Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jan. 18. 20h:19' EZ A 358. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD 359. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 |
* 1. KP: ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: vv 26 14 165 | elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot a 165. varázslatot |
* 6. KP: h 697 300 0 | használod a 697. tárgyat |
* 7. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 8. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 9. KP: v 275 352 0 | elmormolod a 275. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 125 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod az áldott okerón fejét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Vámpírtőrrel megérinted az áldott okerón fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 35 életpontot sebeztél. Kitines ollójával az áldott okerón bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 10, gyógyulás: 16, összesen: +6 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 119 életpontot sebeztél. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja Diz-oh testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod Diz-oh fejét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod Diz-oh testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Ököllel Diz-oh többször kegyetlenül megüti a nyakadat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (8 támadástól 513 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +103 ÉP.) Teriád lándzsával tökéletesen perforálod Diz-oh testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod Diz-oh testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Ököllel Diz-oh többször eltalálja a jobb karodat. A Pörölycsapás technikáját alkalmazta. (6 támadástól 371 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +75 ÉP.) Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 19 200 tapasztalati pontot kaptál. A fene a nagyhangú arénabajnokába, hogy DEM-mel mászkál! gondolod füstölögve magadban, amikor megakad a szemed valamin. Úgy látszik nem működött megfelelően a DEM, így itt maradt valami tárgya a nyavalyásnak! Ni csak, egy tektonikus gömb! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 884, gyógyulás: 371, összesen: -513 ÉP}
(Továbbmész...) [97,107] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 20 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy sötét gnóm. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 125 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 592 | bemész az 592. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, |
bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, |
nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 8 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, |
ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, | vassisak (#160) 44 ap /db, |
nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, | vasvért (#164) 164 ap /db, | rövid kard (#171) 46 ap /db, | harci kalapács (#174) 72 ap /db, |
vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, |
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, |
láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, |
tankány karom (#237) 20 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | energiapajzs (#290) 12000 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, |
elit csatavért (#295) 60 ap /db, | kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, |
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 300 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, |
Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, | Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, | szigony (#389) 28 ap /db, |
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, | moa stuki (#413) 20 ap /db, |
agyartőr (#420) 1500 ap /db, | mágusölő (#422) 3600 ap /db, | pengepajzs (#425) 1800 ap /db, | bányászcsákány (#434) 46 ap /db, |
Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, | mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, |
arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, | mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, | szellempajzs (#461) 8000 ap /db, |
mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, |
gránátlövedék (#526) 8 ap /db, | lidérckorona (#531) 12000 ap /db, | tűzúr csizmája (#533) 8880 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, |
troll dorong (#550) 100 ap /db, | tünde íj (#553) 60 ap /db, | tünde nyíl (#554) 12 ap /db, | jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, |
bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, | biami kvazárlándzsa (#568) 560 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, | Végítélet (#636) 12000 ap /db, |
Fókuszpenge (#639) 12000 ap /db, | bronz taider (#641) 10000 ap /db, | dalb.kristálycsizma (#674) 12800 ap /db, | ryuku sisak (#688) 170 ap /db, |
ryuku kesztyű (#690) 170 ap /db, | ryuku csizma (#692) 170 ap /db, | ryuku kopja (#694) 140 ap /db, | ryuku szablya (#695) 140 ap /db, |
ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, | sötét kámzsa (#699) 480 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, |
rubin fejék (#729) 280 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | ében nyílvessző (#848) 300 ap /db, | sziklazúzó (#857) 750 ap /db, |
angyali sisak (#971) 14000 ap /db, | Olimpikon (#973) 20000 ap /db, | Olimposz (#974) 20000 ap /db, | hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, |
törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, | csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, | varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, | che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, |
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | ryuku evező (#1152) 60 ap /db, | malomkő (#1205) 10 ap /db, | teriád tőr (#1277) 200 ap /db, |
teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, | teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, | teriád kard (#1284) 600 ap /db, | teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, |
teriád íj (#1288) 1800 ap /db, | biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db, | biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, | biethlan pöröly (#1292) 13500 ap /db, |
draklen csizma (#1301) 3660 ap /db, | Durghal pörölye (#1311) 9900 ap /db, | Méniach kardja (#1312) 9900 ap /db, | Aurgir lándzsája (#1314) 9900 ap /db, |
ryuku harci dárda (#1318) 70 ap /db, | ryuku vállvédő (#1323) 330 ap /db, | rizspapír-vért (#1366) 1200 ap /db, | haramaki (#1367) 1200 ap /db, |
wakizashi (#1370) 1500 ap /db, | naginata (#1371) 1500 ap /db, | nunchaku (#1372) 1500 ap /db, | kabuto (#1373) 1200 ap /db, |
sode (#1374) 1200 ap /db, | mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, | mérg. teriád tőr (#1381) 260 ap /db, | dzsumbujharcos bóla (#1458) 99 ap /db, |
angolna szálka (#1465) 155 ap /db, | ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, | Mallon botja (#1526) 900 ap /db, | Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, |
méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, | trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, | méregfog (#1553) 1200 ap /db, |
Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, | jégpasztilla (#1566) 90 ap /db, | Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, |
monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, | grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db, | díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, | avenir (#1706) 4000 ap /db, |
trix amulett (#1707) 600 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, | nerub fúvócső (#1869) 1350 ap /db, | csonttű (#1870) 6 ap /db, |
nerub hasító (#1879) 2000 ap /db, | nerub csontszablya (#1881) 300 ap /db, | mérgezett csonttű (#1889) 12 ap /db, | jégkorona (#1978) 22500 ap /db, |
barracuda szigony (#1988) 500 ap /db, | bronzkard (#2083) 30 ap /db. |
agyartőr (#420) 100 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | boszorkánykendő (#1697) 40 ap /db, | bozontfonat (#1563) 330 ap /db, |
cápaölő tőr (#480) 24 ap /db, | che-vállszalag (#1114) 160 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, | dalb.kristálycsizma (#674) 800 ap /db, |
ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, | fejsze (#1240) 22 ap /db, | Fényhozó (#637) 600 ap /db, |
hosszú íj (#111) 20 ap /db, | kampós acélszigony (#455) 45 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, | kvazár sisak (#266) 70 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 15 ap /db, | lidérckorona (#531) 800 ap /db, | mágusköpeny (#453) 200 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, |
pszi katalizátor (#610) 300 ap /db, | rájabőr úszógatya (#405) 15 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, | ryuku csizma (#692) 85 ap /db, |
ryuku kesztyű (#690) 85 ap /db, | ryuku köpeny (#693) 85 ap /db, | ryuku mellvért (#689) 120 ap /db, | ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, |
ryuku sisak (#688) 85 ap /db, | tépett lobogó (#1864) 8 ap /db, | teriád lándzsa (#1282) 200 ap /db, | törpe bakancs (#475) 399 ap /db, |
Trákin csákánya (#367) 80 ap /db, | Urgod kesztyűje (#462) 550 ap /db, | vámpírtőr (#364) 80 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 6 ap /db, |
vortexvessző (#2331) 106 ap /db áron. |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 114 életpontot sebeztél. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [100,79] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Kitátod a szádat, és lehelsz. 120 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 64 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Fényhozóval párszor keményen megütöd a korinthai amőba testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 7 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 273, gyógyulás: 138, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [100,80] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Tüzet köpsz. 112 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ve 1374 1 | megveszed az 1374. tárgyat 1 |
ve 1660 1 | megveszed az 1660. tárgyat 1 |
ve 1088 1 | megveszed az 1088. tárgyat 1 |
kf 1374 | kézbeveszed/felveszed az 1374. tárgyat |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Kitátod a szádat, és lehelsz. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Az ulkor jéglény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ulkor gyöngy (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jégszivet. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 146 életpontot sebeztél. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [100,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 126 életpontot sebeztél. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 rézgolyó. Megsoroztad a Notermanthi jobb karját. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi nyakát. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel megbököd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranylánc, egy vasérc, egy ezüst karkötő és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (99,81)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 37, gyógyulás: 33, összesen: -4 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 106 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 rézgolyó. Párszor kipécézted a Thargodan légiós testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel megdöfködöd a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 38 életpontot vesztettél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 126, gyógyulás: 70, összesen: -56 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 201 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 315 életpontot vesztettél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 rézgolyó. Megsoroztad a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+47 életpont.) Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Vámpírtőrrel megbököd a Thargodan mágus nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A Thargodan mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és 2 sáfránypor. 8 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 712, gyógyulás: 68, összesen: -644 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen van rajta.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád lándzsával jól megszurkálod az ezerszemű bestia testét. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 83 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Nem öregedsz. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fejsze felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ).
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (99,81)-> 100 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (100,80)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (99,81)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. Mosolyogva kidobod a nevetséges sötét ölész trófeát, és kinyersz egy alkalmas ezerszemű bestia trófeát. 13 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1056, sebződés: 444, gyógyulás: 187, összesen: -257 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [102,82] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +33 életerőt.
(Továbbmész...) [103,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt.
mak 1 | makró 1 |
usz 20 0 0 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
usz 21 0 0 | úszol 21 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a mélység fattya alaktalan testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csápjaival a mélység fattya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
usz 22 0 0 | úszol 22 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal középső lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 rézgolyó. Néhány helyen eltalálod a quwarg harcos nyakát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 rézgolyó. Többször meglövöd a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi eredménye! A parittyával célzol és lősz. Elrepül 6 rézgolyó. Párszor kipécézted a quwarg ősmágus rücskös torát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2 869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 4, gyógyulás: 9, összesen: +5 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 188 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-20 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kóbor mortag acéltestét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, csak ezért nem fagysz teljesen csonttá. (79 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 életpont.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a kóbor mortag testét. Kritikus ütés! (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. A kóbor mortag védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 469 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 54 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád lándzsával többször eltalálod a kóbor mortag páncélos karját. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 életpont.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a kóbor mortag acéltestét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. A kóbor mortag támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 499 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +100 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 50 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1331, sebződés: 1344, gyógyulás: 331, összesen: -1013 ÉP}
ef 30 541 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
Tüzet köpsz. 117 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
SODE (1374. TÁRGY) A szamurájok több vastag lemezből álló vállvértje első pillantásra nem tűnik túl könnyed viseletnek. Rajtuk ez a legkevésbé sem látszik, a viseléséhez és az életükre leső mindennapos veszélyhez, ami miatt viselik, már hozzászoktak hosszú éveik alatt. A sodét, ha már legalább 40. tapasztalati szinten jársz, te is magadra húzhatod. Ekkor +4 védettséget, +4 támadást, valamint +1 sebzést kapsz. |
HÓPELYHES KUPA (1660. TÁRGY) Ha még emlékszel a Nagy Hóvihar időszakára, mely pár évvel a Nagy Világégés után következett be, köszönhetően annak, hogy az Anyagi Létsík egy darabig egybenyílt az Örök Fagy Létsíkjával, akkor nyilván tisztában vagy vele, hogyan is néz ki egy hópehely. Ilyesféle változatos, szürke alapon fehér színű minták jelennek meg ennek a kupának a külső mintázatában. Hogy mit is kezdj vele? Vétek lenne, wargpini vörössel összekoszolni, mint a kupákat a fogadókban általában. Többre hivatott annál, önts át a Szent Kelyhedből 5 isteni könnycseppet bele (a H 1660 paranccsal 20 TVP-ért), és meglátod. Ha a rögvest forrni és formálódni kezdő folyadékot ezután a földre öntöd, az ott felduzzad, szétterül, és egy tükörsima átjárókapuvá válik. A borzasztóan hideg szellő, ami odaátról árad, rémisztő, és meg is akadályoz benne, hogy átlépj a kapun. A kupa hatalma bár lenyűgöző, de véges, csupán pár percig képes az átjáró nyitvatartására. Hogy ez idő alatt a tomboló hóviharon kívül mi jöhet még át rajta, nem tudhatod. Sajnos miután használtad a kupát, egy fordulón keresztül nem tudod újra. |
HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY) A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25. |
ULKOR JÉGLÉNY (641. SZÖRNY) Az ulkor jéglény testét tömör jég alkotja, melynek szilárdsága ellenére ez a teremtmény rendkívül mozgékonynak tűnik. Legalábbis jégnek tűnik, de valójában egy eddig ismeretlen anyagból, ulkorból áll. Életerejét valószínűleg a mindent átjáró hidegből meríti, de szinte biztosnak tűnik, még a langymeleg napsütés sem képes eléggé ártani neki. Ezek szerint legyőzhetetlen? Talán nem, vámpirizálni azonban nem lehet belőle. |
ULKOR GYÖNGY (1072. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ulkor jéglényt, általában nem marad több belőle egy tócsánál, hiszen az ulkor anyag nem csak úgy néz ki mint a jég, hanem úgy is olvad. Ha azonban a szerencse a te oldaladon áll, találhatsz néhány gyöngyszerű képződményt, amit valójában az ulkor jéglények szervezete termel. Ezek olyan kemények és törhetetlenek, hogy nincs az az ismert módszer, amivel el lehetne pusztítani. |
KÓBOR MORTAG (558. SZÖRNY) A humanoid testalkatú mortagok még a kyorgok idejében éltek. Miután felfigyeltek kiemelkedő harci tudásukra, a kevésbé tehetős mágusok testőrként alkalmazták őket. Természetesen ezek az acél csillogású végtagokkal rendelkező katonák is együtt buktak a kyorg birodalommal, ha mégis találkozol eggyel, az a régi mortagoknak csupán egy evilági szellemképe lehet. Mindenesetre jobb, ha nem várod meg, hogy bemutassa, mi mindenre képes a kyorg föld védelmében. |
Erő: | 61 (85) | Szint: | 41 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (43) | Támadás: | 77 (81) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 26 (42) | Védekezés: | 103 (111) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 44/48 év |
Egészség: | 31 (56) | Életpont: | 1354/1153 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (53) | Varázspont: | 1210/827 | Pénz: | 88972 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 92/0 | Pszi pont: | 237/190 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/99 (+12%) | ökölvívás: | 25/61 | szúrófegyverek: | 35/3 (+3%) |
ütőfegyverek: | 33/76 (+6%) | lőfegyverek: | 34/79 (+6%) | dobófegyverek: | 1/13 |
Feltételes fegyverváltás: Fényhozó (#637) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); rézgolyó (#343) (1 -34.); vashegyű nyíl (#176) (35 -41.); ezüsttollú nyíl (#363) (42 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
103,82 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 20. szinten jársz. Ebben a hónapban 12 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,98 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/3 | Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 862 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/82 | 2. nyomkövetés: | 45/2 (+23%) | 3. mászás: | 20/39 |
4. csapdakészítés: | 30/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/79 | 6. gyógyítás: | 43/87 |
7. titkosírás: | 4/15 | 8. felderítés: | 27/0 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/15 |
10. teológia: | 45/36 (+31%) | 11. taumaturgia: | 58/66 | 12. szerencsejáték: | 14/72 |
13. versengés: | 23/5 (+5%) | 14. harcművészetek: | 16/20 | 15. zene: | 12/15 |
16. szörnyismeret: | 14/5 | 17. pszi: | 26/45 (+9%) | 18. zárnyitás: | 14/57 |
19. vadászat: | 24/30 (+18%) | 20. vitalitás: | 4/91 (+8%) | 21. bányászat: | 38/60 |
22. úszás: | 13/70 (+18%) | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 36 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150), tisztítótűz (#44) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe ősharcos (#680) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe kínzómester (#681) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe hadvezér (#683) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
tisztítótűz (#44) | >> | törpe kincstáros (#682) | háló (#186) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
háló (#186) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | halálos morf (#7618) | |
gyóntatás (#56) | >> | Diz-oh (#6103) | háló (#186) | >> | brutális morf (#7620) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | lomha morf (#7621) | pszi-acéltorony (#98) | >> | éltető morf (#7625) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 3) |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 129, 134, 187, 192, 201, 204, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 17, 18, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1440, az összesen kapott pontszám: 390195. (összesen ölhető: 1902 ) |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: usz 20, usz 21, usz 22. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 80 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2454 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12629 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 6 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
15 | gyöngymangó (#135) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | mithril (#352) | |||
10 | rézgolyó (#343) | 1 | smirglilevél (#29) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | hópelyhes kupa (#1660) | 1 | hósárkánybőr csizma (#1088) | 1 | jégszív (#282) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | ónix masszavadító (#438) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | sode (#1374) | 1 | tektonikus gömb (#1827) | |||
1 | ulkor gyöngy (#1072) | 1 | vasérc (#152) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
77 | |
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|