Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 16. 9h:23' EZ A 34. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 35. játékheted kezdete: jan. 18. A következő fordulódat legkorábbana 35. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4713 SZÁMLA : XXXX |
ff 28 64 13 | felt. fegyverváltás: 28 64 13 |
lm 4 5 905 | mozogsz 4 5 905 |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a Duer-ork nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Duer-ork bal karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Duer-ork vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
lm 6 900 | mozogsz 6 900 |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a Tugt-ork testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a Tugt-ork jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tugt-ork fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
lm 5 4 1 | mozogsz 5 4 1 |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [47,-23] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sünmedve bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-23] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
kt 116 6 | elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot) |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolhakutya fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bolhakutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [45,-24] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy spagulár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a spagulár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a spagulár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az ormánygőte testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ormánygőte száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-25] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Szöges bunkóval eltalálod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY) Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
TUGT-ORK (46. SZÖRNY) A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak. |
BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
BAKKURA BŐR (95. TÁRGY) A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni... |
ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY) Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel. |
ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY) Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire. |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. |
Erő: | 17 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 539 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 119/52 | Jellem: | jó (36) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 293 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 5 (+1) | lőfegyverek: | 5 (+1) | dobófegyverek: | 3 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszablya (#64) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -5.); bumeráng (#249) (6 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 13 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 2 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 5 |
10. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
Összsúly: 38.56 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | bőrpáncél (#51) | 2 | csontszablya (#64) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 5 | sünmedve tüske (#14) |