Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. jan. 27. 5h:23' EZ A 1037. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD 1038. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3838 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1565 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat |
* 2. KP: kf 649 820 1559 | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 820. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 3. KP: kf 477 1530 564 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal az 564. tárgyat |
* 4. KP: le 687 956 0 | leveszed/lerakod a 687. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: kf 1550 527 1564 | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat az 527. tárggyal az 1564. tárgyat |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 745 841 1099 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
hh 1100 1253 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
hh 1760 1133 507 | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 507. tárgyat |
ek 116 35 133 | t. energia kisütése: 116 35 133 |
v 1 999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 20 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: vv 28 182 224 | elmormolod a 28. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: vv 71 178 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 178. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: vv 70 73 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
im | imádkozol |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány bronzhegyű nyíl. 137 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Cenarius jobb hátsó lábát. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a Cenarius testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). A Cenarius megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Cenarius testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a Cenarius bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A Cenarius még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 íjászkencét. 6 674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 290, gyógyulás: 222, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [205,37] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő trikornis herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+8.} Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
(Továbbmész...) [206,38] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Észreveszel egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy kihívás tornyát. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kultúrmasztodon meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 14, gyógyulás: 42, összesen: +28 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 309 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az adamantit gólem bal vállát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod az adamantit gólem testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, az adamantit gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az adamantit gólem testét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted az adamantit gólem testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az adamantit gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Összetipor lábával. 75 életpontot vesztettél. Az adamantit gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 801 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1108, sebződés: 741, gyógyulás: 249, összesen: -492 ÉP}
m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. A becsapódástól 105 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kentaurusz jobb oldalát. (7 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a kentaurusz izmos karját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény összetapos! 67 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a kentaurusz szügyét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a kentaurusz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). A kentaurusz feléd rúg, de nem talál el. A kentaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 184, gyógyulás: 154, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [208,40] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aurapollátor testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megvágod az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 1 726 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 2, gyógyulás: 48, összesen: +46 ÉP}
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. {GYD:} Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb oldalát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír feléd harap, de sikertelenül. A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 152 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [207,40] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor bal karját. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Félrehajolsz, de az ősdentor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 4 141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 128, gyógyulás: 99, összesen: -29 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a halálhozó testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a halálhozó fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a halálhozó bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 46 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél.
A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9 160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 539, gyógyulás: 189, összesen: -350 ÉP}
(Továbbmész...) [205,38] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
tno 5 6 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 3 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 10, gyógyulás: 48, összesen: +38 ÉP}
A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor egyik csápját. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megcsapod a dehidrátor egyik csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 253 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. {GYD:} Pusztítás Botjával megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megvágod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 2 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem bal lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megvágod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a tüskés gigaféreg farkát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} Ryuku kopjával kicsit megsebzed a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tüskés gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszteknőc puha lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! {GYD:} Adamantit pajzzsal megvágod a káoszteknőc bal első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Feléd sújt a káoszteknőc a farkával, de elhibázta! A káoszteknőc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 teknőcteknőt. 2 634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 60, gyógyulás: 37, összesen: -23 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [204,36] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
kld 20 | küldetés végrehajtása 20 |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
ef 10 540 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: kf 691 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat |
* 2. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
* 3. BP: kf 689 692 1657 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal az 1657. tárgyat |
* 4. BP: le 1550 527 0 | leveszed/lerakod az 1550. tárgyat az 527. tárgyat |
* 5. BP: kf 687 956 709 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 956. tárggyal a 709. tárgyat |
* 6. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: vv 3 83 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 8. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
CENARIUS (7003. SZÖRNY) Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját. |
ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY) Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik. |
HALHATATLANSÁG (540. TUDATI KÉPESSÉG) A tökéletes halhatatlanság természetesen nem érhető el. Vannak hatások, amiket a tudati energiák felturbózásával sem lehet megkerülni, vagy kicselezni. Mindazonáltal, ha képessé válsz a tudati erőd falait egyfajta multi töltésű dem-ként hasznosítani, csaknem félisteni hatalom birtokába kerülsz! [Mostantól minden alkalommal, amikor életpontod 0 alá esne, a maximális életpontod 75%-ra kerülsz. Ez a hatás még a dem működésbe lépése előtt létrejön. Figyelem! A halhatatlanság nem ment meg akkor, ha végelgyengülésben halsz meg.] |
Erő: | 36 (57) | Szint: | 38 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 44 (64) | Támadás: | 59 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 35 (42) | Védekezés: | 64 (71) | Menekülés: | 25 % | Életkor: | 32/89 év |
Egészség: | 42 (51) | Életpont: | 631/656 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 36 (54) | Varázspont: | 2162/1091 | Pénz: | 702 arany | Kép. pont: | 17 |
Vérpont: | 90/80 | Pszi pont: | 254/11 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/41 | ökölvívás: | 30/10 (+5%) | szúrófegyverek: | 27/35 (+2%) |
vágófegyverek: | 23/62 (+5%) | ütőfegyverek: | 23/62 (+13%) | lőfegyverek: | 20/67 (+3%) |
dobófegyverek: | *26/100 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << ryuku kopja (#694) << sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -29.); gránátlövedék (#526) (30 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
204,36 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 190,30 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/3 | Max életkor 1649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/16 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/1 | 2. nyomkövetés: | 39/32 | 3. mászás: | 17/84 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 25/76 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 25/52 | 6. gyógyítás: | 27/60 |
7. titkosírás: | 3/31 | 8. felderítés: | 24/50 | 9. szörnyidomítás: | 9/16 |
10. teológia: | 78/79 (+65%) | 11. taumaturgia: | 50/54 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 17/59 (+9%) | 14. harcművészetek: | 29/50 | 15. zene: | 103/22 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 23/70 | 17. pszi: | 29/17 (+14%) | 18. zárnyitás: | 20/60 |
19. vadászat: | 23/16 (+9%) | 20. vitalitás: | 2/31 | 21. bányászat: | 33/5 |
22. úszás: | 13/32 | 23. főzés: | 11/48 (+11%) | 24. csapatmunka: | 4/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), varkaudar mágus (#128), tüskés harci gromak (#156), vércápa sámán (#281), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), noth szellem (#250), ongóliant hadúr (#178), triklem drakolder (#275), ezerszemű bestia (#288), ragadozó (#292), halálelementál (#279), átokosztó (#372), öregedést okozó lények (#9095), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), kronoelementál (#287) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (985,0) | áldomás II (#169) (990,20) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | tárgyvédelem (#178) |
mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tüskepajzs (#30), ongóliant tombolás (#146) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | puha ütés (#60) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | ongóliant tombolás (#146) | >> | viharóriás (#278) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ragadozó (#292) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK |
karmos tankány (#137) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1) |
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 167, 170, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 11, 12, 15, 19, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 46, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 7, 8, 44. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 149. Szerzett pont: 19284. Beállított erő: 0 Összpont: 55888 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 1271 1253, hh 745 841 1099, hh 1100 1253 1546, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1133 507, ek 116 35 133, v 1 999, v 169 999 20. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4965 TU szükséges.) |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | extra takarmány (#1360) | 4 | gránátlövedék (#526) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
111 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 3 | íjászkence (#1225) | 16 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 7 | sáfránypor (#211) | 1 | teknőcteknő (#416) |
203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | |
35 | |
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|