Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 17. 9h:03' EZ A 653. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD 654. játékheted kezdete: nov. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 500 30 |
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal megkarcolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
* 3. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
fkt 631 1 | felt. készítesz a 631. tárgyat (1 darabot) |
ef 30 501 | energia fejlesztése 30 |
v 22 445 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [379,18] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy Notermanthi volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [378,18] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A messzeségben füstoszlopot látsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Longnower hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy törpe bányát. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy viharóriás barlang van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac farkát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 9, gyógyulás: 29, összesen: +20 ÉP}
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 7 1 2 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a sziklaskorpió testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 80, gyógyulás: 18, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [378,16] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy viharóriás barlang van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Biami kvazárlándzsával eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [379,16] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy Thargodan mágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich jobb oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a drakolich testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a drakolich testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a drakolich fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 76, gyógyulás: 10, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [381,16] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy albinó küklopsz volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [382,16] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ében halálhajcsár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió farkát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a sziklaskorpió nyakát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sziklaskorpió testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 76, gyógyulás: 17, összesen: -59 ÉP}
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál bal karját. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál nyakát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a gránitelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a gránitelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A gránitelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 348.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | VP elővétele: 100 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 38 | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 42 (44) | Életpont: | 400/220 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 45 (43) | Varázspont: | 600/28 | Pénz: | 10 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 137/155 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | *29/100 |
vágófegyverek: | 6/94 (+8%) | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | 25/88 (+6%) |
dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/9 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 81/35 (+16%) | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 12/56 | 5. csapdakészítés: | 25/22 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 6/79 |
7. gyógyítás: | 56/26 | 8. titkosírás: | 5/41 | 9. felderítés: | 31/37 |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 38/8 (+15%) | 12. taumaturgia: | 34/40 (+1%) |
13. zene: | 21/91 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 11/61 | 15. pszi: | *19/100 |
16. vadászat: | 16/0 | 17. bányászat: | 31/75 (+21%) | 18. úszás: | 15/82 |
19. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 197 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | adamantit (#627) | 5 | arkog kő (#632) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | pular kristály (#239) | 2 | sáfránypor (#211) |