Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 13. 9h:04' EZ A 739. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD 740. játékheted kezdete: jún. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor fejét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [155,92] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku csapásvezető közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 127 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 arany. 1737 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [155,93] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos fejét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1222 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2241 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a Hoxxurton párolgó héját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Hoxxurton nyakát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a Hoxxurton lecsap a bal karodra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 2 pszi követ. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [153,95] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (8 támadással 433 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo törzsfő bal lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) A zoloboo törzsfő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 70 arany, -2 ÉP] 1947 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
jlk 3031 | jelszó kimondása 3031 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 30: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 30. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 394.]
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 705 3 | bemész a 705. épületbe |
bb 269 201 214 | beraksz a bankba a 269. tárgyat (201 darabot) |
bb 1107 214 585 | beraksz a bankba az 1107. tárgyat (214 darabot) |
fa 257 5827 3 | feladod a 257. tárgyat az 5827. kalandozónak (3 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
ek 395 189 101 | t. energia kisütése: 395 189 101 |
[189,101] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Killer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 3: 1. térkép 7. pont 4: 1. térkép 18. pont 5: 1. térkép 28. pont 6: 1. térkép 58. pont 7: 1. térkép 3. pont 18: 1. térkép 4. pont 28: 1. térkép 5. pont 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 57: kijárat 58: 1. térkép 6. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 357.]
m 2 | mozogsz keletre |
v 198 183 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
[183,89] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált.
be 76 | bemész a 76. titkos labirintusba |
lm 3 8 10 | mozogsz 3 8 10 |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor farkát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A velociraptor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A velociraptor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1608 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2400 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
lm 15 17 | mozogsz 15 17 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2400 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 76 | bemész a 76. titkos labirintusba |
lm 5 30 31 | mozogsz 5 30 31 |
lm 905 36 900 | mozogsz 905 36 900 |
lm 32 905 38 | mozogsz 32 905 38 |
lm 900 42 33 | mozogsz 900 42 33 |
lm 905 40 900 | mozogsz 905 40 900 |
lm 42 34 905 | mozogsz 42 34 905 |
lm 44 900 | mozogsz 44 900 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kf 533 1158 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 1158. tárggyal |
szk 179 | keresed a 179. szörnyet |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
* 1. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY) Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét! A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.] |
QUWAXOTIX (961. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat... |
HOXXURTON (979. SZÖRNY) Hoxxurton a valaha élt leghíresebb mentát volt, manapság csupán egy, a pusztákat járó pszi őselementálok közül. Vagy több azoknál? Hoxxurton többezer évvel ezelőtt odáig jutott mentális energiái kiaknázásában, hogy megnyíltak előtte az anyagiatlan lét rejtelmei. Képes volt elhagyni testét, s csupán mentális energiájából test illúzióját vonni maga köré. Sajnos egyik tanítványa, aki régóta volt irigy a mesterét körülvevő dicsfényre, megölte az anyagi síkon maradt testet, mikor annak szelleme szabadon szárnyalt. A mester persze bosszút állt, ám örök életére - amit képes meglepően hosszúra nyújtani - testtelen formába kényszerült. Azóta nincsenek barátai az anyagi lények között. Végleg megölni lehetetlen, Hoxxurton esetleges "halálának" pillanatában megszökik az általad érzékelt világból, hogy később új mentális burokban térjen vissza. (Hoxxurton elől BA paranccsal sem tudsz elbújni.) |
ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY) Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe. |
ABSZOLÚT TRANSZFORMÁCIÓ (29. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mostantól képesnek érzed magadat, hogy átváltozz bármilyen, általad ismert tárggyá: legyen az egy csepp víz, egy smirglibokor, egy csontszurony, vagy bármi más. Ehhez az alakváltás: AV 29 <tárgy szám> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért (a visszaváltozás automatikusan történik). Pillanatnyilag a képesség használatának (az álcázáson kívül) nem sok gyakorlati hasznát látod. Lesznek azonban speciális helyzetek, amikor jól fog jönni - ilyenkor automatikusan használod majd. |
Erő: | 34 (41) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 35 (54) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 29 (38) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/41 év |
Egészség: | 29 (36) | Életpont: | 821/681 | Jellem: | jó (629) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 41 (72) | Varázspont: | 944/109 | Pénz: | 15630 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 33/7 | Pszi pont: | 232/216 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | 25/28 (+6%) | szúrófegyverek: | 27/93 (+6%) |
vágófegyverek: | 25/24 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 28/35 (+3%) |
dobófegyverek: | 27/17 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/71 | 2. nyomkövetés: | 84/66 (+22%) | 3. mászás: | 15/53 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 20/71 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/99 | 6. gyógyítás: | 62/1 |
7. titkosírás: | 6/89 (-1375%) | 8. felderítés: | 23/21 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 14/40 |
10. teológia: | 73/21 (-187%) | 11. taumaturgia: | 64/26 (+824%) | 12. szerencsejáték: | 3/90 (+11%) |
13. versengés: | 16/97 (+8%) | 14. harcművészetek: | 23/4 | 15. zene: | 11/13 |
16. szörnyismeret: | 45/62 (+200%) | 17. pszi: | *21/100 (+7%) | 18. zárnyitás: | 12/85 (+32%) |
19. vadászat: | 13/54 (+200%) | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 32/66 |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), őrült varázsló (#255) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs II (#63) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | arany (#50) | 3 | drótszőr (#37) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 43 | gyíkfű (#201) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 2 | púderkő (#119) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | szent kehely (#257) | 3 | tinta (#101) | |||
8 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | pszi kő (#248) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | zöld üveg (#82) |