341. forduló, 343. forduló, Don Kermorwan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. jan. 31. 5h:16'
EZ A 1037. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
1038. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3838
SZÁMLA : XXXX

DON KERMORWAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [346,23] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Meckanorral. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... {ereje: 88.} Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: Meckanor. Nos, valóban ásatások folynak errefelé. A földet keresztül-kasul kutatóárkok szabdalják. Biztos azt a bizonyos határkövet, vagy mit keresik! Meckanor kijelenti, hogy biztosan védelmi feladatokat szánt nektek az idős kobudera, és máris célba veszi az egyik főnökforma fickót, aki az ásatást felügyeli. Meckanor előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! A csapat egy újabb taggal gazdagodott! A bemutatkozáson hamar túlestek, a fickó (szintén kobudera) bemutatkozik ugyan, de eléggé kacifántos neve van, nem tudod megjegyezni.
- Köszönöm, hogy eljöttetek, máris csatlakozhattok a földmunkásokhoz... - közli a fickó, és hirtelen se köpni, se nyelni nem tudtok. Még hogy ti nekiálljatok itt kubikolni? Normális ez? Mikor hangot adtok nemtetszéseteknek, kissé felhúzza az orrát, és kijelenti, hogy a mielőtt komolyabb régészfeladatot bízna rátok, meg kell győződnie róla, alkalmasak vagytok-e rá.
- Szóval itt, itt meg itt, szeretnék összesen három, egyenként négy ásónyom széles, és nyolc ásónyom mély kutatóárkot, fél órán belül. Ha végeztetek, szóljatok, és megnézem. Akinek nincs ásója, amott, hátul kaphat kölcsönbe egyet... - mondja és faképnél hagy titeket.
Ez persze nem lehet gond! Határidőre kész a kutatóárok. Mire a fickó visszatér, már az árok szélén lóbázzátok a lábatokat, és kissé megizzadva nevetgéltek. Ez bizony könnyű feladat volt! Azért néha-néha sandán felkukkantotok a lilás-vörös égboltra, sárkányok után kutatva.
- Úgy látom, ennél komolyabb feladatot is rátok bízhatok! Amott, a négyes kutatóaknánál van néhány kupac ígéretes nyersanyag. Legyetek szívesek, átválogatni egy-egy kupacot. Ha valami értékesre akadtok, kiáltsatok, és máris megyek!
A feladat alaposan próbára teszi a türelmed, ám néhány fertályóra múlva egy aprócska fémdarabra lelsz. Megtisztogatod, és megmosod. Egy bronzból kovácsolt, picinyke nyílhegy az! Diadalmasan futsz a felügyelőhöz a "lelettel". Ő elismerően megnézi, mit találtál, majd egy ládába rakja azt, amiben már egész sok efféle kacat sorakozik. A felügyelő most engedélyez egy kis szünetet, ám a pihenőidő hamar eltelik. A fiatal kobudera tudós a legügyesebbeket a közeli hegység sziklanyúlványaihoz vezeti, s veletek tart a másik három tanítvány is. Úgy látszik, ők is részt vesznek a következő feladatban.
- Nos, az igazi határkőnek itt kell lennie valahol, darabokra töredezve ezen a sziklamezőn! Már jó néhány darabját megtaláltuk, de ezek egyikén sem látható semmilyen írás. Arra kérlek benneteket, nézzetek szét alaposan, hátha találtok valami kézzel fogható bizonyítékot - mondja, és alaposan elmagyarázza, hogy pontosan mit is kerestek.
- Eredetileg úgy négy ember magas lehetett, és úgy harmincöt-negyven mázsát nyomhatott. Nagyjából ötszög keresztmetszetű, de meglehetősen szabálytalan faragású oszlop. Felfelé fokozatosan keskenyedik, az alján úgy két lépés átmérőjű. A gyanúnk szerint a sárkányok széttörték a határkövet, mikor sikeresen kiköltöttek egy új generációt a tojásaikból, és megerősödtek annyira, hogy ismét szembeszállhassanak a gyíkemberekkel. Jó munkát!
Ameddig a szem ellát, csak kő és kő! Kicsi és nagy, a kavicstól, a sokmázsás szikláig van itt minden. Mintha aranytűt keresnél a szénakazalban! Próbáltok valami rendszert vinni a keresésbe, de ez egyáltalán nem könnyű. Minden követ körbejártok, a kisebbeket meg is forgatjátok, aztán hirtelen egy fura alakú kőbe botlotok. Mintha valami kaparászás, vagy véset lenne rajta! Közelebb intitek a fickót, és megmutatjátok neki. Nagyon belelkesül.
- Ez az! Ezt kerestük! Nagyszerű! Már csak a felirat többi darabját kell megtalálnotok itt, ennek a darabnak a környékén!
Az első darab hamar megkerül, a második azonban jó félórát várat magára. Utána pedig már megy, mint a karikacsapás! Hamarosan egy egész halom vésett kődarabot hordotok egymásra, a tanítványok nagy örömére. Mire Pheiwhu-Po enyhe ózonillat közepette a helyszínre teleportál, már nagyban dolgoztok a szöveg összeillesztésén. Mind szellemileg, mind testileg iszonyatosan kimerültök, mire a végére értek, de büszkék vagytok magatokra és a teljesítményetekre. Erre a néhány órára szinte teljesen elfelejthettétek a kalandozóélet szörnyűségeit.
Pheiwhu-Po hosszan tanulmányozza a kesze-kusza szöveget, majd lassan felolvassa azt:
- "... és dicsőség minden sszles urának, Sszhesszhussznak, a Rettegettnek, mert bölcsességében megkegyelmezett a fajzatoknak. Álljon hát ez a jel, a Határnak a pontján. Amelyik fajzat a jelet elkerüli, arra lesújt Sszhesszhussznak szörnyű..." A gyíkemberek önmagukat sszleeknek nevezték, a sárkányokat fajzatoknak. Imhol a bizonyíték, barátaim! Csomagoljátok össze! De óvatosan! - utasítja tanítványait.
Mikor halkan megjegyzitek, hogy volt némi érdemetek az eredmény elérésében, Pheiwhu-Po mosolyogva közelebb int benneteket, és elétek pakolja a jutalmatokat. A kincs szétosztását követően neked 1 telerótt rúnalap, 1 próbakő (ld. enc.) és 1 aranymosó serpenyő (ld. enc.) jut. (Meckanor 1 telerótt rúnalappal, 1 próbakővel és 1 régészásóval boldogabban távozhat.) Miközben visszafelé baktattok a táborhelyetekre, azt tárgyaljátok, vajon mennyi lehet az igazság abból, amit az öreg összehablatyolt nektek. Olyan hihetetlen, hogy a sziklákon sárkányok, míg a mocsarakban gyíkemberek éltek, és ez utóbbiak sikerrel háborúztak az előbbiek ellen. Eszetekbe jut milyen gyámoltalanok a Ghallán élő gyíkemberek, és hitetlenkedve megrázzátok a fejeteket. 25 000 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 530.]
Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. Az aranytermő erszény 81 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+781 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+101 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+15 vérpont). A lottó 1479. hetének nyerőszámai: 20, 27, 5. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kf 1565 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a Dühöngő nadrágját. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 2. KP: kf 649 820 1559 kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 820. tárggyal az 1559. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 3. KP: kf 477 1530 564 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal az 564. tárgyat
Kiveszed a füledből a muzsikus fülest, majd a füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 4. KP: le 687 956 0 leveszed/lerakod a 687. tárgyat a 956. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 5. KP: kf 1550 527 1564 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 1564. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a fattylord derékövet. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 6. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 535.]

hh 745 841 1099 használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 534.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 533.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 532.]

hh 1100 1253 1546 használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Semmi sem történik. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 531.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 525.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 523.]

ek 116 0 0 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

h 697 9999 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+342 varázspont, -684 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 523.]

hh 1760 1133 507 használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 507. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+696 ép ). [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 500.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még 499.]

ek 116 35 133 t. energia kisütése: 116 35 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 35 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

v 1 999 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 494.]

v 169 999 20 elmormolod a 169. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 489.]

* 7. KP: vv 28 182 224 elmormolod a 28. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 8. KP: vv 71 178 72 elmormolod a 71. varázslatot a 178. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 483.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 479.]

* 9. KP: vv 70 73 73 elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 478.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 473.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 468.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[345,23] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy ősvortexet. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. {max. életpontja: 401-550.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (72 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. {GYD:} Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 63 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted az albinó küklopsz testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az albinó küklopsz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 5 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 74, gyógyulás: 37, összesen: -37 ÉP}


(Továbbmész...) [344,24] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ében hadúr. {max. életpontja: 651-720.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr jobb oldalát. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel súrolod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod az ében hadúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 853 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 76, gyógyulás: 113, összesen: +37 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősvortexet. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [343,25] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy taalru közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 301-340.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a taalru egyik lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 34 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a taalru póklábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mancsával a taalru megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 4 293 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 13, gyógyulás: 13, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 428.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[342,25] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Mozgást észlelsz oldalról. Egy elemi rin nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 65.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod az elemi rin vakítófényű bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (7 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted az elemi rin bal első lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod az elemi rin bal első lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Adamantit pajzzsal megkarcolod az elemi rin testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) 8 096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 131, gyógyulás: 67, összesen: -64 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy ősvortexet. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [341,25] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Thargodan tábort. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia angyala. (ld. enc.) {max. életpontja: 778-854.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.


(Továbbmész...) [340,25] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Utad során felfedezel egy Thargodan tábort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg anyakirálynő került az utadba. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 6d5+12.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5 004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 70, gyógyulás: 98, összesen: +28 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 390.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 992 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 388.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru készül a lemészárlásodra. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal végigvagdosod a taalru nyakát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 11 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-82 varázspont.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a taalru bal oldalát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 16 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 10 642 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 114, gyógyulás: 91, összesen: -23 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egyelőre semmi zsákmány, de talán most úgyis csak a túlélésre kell koncentrálnod. Egy Thargodan mágus védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-16 támadás.). Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 gránátlövedék. Párszor kipécézted a Thargodan mágus testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan mágus jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan mágus jobb lábát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 19 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. (-16 támadás.). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 225, gyógyulás: 144, összesen: -81 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [60 pontot használtál fel, van még 328.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 298.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[339,24] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Felfedeztél egy ősvortexet.

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [338,23] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy életszikla van. Elteszed a látcsövet. Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [337,22] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy életsziklát. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy feneketlen tavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 274.]

m 8 mozogsz északra
[337,21] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A messzeségben füstoszlopot látsz.

Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 258.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 256.]

usz 40 úszol 40 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca! {támadása: 3.}

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca jobb hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Merőlegesen úszol lefelé, hogy minél előbb kideríthesd van-e feneke a tónak, amit úgy neveznek, feneketlen tó. Úszik feléd valami. Egy villámrája! (ld. enc.) {max. életpontja: 101-150.}

A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 drótszőrt. 1 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 87, gyógyulás: 13, összesen: -74 ÉP}

Felfrissít a feneketlen tó vize, és ahogy haladsz lefelé, egyre hidegebb lesz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy tavi piranha! {max. életpontja: 251-300.}

Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a tavi piranha tömegét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A 6 tavi piranha újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (6 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tavi piranha tömegét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fogaival a 3 tavi piranha felszakítja mellkasodat. (3 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöföd a tavi piranha fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az 1 tavi piranha beleharap a kezedbe. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 3 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 610, gyógyulás: 182, összesen: -428 ÉP}

A tó fenekét sajnos nem sikerült meglelni, viszont ennél több időt már nem akarsz a vízben tölteni. Ideje visszafordulni. Azért még körülnézel, nincs-e ebben a mélységben valami kincs, amit összeszedhetsz. Semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[336,20] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délnyugatra egy áldozati oltár van. Nyugatra egy gejzír van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Sorvadsz (-2 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 208.]

ef 10 547 energia fejlesztése 10
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 10 vérpontot. [70 pontot használtál fel, van még 138.]

* 1. BP: kf 691 0 0 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat
Leveszed a Dühöngő nadrágját, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 2. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 3. BP: kf 689 692 1657 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal az 1657. tárgyat
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót, majd a füledre akasztod a muzsikus fülest. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 4. BP: le 1550 527 0 leveszed/lerakod az 1550. tárgyat az 527. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét.
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 5. BP: kf 687 956 709 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 956. tárggyal a 709. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
Lecsatolod a fattylord derékövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 6. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 136.]

* 7. BP: vv 3 83 0 elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 136.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 8. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 96.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 1, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Egy kaját fal föl a gyilkos szilmill. 8 kaját fal föl a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a hordóagyú mameluk. 4 kaját töm magába a mutáns pók. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. Úgy tűnik, az állat ápolásra szorul. Miközben gondos munkával megszabadítod kedvenced a kínlódástól, 4 ugh mérget szerzel. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 96 pontod maradt, ebből a következő körre 96 pontot vihetsz át. Kapsz még 483 pontot. A következő körben tehát 579 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PRÓBAKŐ (1664. TÁRGY)
Érdes felületű szürke kő a próbakő. Ha a kezedbe fogod, mentálisan kiteljesedsz, és olyan dolgokra leszel képes, amire korábban nem. A tárgyat automatikusan használni fogod azokban a többszemélyes kalandokban, ahol egy fegyveres vagy egyéb szakértelem próbájára kényszerülsz, és az az addigi tudásoddal nem lehet sikeres. A próbakővel sikerül kiaknázni más jellegű, de ideillő tudásodat, azaz az adott szakértelemre pont annyi pluszt kapsz, amennyi a csapatmunka szakértelmed. A szakértelemösszeg próbáknál és a csapatmunka szakértelem próbáknál a próbakő nem segít. A tárgyat abban az esetben nem használod, ha így sem mennél át a próbán. A tárgy nem átadható.

ARANYMOSÓ SERPENYŐ (1612. TÁRGY)
A kincsvadászok málhájának kötelező darabja ez a kétarasznyi átmérőjű, lapos óntányér, mely valójában aranymosásra használatos. Ha egy patakparthoz érsz, add ki a H 1612 parancsot 14 TVP-ért, fordulónként max. egyszer. Ha szerencséd van, nyers aranyat moshatsz ki az iszapból, amit a súlya alapján (gyakorlatiasan) menten készpénzként kezelsz majd. A talált arany mennyisége nagyban függ a szerencsédtől.

HOLDBŐR (1236. TÁRGY)
Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle.

RAIA ANGYALA (333. LÉNY)
Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat.

QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY)
- Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül!

ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY)
A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni.
Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.]

VILLÁMRÁJA (405. SZÖRNY)
Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből.

KARAKTERLAP

Don Kermorwan, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr áldozópapja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

Erő: 36 (58) Szint: 38 Merészség: 5/5 Magasság: 144 cm
IQ: 44 (64) Támadás: 59 (62) Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 38 (45) Védekezés: 65 (72) Menekülés: 25 % Életkor: 32/89 év
Egészség: 43 (52) Életpont: 633/435 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (55) Varázspont: 2168/1418 Pénz: 1721 arany Kép. pont: 17
Vérpont: 90/77 Pszi pont: 254/55 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 2938 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 47 915 TP-t kaptál. Jelenleg 7 364 610 TP-d van. A következő szinthez még 135 390 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, mópat fatty, ezerszemű bestia. Jóllakottság: 817%. A 243. fordulódban 6000 arany került a bankszámládra. 6384 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/50 (+9%) ökölvívás: 30/26 (+7%) szúrófegyverek: 27/35
vágófegyverek: 23/67 (+2%) ütőfegyverek: 23/81 (+4%) lőfegyverek: 20/76 (+6%)
dobófegyverek: *26/100

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << ryuku kopja (#694) << sárkányölő kard (#289)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -29.); gránátlövedék (#526) (30 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
336,20 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Kedvenc táborhely: 190,30
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 12. hónapban.
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/3 Max életkor 1649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/16

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/18 2. nyomkövetés: 39/72 3. mászás: 18/6
4. csapdakészítés: 26/1 (+9%) 5. csapdaészlelés: 25/52 6. gyógyítás: 27/60
7. titkosírás: 3/31 8. felderítés: 24/62 (-793%) 9. szörnyidomítás: 9/16
10. teológia: 80/14 (+40%) 11. taumaturgia: 51/11 (+18%) 12. szerencsejáték: 4/73
13. versengés: 17/77 14. harcművészetek: 29/50 15. zene: 104/72 (+50%)
16. szörnyismeret: 23/70 17. pszi: 29/63 (+14%) 18. zárnyitás: 20/60
19. vadászat: 23/16 20. vitalitás: 2/31 21. bányászat: 33/30 (+10%)
22. úszás: 13/49 (+17%) 23. főzés: 11/81 (+11%) 24. csapatmunka: 4/86

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), varkaudar mágus (#128), tüskés harci gromak (#156), vércápa sámán (#281), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), noth szellem (#250), ongóliant hadúr (#178), triklem drakolder (#275), ezerszemű bestia (#288), ragadozó (#292), halálelementál (#279), átokosztó (#372), öregedést okozó lények (#9095), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), kronoelementál (#287)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (990,0) áldomás II (#169) (991,20) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (95,40,4)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59) a lélek védelme (#57) erőpajzs III (#127)
csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178)
mentális pajzs (#72) vízlélegzés (#185) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), oldás (#372), tüskepajzs (#30), ongóliant tombolás (#146)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) puha ütés (#60) >> ongóliant hadúr (#178)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> halálelementál (#279) ongóliant tombolás (#146) >> viharóriás (#278)
ongóliant tombolás (#146) >> ragadozó (#292) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
gyilkos szilmill (#7456) (+3 sebzés közelharcban) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját!
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): 5. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 167, 170, 278.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 11, 12, 15, 19, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 46, 49, 51, 52.
Kész: 3, 7, 8, 21, 44.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 150. Szerzett pont: 19458. Beállított erő: 0 Összpont: 56062

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 1271 1253, hh 745 841 1099, hh 1100 1253 1546, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1133 507, ek 116 35 133, v 1 999, v 169 999 20.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 140 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3038 TU szükséges.)
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 extra takarmány (#1360) 7 gránátlövedék (#526)
1 halcsont (#390) 3 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)
4 spiritusz (#170) 2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
228 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 drótszőr (#37) 2 ezüstdarab (#326) 1 gyógykenőcs (#313)
1 holdbőr (#1236) 1 madártoll (#112) 2 púderkő (#119)
1 shinai gömb (#348) 1 Thargodan esszencia (#328) 17 ugh méreg (#166)
21 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347
19
20
21
22
23
24
25
26
(337,21) feneketlen tó, Tharr oltár, érclelőhely, trosnyogó szakóca (#192), villámrája (#405), tavi piranha (#7090)
(337,22) életszikla (#621)
(339,24) ősvortex (#587)
(340,25) Thargodan tábor (#588), Tharr oltár, quwarg anyakirálynő (#269), taalru (#249), Thargodan mágus (#318)
(341,25) Raia angyala (#333)
(342,25) elemi rin (#786)
(343,25) érclelőhely, taalruk (#249)
(344,24) ében hadúr (#294)
(345,23) érclelőhely, albinó küklopsz (#338)

Üzenet küldése a karakternek