
(Továbbmész...) [340,25] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Utad során felfedezel egy Thargodan tábort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg anyakirálynő került az utadba. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 6d5+12.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5 004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 70, gyógyulás: 98, összesen: +28 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal végigvagdosod a taalru nyakát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 11 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-82 varázspont.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a taalru bal oldalát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 16 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 10 642 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 114, gyógyulás: 91, összesen: -23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-16 támadás.). Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 gránátlövedék. Párszor kipécézted a Thargodan mágus testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan mágus jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan mágus jobb lábát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 19 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. (-16 támadás.). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 225, gyógyulás: 144, összesen: -81 ÉP}
im | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [338,23] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek.
(Továbbmész...) [337,22] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy életsziklát. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy feneketlen tavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 8 | mozogsz északra |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca jobb hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 drótszőrt. 1 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 87, gyógyulás: 13, összesen: -74 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a tavi piranha tömegét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A 6 tavi piranha újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (6 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tavi piranha tömegét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fogaival a 3 tavi piranha felszakítja mellkasodat. (3 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöföd a tavi piranha fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az 1 tavi piranha beleharap a kezedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 3 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 610, gyógyulás: 182, összesen: -428 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ef 10 547 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: kf 691 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat |
* 2. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
* 3. BP: kf 689 692 1657 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal az 1657. tárgyat |
* 4. BP: le 1550 527 0 | leveszed/lerakod az 1550. tárgyat az 527. tárgyat |
* 5. BP: kf 687 956 709 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 956. tárggyal a 709. tárgyat |
* 6. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: vv 3 83 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 8. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
PRÓBAKŐ (1664. TÁRGY) Érdes felületű szürke kő a próbakő. Ha a kezedbe fogod, mentálisan kiteljesedsz, és olyan dolgokra leszel képes, amire korábban nem. A tárgyat automatikusan használni fogod azokban a többszemélyes kalandokban, ahol egy fegyveres vagy egyéb szakértelem próbájára kényszerülsz, és az az addigi tudásoddal nem lehet sikeres. A próbakővel sikerül kiaknázni más jellegű, de ideillő tudásodat, azaz az adott szakértelemre pont annyi pluszt kapsz, amennyi a csapatmunka szakértelmed. A szakértelemösszeg próbáknál és a csapatmunka szakértelem próbáknál a próbakő nem segít. A tárgyat abban az esetben nem használod, ha így sem mennél át a próbán. A tárgy nem átadható. |
ARANYMOSÓ SERPENYŐ (1612. TÁRGY) A kincsvadászok málhájának kötelező darabja ez a kétarasznyi átmérőjű, lapos óntányér, mely valójában aranymosásra használatos. Ha egy patakparthoz érsz, add ki a H 1612 parancsot 14 TVP-ért, fordulónként max. egyszer. Ha szerencséd van, nyers aranyat moshatsz ki az iszapból, amit a súlya alapján (gyakorlatiasan) menten készpénzként kezelsz majd. A talált arany mennyisége nagyban függ a szerencsédtől. |
HOLDBŐR (1236. TÁRGY) Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle. |
RAIA ANGYALA (333. LÉNY) Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat. |
QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY) - Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül! |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
VILLÁMRÁJA (405. SZÖRNY) Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből. |
Erő: | 36 (58) | Szint: | 38 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 44 (64) | Támadás: | 59 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 38 (45) | Védekezés: | 65 (72) | Menekülés: | 25 % | Életkor: | 32/89 év |
Egészség: | 43 (52) | Életpont: | 633/435 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (55) | Varázspont: | 2168/1418 | Pénz: | 1721 arany | Kép. pont: | 17 |
Vérpont: | 90/77 | Pszi pont: | 254/55 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/50 (+9%) | ökölvívás: | 30/26 (+7%) | szúrófegyverek: | 27/35 |
vágófegyverek: | 23/67 (+2%) | ütőfegyverek: | 23/81 (+4%) | lőfegyverek: | 20/76 (+6%) |
dobófegyverek: | *26/100 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << ryuku kopja (#694) << sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -29.); gránátlövedék (#526) (30 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
336,20 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 190,30 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/3 | Max életkor 1649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/16 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/18 | 2. nyomkövetés: | 39/72 | 3. mászás: | 18/6 |
4. csapdakészítés: | 26/1 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 25/52 | 6. gyógyítás: | 27/60 |
7. titkosírás: | 3/31 | 8. felderítés: | 24/62 (-793%) | 9. szörnyidomítás: | 9/16 |
10. teológia: | 80/14 (+40%) | 11. taumaturgia: | 51/11 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 17/77 | 14. harcművészetek: | 29/50 | 15. zene: | 104/72 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 23/70 | 17. pszi: | 29/63 (+14%) | 18. zárnyitás: | 20/60 |
19. vadászat: | 23/16 | 20. vitalitás: | 2/31 | 21. bányászat: | 33/30 (+10%) |
22. úszás: | 13/49 (+17%) | 23. főzés: | 11/81 (+11%) | 24. csapatmunka: | 4/86 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), varkaudar mágus (#128), tüskés harci gromak (#156), vércápa sámán (#281), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), noth szellem (#250), ongóliant hadúr (#178), triklem drakolder (#275), ezerszemű bestia (#288), ragadozó (#292), halálelementál (#279), átokosztó (#372), öregedést okozó lények (#9095), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), kronoelementál (#287) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (990,0) | áldomás II (#169) (991,20) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | tárgyvédelem (#178) |
mentális pajzs (#72) | vízlélegzés (#185) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tüskepajzs (#30), ongóliant tombolás (#146) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | puha ütés (#60) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | ongóliant tombolás (#146) | >> | viharóriás (#278) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ragadozó (#292) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+3 sebzés közelharcban) státusz: OK |
karmos tankány (#137) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): 5. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 167, 170, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 11, 12, 15, 19, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 46, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 7, 8, 21, 44. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 150. Szerzett pont: 19458. Beállított erő: 0 Összpont: 56062 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 1271 1253, hh 745 841 1099, hh 1100 1253 1546, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1133 507, ek 116 35 133, v 1 999, v 169 999 20. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 140 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3038 TU szükséges.) |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | extra takarmány (#1360) | 7 | gránátlövedék (#526) | |||
1 | halcsont (#390) | 3 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | spiritusz (#170) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
228 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | holdbőr (#1236) | 1 | madártoll (#112) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 17 | ugh méreg (#166) | |||
21 | víz (#27) |
335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | |
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|