Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 6. 9h:39' EZ A 253. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 254. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4296 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
fu 5145 | udvarolsz az 5145. kalandozónak |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. [+7% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 9 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 8 tigroszlán fog úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [108,90] Továbbra is síkságon vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! (ld. enc.) Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával néhányszor meglegyinted a quwarg felderítő testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [108,91] Még mindig füves síkságon vagy. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított tűzbokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy quwarg felderítő közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
ef 10 501 | energia fejlesztése 10 |
LÁNCRAVERT QUWARG (744. SZÖRNY) Még sosem hallottál olyan quwargról, melyet saját fajtársai is csak testőrnek használnak, vérszomja, elszántsága és hihetetlen ereje miatt. Hatalmas, megnyúlt szájszerve éles csáprágók egész arzenálját rejti. Villámgyorsan támad, és amit egyszer elkapott, többé nem ereszti el. Jaj annak a kalandozónak, akinek lábát, karját, netán fejét sikeresen célba veszi! A quwarg testének egyéb részei egyébként nem sokban különböznek a közönséges harcosétól, így talán benne is ütőfegyverrel teheted a legnagyobb kárt. |
Erő: | 15 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 198 cm |
IQ: | 16 (31) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 120 kg |
Ügyesség: | 16 (20) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 211/55 | Jellem: | jó (78) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 16 (23) | Varázspont: | 220/3 | Pénz: | 1148 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 75/51 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 13/29 (+12%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 13/60 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/3 | 2. nyomkövetés: | 9/33 (+24%) | 3. mászás: | 1/0 |
4. csapdakészítés: | 4/65 | 5. csapdaészlelés: | 1/17 | 6. gyógyítás: | 6/77 (+46%) |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/10 | 9. szörnyidomítás: | 1/17 |
10. teológia: | 2/48 (+21%) | 11. taumaturgia: | 14/24 (+7%) | 12. versengés: | 1/0 |
13. harcművészetek: | 1/0 | 14. szkanderozás: | 1/0 | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 1/0 | 17. pszi: | 8/91 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 1/0 | 20. vitalitás: | 1/0 | 21. bányászat: | 2/28 |
22. csapatmunka: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 64% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 14 TVP-ért |
udvarolsz az 5145. karakternek |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (3,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | kaja (#2) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 4 | víz (#27) |