32. forduló, 35. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 29. 9h:04'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,-2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.)

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed az 50 aranyat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. [30 pontot használtál fel, van még 146.]

v 7 12 1 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 143.]

v 7 92 3 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 140.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[47,-2] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié.
Összeakadsz Gwenysz Helsingsszel. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy rájanyék trófea és egy gyilkos tetű trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [46,-3] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a mélységi grittang testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [45,-4] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Keressétek Tinúvielt, és ámuljátok szépségét! " [40 pontot használtál fel, van még 100.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[44,-5] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy ormánygőte. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az ormánygőte testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod az ormánygőte testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ormánygőte fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Mandibulakaszával épp hogy eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [12 pontot használtál fel, van még 88.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 17.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

kf 278 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 16.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY)
Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight követője vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 20 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 86/86 év
Egészség: 11 Életpont: 97/77 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 27/8 Pénz: 254 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 60 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 TP-t kaptál. Jelenleg 2103 TP-d van. A következő szinthez még 1897 TP szükséges. Trófeáid: topránypolip, rájanyék. A 19. fordulódban 35 arany került a bankszámládra. 40 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 6 (+1) ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 6 (+1) dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 (+1) 5. gyógyítás: 11 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

Összsúly: 38.80 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 1 csontszurony (#12) 3 kaja (#2)
3 kötél (#92) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 kerek kő (#19) 1 ormánygőte csont (#21)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,-5) olvasztókemence (#86), ormánygőték (#18), mélységi grittang (#103)
(46,-3) 1. jellempróba, vaskohó (#155), Sheran oltár, mélységi grittang (#103)
(47,-2) Fairlight rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, Gwenysz Helsingsz (3270. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek