338. forduló, 340. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 30. 15h:45'
EZ A 384. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
385. játékheted kezdete: dec. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,74] koordinátán.
A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+190 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) A lottó 1370. hetének nyerőszámai: 16, 1, 21. 13 db 0 találatos szelvényed volt. 7 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 91 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku ostromteknős nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 480.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 465.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +81 max. életerő, +81 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 460.]

vv 26 165 53 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Öregedtél 1 évet. IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 454.]

vv 127 24 28 elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

ek 7 8 5 t. energia kisütése: 7 8 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 felderítés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 443.]

flh 12 549 felt. lőfegyver haszn. 12 az 549. tárggyal
Ok, FLH 12 549 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 433.]

lm 7 29 8 mozogsz 7 29 8
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [3. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [4. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [5. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út ismét kanyarodik. [6. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 25. PONTRA. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [26. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [28. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [29. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [24. PONTON vagy.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [22. PONT.] Haladsz előre. Elérted a következő kanyart. [21. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [20. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [19. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [18. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [17. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [16. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [14. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-67 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő pszi-ernyő varázslatot.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] [25 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 52 30 39 mozogsz 52 30 39
Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [42. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [43. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [44. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [45. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [46. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [47. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [49. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [51. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [52. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] Egyhelyben toporogsz.
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [31. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mágiamorfáló. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló farkát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály, 6 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (140,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és 1 szent kehely. 3 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [34. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [35. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy éltető morf. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf karmával. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az éltető morf fejét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd az éltető morf bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 6 ezüstdarab, 3 varázskő és 12 drótszőr. 3 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 44, gyógyulás: 6, összesen: -38 ÉP}

Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [37. PONT.] Hirtelen egy halálos morfot veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a halálos morf testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf nyakát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a halálos morf bal első lábát. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) A halálos morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálos morf farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf farkát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a halálos morf testét. (6 támadással 51 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálos morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A halálos morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 sámán gyógykenőcs. 3 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 103, gyógyulás: 22, összesen: -81 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy brutális morf. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a brutális morf testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a brutális morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A brutális morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 varázskő. 3 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 129, gyógyulás: 27, összesen: -102 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy védelmező morf az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf jobb lábát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf jobb lábát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a védelmező morf jobb oldalát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Nem sikerült a védelmező morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 3 gernim balzsam. 3 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 88, gyógyulás: 13, összesen: -75 ÉP}

Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 81 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 390.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 390.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. [10 pontot használtál fel, van még 380.]

lm 40 mozogsz 40
Bátran haladsz tovább. ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [6. SZINT 40. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 dorony tüdő [dorony tüdő ládikóba-> (140,61)-> 16 arany, -2 ÉP], 10 pirkit, 20 arany, 3 rum és 1 megsemmisítő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe!

1 5 9 13
8 20
19 21
2 4 7 10 14
18 22
11
3 6 12 15 16 17 23
64
63 62 61 60 59 58
24 30 33 46 56
37 44
47 57
25 29 45
34 40 55
26 43
38 54
35 48 53
27 31 41 51
50
42
28 32 36 39 49 52

Ez a Végzet Vermének 9. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [1 pontot használtál fel, van még 379.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Egy körben csak egyszer használhatod (kivéve kiteleportálásra)! [0 pontot használtál fel, van még 379.]

flh 12 felt. lőfegyver haszn. 12
FLH 12 549 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[128,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kérődző etra bal első lábát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku futárbérenc. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. 1 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [127,71] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy mocsári penkét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy láplidérc. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a láplidérc bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc jobb vállát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a láplidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 359.]

m 7 8 4 mozogsz északnyugatra, északra, délre
[126,70] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy köpködő bruhatag nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A köpködő bruhatag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,69] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mocsári ácsorgó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mocsári ácsorgó fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mocsári ácsorgó testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a mocsári ácsorgó jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mocsári ácsorgó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy xirnox. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a xirnox fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a xirnox lila hasát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a xirnox lila hasát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 341.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[127,71] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [128,72] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...) [128,73] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 323.]

m 3 mozogsz délkeletre
[129,74] Továbbra is síkságon vagy.

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy trosnyogó szakóca vigyorog kajánul. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Célirányosan haladsz. Egyenest a múltkor talált kerek kő felé veszed az irányt. Rendben, még sértetlen. Ugyanúgy áll, ahogyan legutóbb hagytad. (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 317.]

v 6 12 8 elmormolod a 6. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

be 81 bemész a 81. titkos labirintusba
Rábukkansz a hatalmas táblára, rajta a következő felirattal: "VÍZISPORTOK OKTATÁSA, JUTÁNYOS ÁRON!" A tábla tövében egy keskeny lépcsősor vezet a mélybe. Odabent sötét honol. Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Szíved a torkodban dobog, ahogy óvatosan lemész a kanyargós és szűk lépcsőjáraton. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

lm 3 39 39 mozogsz 3 39 39
Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" [2. PONT]
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.]
Tovább totyizol a rejtélyes labirintusban. [40. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.]
Szokás szerint itt is egy medencét látsz, amelyből furcsa kacagás hallatszik. Levetkőzöl, és a vízbe ugrasz. [38. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kacagó szépia. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 22]

A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 610 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Újabb medence, újabb oktató, ezúttal egy kecses elf hölgy. Ő a vakharcot, a tintahalak ill. sötét vízben való küzdelmet tanítja. [39. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[42 pontot használtál fel, van még 265.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 36 36 7 mozogsz 36 36 7
Szokás szerint itt is egy medencét látsz, amelyből furcsa kacagás hallatszik. Levetkőzöl, és a vízbe ugrasz. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.]
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.]
Belépsz, és tétovázás nélkül a moszatrájáktól nyüzsgő vízbe ugrasz. [35. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy moszatrája van előtted! (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 22]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Méregfoggal több döféssel felnyársalod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Az itteni oktató, egy sötét bőrű árnymanó, a harc közben való vízi mozgást, a manőverezést oktatja. [36. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
Egyhelyben toporogsz.
Belépsz, és tétovázás nélkül a moszatrájáktól nyüzsgő vízbe ugrasz. [35. PONT.]
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.]
Tovább totyizol a rejtélyes labirintusban. [40. PONT.]
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.]
Továbbmész a kövezett folyosón. Észak felé nyíl mutat: "Piranhák". [4. PONT.]
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.]
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy hínárevő piranha lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 22]

Elszántan a másikra támadsz. Méregfoggal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Átúsztad a medencét, és belépsz az oktatóhoz. Újabb medence, mellette az oktatóval! Itt a víz alatti tájékozódást, az ellenfél észlelését, felismerését tanítják. Ha tanulni akarsz, egy üres GYK parancsot kell kiadnod, paraméterre nincs szükség. Kell viszont 50 arany és 50 TVP! Ugyanez a rendszer a többi oktatónál is. Egy oktató csak egyszer tanít. [Megjegyzés: az oktatást akkor veheted igénybe, ha víziharc szakértelmed min. 6-os, és max. 11-es.] [Itt még nem gyakoroltál.]
[98 pontot használtál fel, van még 117.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 10 mozogsz 10
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.]
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.]
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.]
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy opati polip lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 22]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az opati polip testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Egy fürdőruhás elf üdvözöl. Ő az itteni oktató! Gratulál a polip legyőzéséhez, és elmondja, hogy nála lehet elsajátítani azokat az úszási technikákat, amelyekkel az üldöző víziszörny elől menekülhetsz. [10. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 32.]

gyk gyakorolsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.]
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.]
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.]
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [28 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 16 19 19 mozogsz 16 19 19
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 22 22 mozogsz 22 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 24 26 mozogsz 24 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 29 mozogsz 29
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 32 32 mozogsz 32 32
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 36 mozogsz 36
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 41 mozogsz 41
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-81 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 30, 1.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következő körben tehát 481 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY)
Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság!

RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

Erő: 31 (43) Szint: 32 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 30 Támadás: 48 (51) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 80 (86) Menekülés: 35 % Életkor: 109/340 év
Egészség: 30 Életpont: 815/815 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (45) Varázspont: 769/89 Pénz: 9016 arany Kép. pont: 61
Tudatpont: 90/19 Pszi pont: 157/388 EFejl: 30
Eddig összesen 4296 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 798 TP-t kaptál. Jelenleg 4 384 646 TP-d van. A következő szinthez még 115 354 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Thargodan zsoldos, Thargodan mágus. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 7196 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/92 (+90%) ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 31/46 (+9%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 36/22 (+3%) lőfegyverek: 33/63 (+1%)
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -25.); szent nyílp.lövedék (#549) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
129,74 mezőn táborozol, a 81. labirintusban, 1. szinten, 12. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 8 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/85 2. nyomkövetés: 59/83 3. mászás: 19/89
4. csapdakészítés: 25/66 (+5%) 5. csapdaészlelés: 14/91 (+23%) 6. gyógyítás: 58/78
7. titkosírás: 5/64 8. felderítés: 27/69 (-200%) 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 44/62 (+16%) 11. taumaturgia: 37/92 (+3%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/15 14. szörnyismeret: 44/21 (+20%) 15. pszi: 25/56
16. zárnyitás: 4/39 17. vadászat: 14/61 18. vitalitás: 5/53
19. bányászat: 36/79 20. úszás: 10/54 21. főzés: 14/69
22. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 15 darabot )
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) óriáserő (#53) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) tolvajvér (#364) áldomás (#6) (11,8)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 60, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16, 18, 47.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 92 TU. szükséges még: 78 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2173 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 27 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
2 Trákin csákánya (#367) 1 * varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 19 nyílpuska lövedék (#547) 62 * szent nyílp.lövedék (#549)
36 tüske (#22) 35 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
16 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
2 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 csontamulett (#711) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
52 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
2 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
23 fűszertartó (#210) [bennük 17 csepp sáfránypor (#211), fér még: 98]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 40 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 84]
16 sullár hólyag (#168) [bennük 125 csepp spiritusz (#170), fér még: 195]
10 szent kehely (#257) [bennük 56 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 44]
26 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 312]
6 vizestömlő (#3) [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 74]
5 zöld üveg (#82) [bennük 100 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334)
1 aenouth ködkürt (#1554) 9 áldott kő (#642) 1 aranytermő ládikó (#504)
8 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
3 destabilizátor (#1275) 13 deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
3 Fairlight szütyője (#2108) 2 fülemüle síp (#1576) 2 furulya (#233)
7 gernim balzsam (#1894) 10 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
33 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 1 kötél (#92)
1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560) 3 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 12 megsemmisítő (#1540)
1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 22 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
12 rum (#1419) 9 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szuper dobóháló (#273) 2 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234)
1 térhajlító kavics (#1539) 13 varázskő (#305) 2 varkaudar pálinka (#1137)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 9 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
26 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 bunthar bőr (#733) 47 csillezsályalevél (#1253)
99 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 1 dlathog kőzet (#829)
5 dözmöng szív (#122) 31 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
2 elf csont (#664) 3 etra hályog (#712) 48 ezüstdarab (#326)
3 fokhagyma (#403) 8 galachmit (#310) 30 grifftojás (#179)
2 gyíkfű (#201) 111 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 2 holdbőr (#1236) 11 hollókristály (#1102)
7 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 2 jégkristály (#593)
26 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 41 kőszem (#304)
6 kvazár (#244) 3 lótuszvirág (#447) 538 madártoll (#112)
34 magszim bél (#103) 2 mithril (#352) 1 Morgan kristálya (#659)
3 nektoraf faggyú (#667) 2 óndarab (#85) 118 pirkit (#153)
51 polip szívóka (#391) 42 pular kristály (#239) 46 quwarg tojás (#360)
1 rájabőr (#404) 8 rakolits por (#669) 15 ramit kő (#226)
24 remák szív (#264) 6 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651)
15 rókafarok (#124) 46 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
3 smaragdkő (#678) 1 smirglilevél (#29) 48 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 4 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676)
2 szuperkötél (#209) 27 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702)
19 Thargodan esszencia (#328) 13 tükör (#43) 1 vapár ág (#110)
1 varkaudar tekercs (#653) 57 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 255.33 kg Megterheltség: 140%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aenouth ködkürt (#1554) 2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16)
2 esszenciakristály (#350) $23 gromak bőr ($268) 1 Korrum pálcája (#1545)
$153 mákrózsa virág ($56) 2 rejtőköpeny (#277) 32 rókafarok (#124)
1 ryuku mellvért (#689) 50 sallank karom (#128) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 csalánvirág (#582) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
5635 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
$1037 csontkulcs ($74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 779 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
926 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) $640 mákrózsa virág ($56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) $1072 nyílvessző ($108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) $7382 purifikátor háj ($269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
819 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) $64 tolmokov-koktél ($351) $1030 vámpírfog ($1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 isteni könnycsepp (#260)
15 khatiszon kristály (#2322) 1 sallank karom (#128) 3 tinta (#101)
1 tükör (#43) 4 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 bruhatagnyelv (#1230) 12 drótszőr (#37)
6 ezüstdarab (#326) 3 gernim balzsam (#1894) 4 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 1 megsemmisítő (#1540) 10 pirkit (#153)
6 polip szívóka (#391) 1 rájabőr (#404) 3 rum (#1419)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sullár hólyag (#168) 1 szent kehely (#257)
1 szvó-ektoplazma (#151) 5 varázskő (#305) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130
68
69
70
71
72
73
74
75
(126,69) mocsári penke (#148), mocsári ácsorgó (#774)
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), köpködő bruhatag (#773), xirnox (#122)
(127,71) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), láplidérc (#352)
(127,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), 24. jellempróba, ryuku futárbérenc (#765)
(128,72) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba
(128,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, kérődző etra (#368)
(129,74) a 81. labirintus bejárata, mágiamorfáló (#7623), éltető morf (#7625), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, 18. többszemélyes kaland, tündöklő szobor (#1587), nekrofun (#173), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), hínárevő piranha (#194), opati polip (#195)

Üzenet küldése a karakternek