Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 27. 12h:31' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
f 112 | kísérletezel a 112. tárggyal |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
fu 7 | udvarolsz a 7. fajúaknak |
lm 12 1 | mozogsz 12 1 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a domináns morf testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a domináns morf nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A domináns morf megüti a jobb válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a domináns morf bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A domináns morf megüti a jobb válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges emberevő trófeát, és kiszedsz egy domináns morf trófeát. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [77,73] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges sullár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő vérszomjas csüldő trófeát. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [76,72] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy proteinfecske. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a proteinfecske fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a proteinfecske. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a domináns morf testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a domináns morf jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A domináns morf egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a domináns morf jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A domináns morf egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rőtmanó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a rőtmanó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [74,70] A dombság átmegy hegységbe. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Észreveszel egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kőszáli disznó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kőszáli disznó jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [73,69] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadtroll testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-6 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
m 8 | mozogsz északra |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
KÉK MORFPLAZMA (2442. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, kékes színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! Figyelem! A morfplazmákból többek között különleges varázsitalokat lehet gyártani. Minden ital komponense egy növényi termés és két különböző morfplazma, de szükséged lesz hozzá a varázsital főzése varázslatra is. Ezeknek az italoknak a receptjét az F paranccsal tudhatod meg. Az F parancsban mindhárom komponenst (2 plazma + 1 növény) meg kell adnod, a parancs csak akkor lehet sikeres! Ennek a különleges parancsnak a költsége 10 TVP, nem számít bele a normál Feltalálás korlátba, és fajtól függetlenül egy fordulóban kettő adható ki belőle. Ha sikerül vele valamilyen hasznos italt gyártani, azt egyből elfogyasztja a karakter plusz TVP költség nélkül, és többet azt a receptet nem találja fel. (Normál F parancsot sem árt azért kiadnod a morfplazmákra!) |
MÉTELY (7000. SZÖRNY) Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos. |
VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY) Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk... |
CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY) Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető. A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre. |
Erő: | 12 | Szint: | 11 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 141/123 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 17 (18) | Varázspont: | 39/3 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 (+1) | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 16 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. zárnyitás: | 3 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 41, 42. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 1, az összesen kapott pontszám: 100. (összesen ölhető: 264 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 606 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 3 | fáklya (#36) | |||
21 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 3 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | vaskulcs (#183) | ||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 2] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | álompor (#396) | 1 | antilopbőr (#48) | 12 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék morfplazma (#2442) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
9 | madártoll (#112) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 4 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | 7 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | vadász tatu bőr (#15) |
Összsúly: 35.86 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | kaja (#2) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
3 | spiritusz (#170) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|