Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 27. 9h:46' EZ A 41. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 42. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2222 SZÁMLA : XXXX |
hh 1546 1629 1253 | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1253. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
t 91 | támadod a 91. szörnyet |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [76,3] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [77,3] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy óriás skorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás skorpió testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a goldugar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a dűnekukac fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűnekukac testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dűnekukac testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [79,3] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy goldugar. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az óriás skorpió kitinpáncélját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,2] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
be 170 | bemész a 170. titkos labirintusba |
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
kf 1659 | kézbeveszed/felveszed az 1659. tárgyat |
fgy 50 20 | felt. gyógyítás 50 20 |
lm 10 10 17 | mozogsz 10 10 17 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (ld. enc.) 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva nyakát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csupasz gigaféreg bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 10 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
lm 17 42 42 | mozogsz 17 42 42 |
A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a homokféreg testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a homokféreg jobb oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a dűnekukac testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dűnekukac testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a homokféreg testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a homokféreg ízelt testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A homokféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva jobb oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 414 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a csupasz gigaféreg bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csupasz gigaféreg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a csupasz gigaféreg jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
h 336 1 | használod a 336. tárgyat |
ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY) Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel? |
TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY) A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony. |
GOLDUGAR (65. SZÖRNY) Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben. |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY) Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel! |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
SZENT KEHELY (257. TÁRGY) A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni. |
CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY) Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt! |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY) A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer. |
EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY) Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 13 (16) | Szint: | 12 | Merészség: | 10/8 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 90/90 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 180/142 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 15 (19) | Varázspont: | 195/12 | Pénz: | 1144 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 44/24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 18 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 19 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) (1 -7.); nyílpuska lövedék (#547) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 1 (+1) | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 17 |
10. versengés: | 2 | 11. zene: | 1 | 12. pszi: | 8 |
13. vadászat: | 4 | 14. bányászat: | 4 | 15. főzés: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Gyorsléptű Sheara (#4106) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fáklya (#36) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
16 | mérgezett tüske (#23) | 10 | nyílpuska lövedék (#547) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
335 | arany (#50) | 2 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bányászcsákány (#434) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 12 | sáfránypor (#211) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent kehely (#257) | 1 | varázskő (#305) |