Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 8. 9h:12' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3315 SZÁMLA : XXXX |
go 33 | gonoszkodsz: 33 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [16,-14] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy süvítő rája. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
jlk 1471 | jelszó kimondása 1471 |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a massza pöffedt fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza pöffedt fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a massza bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a massza karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a massza pöffedt fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A massza meglök egy kicsit. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 pular kristályt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a zombi jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [16,-12] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Utad során felfedezel egy korongfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy karmazsin huhogó. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [15,-11] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő mutáns pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a mutáns pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
jlk 1252 | jelszó kimondása 1252 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 105.]
be 22 | bemész a 22. titkos labirintusba |
lm 24 22 20 | mozogsz 24 22 20 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a bakkura jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A bakkura még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
lm 24 1 | mozogsz 24 1 |
ep 146 120 | építed a 146. tárgyat 75 pontért |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
f 70 85 | kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal |
d 2369 2 | eldobod a 2369. tárgyat (2 darabot) |
ef 6 501 | energia fejlesztése 6 |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY) Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál. |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
Erő: | 13 (14) | Szint: | 11 | Merészség: | 1/4 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 145/124 | Jellem: | gonosz (6) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 132 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 18/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10/26 (+17%) | ütőfegyverek: | 8/85 (+10%) | lőfegyverek: | 13/21 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
56,16 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/13 (+67%) | 2. nyomkövetés: | 8/64 (+18%) | 3. mászás: | 2/31 |
4. csapdakészítés: | 2/108 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/19 | 6. gyógyítás: | 16/87 |
7. titkosírás: | 2/37 (+33%) | 8. felderítés: | 2/43 | 9. vadászat: | 1/103 |
10. bányászat: | 5/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
technokolin (#50), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 25. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1068 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
2 | * | bronzsisak (#88) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | sárga erőöv (#276) | |
1 | * | szöges páncél (#65) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | ||
1 | * | csontkés (#11) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | * | tüske (#22) | ||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | ||
2 | * | obszidián karkötő (#229) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | csontkulcs (#74) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 19] | ||||||
1 | éjurna (#2368) | [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | bakkura bőr (#95) | 4 | dözmöng szív (#122) | 23 | drótszőr (#37) | |||
7 | evaporőr háj (#105) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 36 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | moa rubin (#379) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 8 | pirkit (#153) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 19 | sünmedve tüske (#14) | 3 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) | |||
1 | vasérc (#152) | 4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 43.66 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | éjkő (#2369) | 1 | fáklya (#36) | 15 | tüske (#22) | |||
2 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | pular kristály (#239) | |||
6 | sallank karom (#128) |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | |
-15 | |
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|