33. forduló, 35. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 19. 10h:04'
EZ A 195. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
196. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-67,-24] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

* 2. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy gyilkos sallank. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 149.]

hu 657 151 hulladék: 657 151
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-66,-23] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bakkura. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a bakkura testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a bakkura csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

jlk 3172 jelszó kimondása 3172
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a massza farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza pöttyös oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyarával a massza véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a massza szőrös fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyarával a massza felkarcolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 249 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű és egy ezüstshuriken. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 124.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[-67,-23] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett gyilkos sallank. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-68,-24] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy sünmedve. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sünmedve jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy autentikus vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.

(Továbbmész...) [-69,-25] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az útonálló testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Észreveszel egy sörsátrat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Van itt egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 3 aurach fogat 3 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 2 lapockacsontot 8 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért.
Összefutsz Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Utad során felfedezed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfival. Bőre színe zöld. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Karamon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [66 pontot használtál fel, van még 58.]

ve 76 1 megveszed a 76. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzkulcsot. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Gratulálok! - mondja, és melegen kezet fog veled. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [40 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Innen északra, a dombok között ork banda rejtőzik. Gyakran lecsapnak éjszakánként a környező tanyákra. Nagy szívességet tennél, ha elpusztítanád őket. Kapsz egy térképet is, amely a banda fészkének hozzávetőleges helyét ábrázolja.

5 6
4
3 2
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 20. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, északra 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

be 541 bemész az 541. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralbraktriplopp, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
óndarab (#85) 4 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db,
fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
jégkristály (#593) 40 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db,
elf csont (#664) 8 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db,
quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db,
behemótköröm (#1081) 20 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db,
fenőkő (#1618) 300 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
bakkura bőr (#95) 2 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 48.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[-69,-24] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az útonálló nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az útonálló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyre éhesebb vagy. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászház (757. épület.).

(Továbbmész...) [-68,-23] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő tigroszlán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tigroszlán nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szintszívó áll veled szemben.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 2 életpontot vesztettél. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 5 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-69,-22] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bíborgörény nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 10.]

kt 29 8 elkészíted a 29. tárgyat (8 darabot)
Begyűjtöttél 8 smirglilevelet. [8 pontot használtál fel, van még 2.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 31 bemész a 31. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 64 1 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontszuronyt, majd a jobb kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 2 mozogsz 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontszablyát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 3 mozogsz 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 28 1 kézbeveszed/felveszed a 28. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 5 6 1 mozogsz 5 6 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ff 28 felt. fegyverváltás: 28
Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÉNÍTÓ SEBZÉS (555. TUDATI KÉPESSÉG)
Nos, tehát ez a pillanat is elérkezett. Gratulálok! Elérted a kétkezes harc mesterfokát, azt a tudásszintet, amit már nem nagyon lehet tovább fokozni. Már nem csak hogy nem akadályoz téged a balkézben forgatott fegyvered, de egyenesen olyan kunsztokat is be tudsz vele mutatni, amire egy pajzsot használó harcos sosem lenne képes. A jobb kézzel megnyitott védelmen át, a ballal bevitt találat egyfajta kegyelemdöfésként azonnal véget vet az áldozat szenvedéseinek. Mindehhez persze nem elegendő a véget nem érő gyakorlás. A tudattársaktól származó emberfeletti koncentrációra és összpontosításra is szükséged van. A bénító sebzés létrehozása igazából már művészet. A gyilkolás, az ölés művészete. Talán vannak fanyalgók, akik elhúzzák a szájukat, ezt a megállapítást látva, mondván, a gyilkolásban semmi művészi nincs. Nekik azt javaslom, csodálják meg két pengetáncos párviadalát, amint tökéletes, mesteri és egyben halálos táncukat járják egymás körül, mérnöki pontossággal és precizitással, egymás árnyékaként mozdulva... és menten meg fog változni a véleményük. [Ha a jobb és balkézzel is támadsz a közelharcban, és mindkettővel legalább egy-egy sikeres találatot beviszel, akkor a balkezes támadás bevitele után fegyverszakértelem/5% eséllyel megbéníthatod az ellenfeledet! Ha a jobb és balkézben különböző típusú fegyvert forgatsz, a kettő közül magasabb szintű fegyverszakértelemből számítjuk ezt az esélyt, amit lefelé kerekítünk, és ami semmilyen módon nem mehet 20% fölé. A bénító sebzés csak szörnyek ellen működik, és hatására a szörny az adott körben már sem varázsolni, sem speciális képességeit használni nem lesz képes. A képesség aktiválásához nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus és permanens, ráadásul a Bénító Csapás megnevezésű harcművész képességgel együtt is működik, attól függetlenül. Harcművészek esetében tehát mindkét hatás kiváltására van némi esély.]

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 34. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 19 Életpont: 128/74 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 3
Szerencse: 18 Varázspont: 29/18 Pénz: 93 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 12/5 Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 179 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 349 TP-t kaptál. Jelenleg 5 377 TP-d van. A következő szinthez még 1 623 TP szükséges. Trófeáid: szintszívó, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 3/22 (+20%) szúrófegyverek: 13/31 (+40%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 4/35 (+67%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
44,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/41 (+22%) 2. nyomkövetés: 5/96 (+60%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/23 (+11%) 5. csapdakészítés: 3/63 (+12%) 6. csapdaészlelés: 1/5
7. gyógyítás: 10/79 8. titkosírás: 1/52 (+11%) 9. felderítés: 1/51
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 1/19 (+10%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 3/2 17. pszi: 2/5 (+4%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/59 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 3/67
22. testépítés: 1/0 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (1,6) pszi-ernyő (#64)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 13 (limit: 1075), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1300.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 303 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * mászókarom (#78)
1 rézsisak (#72) 1 * szöges bőrpajzs (#66)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontszablya (#64)
$1 * csontszurony ($12) 1 dárda (#10) 2 ezüstshuriken (#327)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1)
2 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75) 1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 6 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 3 grákóbőr (#41)
2 gyöngymangó (#135) 10 halálvirág (#2371) 10 kaktusztüske (#114)
5 királygyík bőr (#44) 12 madártoll (#112) 5 móri gyümölcs (#116)
2 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
1 rézdarab (#70) 17 sallank karom (#128) 12 smirglilevél (#29)
18 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69) $1 szvó-ektoplazma ($151)
$8 tigroszlán fog ($63) 1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)
3 vasérc (#152)

Összsúly: 45.96 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 3 dözmöng szív (#122)
2 lapockacsont (#33)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 1 bot (#4)
1 bronzkulcs (#76) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüstshuriken (#327)
1 ormánygőte csont (#21) 1 rézsisak (#72) 11 sallank karom (#128)
8 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14) 8 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-70 -69 -68 -67 -66 -65
-26
-25
-24
-23
-22
-21
(-69,-25) útonálló (#130), városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó)
(-69,-24) útonálló (#130), fejvadászház (#757)
(-69,-22) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 16. jellempróba, Tharr oltár, bíborgörények (#84)
(-68,-24) 21. jellempróba, oltár, sünmedve (#33)
(-68,-23) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, 24. jellempróba, tigroszlán (#43), szintszívó (#96), csontlepke (#746)
(-67,-24) gyilkos sallank (#85)
(-67,-23) gyilkos sallank (#85), mély kút (#93), oltár, 24. jellempróba, topránypolip (#86)
(-66,-23) bakkura (#52), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), Leah oltár, tavacska, vaskohó (#155), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek