33. forduló, 35. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 21. 9h:19'
EZ A 75. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
76. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,0] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+24 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy woor-antilop fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány woor-antilop nyomokat fedezel fel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Buta lény ez a woor-antilop - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[34 pontot használtál fel, van még 169.]

* 1. KP: TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 166.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 407. tárgyat
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 16 elkészíted a 16. tárgyat
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
TPS 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tps 23 TVP spórolása: 23 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 23 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [23 pontot használtál fel, van még 138.]
[A parancs tárolásra került.]

m 6 mozogsz nyugatra
[24,0] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tintacsiga testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tintacsiga testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy mély kutat. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 tüskecsapda. Magadhoz veszed. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 114.]

vi 0 2 30 viselkedésed: 2 30
Barátságosan fogsz viselkedni minden szörnnyel és a nem ellentétes jellemű kalandozókkal. Barátsági szinted mostantól 2. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[24,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.


(Továbbmész...) [24,-2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-3] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 192 pontot kell rákölteni.)

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 84.]

ep 146 48 építed a 146. tárgyat 48 pontért
Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 36 tapasztalati pontot kaptál. [48 pontot használtál fel, van még 36.]

szk 25 keresed a 25. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy grákó denevért. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
TPF 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

tpf 23 TVP elővétele: 23 pontért
Felszabadítottunk neked 23 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
[A parancs tárolásra került.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat
Leveszed a bronz fejpántot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [20 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a woor-antilop. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios követője vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 20 Támadás: 5 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 Életpont: 109/87 Jellem: jó (21) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 0/0 Pénz: 19 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 44/9
Eddig összesen 69 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 226 TP-t kaptál. Jelenleg 6398 TP-d van. A következő szinthez még 602 TP szükséges. Trófeáid: alattomos manó, karmazsin huhogó. A 29. fordulódban 82 arany került a bankszámládra. 88 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 4
vágófegyverek: 9 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 9
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 7 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 5 15. szörnyismeret: 4
16. pszi: 7 17. vadászat: 4 18. bányászat: 1
19. főzés: 1 20. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), manifesztátor (#124)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
woor-antilop (#31) státusz: OK

Összsúly: 41.38 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 6 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 rézsisak (#72) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(24,-3) oltár
(24,-2) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, alpesi tehén (#91)
(24,-1) Elenios oltár, szent liget (#439), egy ismeretlen isten rúnaköve, alpesi tehenek (#91)
(24,0) tintacsiga (#74), mély kút (#93), 48. jellempróba, Sheran oltár, topránypolip (#86)
(25,0) woor-antilopok (#31)

Üzenet küldése a karakternek