338. forduló, 340. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 28. 9h:28'
EZ A 519. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD
520. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

GKAR KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,18] koordinátán.
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+107 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 436 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 677.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 672.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 667.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 662.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 657.]

bb 2 20 beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

kb 305 2 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

le 456 leveszed/lerakod a 456. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

v 156 elmormolod a 156. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 647.]

kt 3 4 elkészíted a 3. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 vizestömlőt. [80 pontot használtál fel, van még 567.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

106 107 108
17
18
19

[99,19] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Felfedeztél egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt az ezüst karkötő. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 1 rézsisak, 4 vas dobónyíl, 13 kazmár gyökér, 1 karbin plazma, 4 tüskecsapda.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Találkozol Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+3 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {ereje: 34.} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+3 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. {egészsége: 23.} Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 549.]

ee 72 88 266 eladod a 72. tárgyat a 88. tárgyat a 266. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kvazár sisakot. 70 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 549.]

ee 57 49 237 eladod az 57. tárgyat a 49. tárgyat a 237. tárgyat
Eladtál 2 bőrsisakot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 kígyóbőr kesztyűt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 6 tankány karmot. 60 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 549.]

ee 230 eladod a 230. tárgyat
Eladtál 5 lánckesztyűt. 75 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 549.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,18] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [106,18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy Ayagira Tanaka nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Ayagira Tanaka testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Az Ayagira Tanaka újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az Ayagira Tanaka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy borostyán függő, ezenkívül 1 megsemmisítő (ld. enc.). 1 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy csontváz lord. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 22 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [105,18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodabazárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kérődző etra közeledik. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {támadása: 40.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia. 1 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi mester. {max. életpontja: 251-280.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester nyakát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tudás gyöngyét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 21 (limit: 815), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2100.
Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 519.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[104,18] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csontváz lord ijesztett meg. {támadása: 28.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [103,18] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 47-54.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 495.]

jlk 3172 jelszó kimondása 3172
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {max. életpontja: 114-137.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyakát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a massza vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csápjával megérint a massza. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 tigroszlán fogat. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 58, gyógyulás: 3, összesen: -55 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: Az ősi legendák emlegetik OU, a Sötét Úr nevét, aki előtt még Chara-din is fejet hajtott. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 480.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[104,17] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 71-76.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szubreális vámpír. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [105,16] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontváz lord volt. {támadása: 28.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [106,15] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy drakolich áll veled szemben. {támadása: 32.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Telibe kapod a jégcsóvát. (51 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 álompor, 10 nyílvessző, dözmöng szív, téfea-agy, 21 spiritusz, 4 gyenge méreg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [69 pontot használtál fel, van még 411.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[107,14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy csontváz lord. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 22 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Észreveszel egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,13] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy zombi mester. {max. életpontja: 251-280.}

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 4 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [22 pontot használtál fel, van még 389.]

ep 146 120 építed a 146. tárgyat 120 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már félig készen van az oltár. 90 tapasztalati pontot kaptál. [120 pontot használtál fel, van még 269.]

fku 30 felt. kutatás 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 264.]

* 3. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+11 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. BP: ef 8 521 0 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 178.]

* 5. BP: kb 2 3 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 6. BP: gy 40 0 0 gyógyítás 40 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+26 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 138.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 22, 4.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 138 pontod maradt, ebből a következő körre 138 pontot vihetsz át. Kapsz még 480 pontot. A következő körben tehát 618 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL)
A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van!

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios fanatikusa vagy. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 339. fordulód.

Erő: 54 (65) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 51 (55) Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 (17) Életpont: 294/169 Jellem: jó (777) Tul. pont: 6
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 449/57 Pénz: 4875 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 53/13 Pszi pont: 136/298 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 2139 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 940 TP-t kaptál. Jelenleg 1 258 961 TP-d van. A következő szinthez még 141 039 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, ongóliant. A 262. fordulódban 16870 arany került a bankszámládra. 23364 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 28/59 (+5%)
lőfegyverek: 24/98 dobófegyverek: 23/14

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
108,13 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59, 56, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 85 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/31 (+84%) 2. nyomkövetés: 43/97 (+20%) 3. mászás: 8/95
4. csapdakészítés: 23/71 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/73 6. gyógyítás: 15/35 (+50%)
7. titkosírás: 5/65 (+12%) 8. felderítés: 34/60 9. szörnyidomítás: 7/4
10. teológia: 29/18 (+1%) 11. taumaturgia: 38/93 (+16%) 12. versengés: 17/38 (+5%)
13. zene: 25/85 (+37%) 14. szörnyismeret: 13/96 15. pszi: 19/88 (+11%)
16. zárnyitás: 1/23 17. vadászat: 21/15 18. bányászat: 36/6
19. főzés: 11/45 (+10%) 20. csapatmunka: 2/57

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), kis bőrpajzsot (#45) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: küldetés, labirintus, szellemkastély (52)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)
varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), agyroppantás (#91), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> halálosztó kain (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 9, 20, 21, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 56, 59, 61, 65, 72, 73, 128, 129, 136, 187, 189, 190, 191.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 14, 17, 47.
Kész: 9, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 24 (limit: 815), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2400.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 41, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 4 920.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 62 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 553 TU szükséges.)
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
2 Métely páncélja (#1562) 2 Mallon botja (#1526) 1 méregtagadó (#1531)
1 mutáns csont (#331) 1 mágusköpeny (#453) 1 mentát karkötő (#1551)
2 biami kvazárlándzsa (#568) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 Morgan sipkája (#466)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
503 nyílvessző (#108) 1 szférikus pulzáns (#1848) 760 remák szív (#264)
2011 purifikátor háj (#269) 1290 teriád féreg (#1276) 1229 tüske (#22)
8988 quwarg tojás (#360) 98 tükör (#43) 40 cápazsír (#932)
1698 halcsont (#390) 1950 borkonyó bibe (#312) 594 fülemüle agyar (#267)
400 lidércesszencia (#1074) 16819 isteni könnycsepp (#260) 500 ragasztó (#83)
4989 spiritusz (#170) 2 feneketlen bugyor (#570) 10 rum (#1419)
740 vízionár szem (#102) 862 ezüstdarab (#326) 2670 varányszem (#30)
84 fokhagyma (#403) 2500 nerub szemfog (#1871) 9786 madártoll (#112)
1280 kapuőr életnedv (#1996) 8246 tinta (#101) 300 manifeszt.nyúlvány (#214)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 álompor (#396) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88)
1 dözmöng szív (#122) 5 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
1 ezüst karkötő (#158) 4 gyenge méreg (#26) 26 kaja (#2)
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kvazár sisak (#266) 5 lánckesztyű (#230)
10 nyílvessző (#108) 1 rézsisak (#72) 24 spiritusz (#170)
6 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
240 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 dorony tüdő (#212)
1 elkarog szőr (#665) 1 lidércesszencia (#1074) 1 megsemmisítő (#1540)
4 tigroszlán fog (#63) 1 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305)
96 víz (#27) 4 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107 108 109
12
13
14
15
16
17
18
19
(103,18) phua-kúp (#372), oltár, manifesztátor (#124), massza (#217)
(104,17) vérszomjas csüldő (#114), Thargodan csontváz (#297), 45. jellempróba
(104,18) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), sóhajtó dorony (#112)
(105,16) Tharr oltár, 49. jellempróba
(105,18) csodabazár (#1404), kérődző etra (#368), dermesztő lidérc (#645), zombi mester (#251)
(106,15) drakolich (#760), Fairlight oltár
(106,18) patak, Tharr oltár, Ayagira Tanaka (#965)
(107,14) dermesztő lidérc (#645), gumifa (#38), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(107,18) erszényes elkarog (#354), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(108,13) zombi mester (#251), oltár

Üzenet küldése a karakternek