Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 22. 9h:20' EZ A 483. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD 484. játékheted kezdete: jan. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 324 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 96 185 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 630 3 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Mágusölővel párszor kilyukasztod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 55, gyógyulás: 5, összesen: -50 ÉP}
be 641 | bemész a 641. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
a halál szava (#152) 800 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
tűzmágia (#157) 510 aranyért, | városi teleport II (#181) 220 aranyért, | Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, |
böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Magad mögé lököd a pitiáner őrült varázsló trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Chara-din fattya trófeát. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 122, gyógyulás: 26, összesen: -96 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi őselementál testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pszi őselementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [192,32] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvagdalod a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 41, gyógyulás: 12, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [193,33] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mágusölővel végigvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [195,35] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [196,36] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot!
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [198,36] Vált a terep: dombság után sűrű erdő.
(Továbbmész...) [199,35] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő trikornis herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a trikornis herceg jobb oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) A trikornis herceg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a trikornis herceg testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a trikornis herceg fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis herceg nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) A trikornis herceg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 91, gyógyulás: 20, összesen: -71 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az ezoterikus mardel nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel nyakát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 9 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az arató csattanat testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Mágusölővel végigvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 32 életpontot vesztettél. Mágusölővel párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Magad mögé lököd a pitiáner Mnebolath trófeát, és kiszedsz egy orbitális mackósajt trófeát. 3097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 126, gyógyulás: 13, összesen: -113 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csontváz lord testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Mágusölővel felnyitod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az orbitális mackósajt egyik lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 60, gyógyulás: 6, összesen: -54 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
at 4718 10 | TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 10 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 42 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 9. BP: | imádkozol |
* 10. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY) Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány. |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
Erő: | 38 | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 41 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 9/9 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 346/272 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (46) | Varázspont: | 520/491 | Pénz: | 1175 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 170/169 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 22/34 |
vágófegyverek: | 23/18 (+15%) | ütőfegyverek: | 13/82 | lőfegyverek: | 22/4 (+2%) |
dobófegyverek: | 13/80 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/37 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 55/55 (+32%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 13/98 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 23/55 | 6. csapdaészlelés: | 5/50 |
7. gyógyítás: | 56/91 | 8. titkosírás: | 15/4 (+6%) | 9. felderítés: | 42/15 (+35%) |
10. szörnyidomítás: | 11/53 | 11. teológia: | 35/16 (+18%) | 12. taumaturgia: | 21/57 (+12%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 59/73 (+30%) |
16. szörnyismeret: | 23/87 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/5 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 32/11 (+8%) | 21. úszás: | 16/53 |
22. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
155 | arany (#50) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | szeksztáns (#32) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | drótszőr (#37) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 4 | kaja (#2) | |||
4 | manakristály (#500) | 1 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 5 | ugh méreg (#166) |