Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 15. 9h:21' EZ A 644. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD 645. játékheted kezdete: szept. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 500 30 |
Egy fekete energia varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. (-2 védekezés.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az entitás manifesztum bal hátsó lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Gyilkos erővel karmolja végig az entitás manifesztum a testedet. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az entitás manifesztum testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az entitás manifesztum a jobb oldaladon. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 287, gyógyulás: 45, összesen: -242 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a nanda testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 6, gyógyulás: 24, összesen: +18 ÉP}
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
a 352 3296 50 | átadod a 352. tárgyat a 3296. kalandozónak (50 darabot) |
a 153 3296 50 | átadod a 153. tárgyat a 3296. kalandozónak (50 darabot) |
a 244 5300 50 | átadod a 244. tárgyat az 5300. kalandozónak (50 darabot) |
kb 445 10 | kiveszel a bankból a 445. tárgyat (10 darabot) |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír jobb karját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 23, gyógyulás: 33, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [389,93] Tovább kóborolsz a pusztán. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Csak egy áldott okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az áldott okerón testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [388,93] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Oldalt pillantva, meglátsz egy életsziklát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan tábort. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Ráismersz a lényre. Egy zombi mester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a zombi mester bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az áldott okerón farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [386,93] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy szubreális vámpír nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal vállát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 24, gyógyulás: 28, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [385,93] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lidércúr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [383,91] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.
(Továbbmész...) [382,90] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Rövid karddal megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 298.]
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 298 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | VP elővétele: 100 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 5 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
ADAMANTIT CSIZMA (631. TÁRGY) Ebből a gyémántkemény ércből különösen nehéz feladat egy a lábadat nem tönkretevő csizmát készíteni. Persze, egy legalább 31-es bányászattal rendelkező mesterkovács érti a mesterségét: először is, a vaskohónál 3 pirkit felhasználásával kiolvasztja az adamantitot 6 ércből, és 3 mithrillel keveri. A hro formázó minta segítségével az épp megszilárduló fémet egy fekete bőrcsizma köré formálja. Az egész procedúra 80 TVP-t igényel. A kapott lábbeli ugyan még így sem kényelmes, viszont kiváló védelmet nyújt a lábadnak, 9-cel növeli a védettségedet. Emellett, mágikus kisugárzásának köszönhetően, a többi adamantit páncéllal együtt a Sötét Földön okozott sebzésedet is növeli. |
ENTITÁS MANIFESZTUM (7173. SZÖRNY) A tudati tér névtelen nagyragadozójának számtalan követője van. Egy ilyen kisebb hatalmú lény anyagiasult most előtted, számtalan formájának egyikét magára öltve pusztán azért, hogy a tudati térben érzett fenyegetettségéért az anyagi világban vegyen elégtételt. |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 38 | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 42 (44) | Életpont: | 386/298 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (43) | Varázspont: | 572/2 | Pénz: | 20 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 137/154 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | *29/100 |
vágófegyverek: | 6/86 (+14%) | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | 25/82 (+6%) |
dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/59 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 81/19 (+12%) | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 12/56 | 5. csapdakészítés: | 25/17 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 6/79 |
7. gyógyítás: | 56/26 | 8. titkosírás: | 5/41 | 9. felderítés: | 31/37 |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 37/93 (+15%) | 12. taumaturgia: | 34/39 (+1%) |
13. zene: | 21/61 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 11/61 | 15. pszi: | *19/100 |
16. vadászat: | 16/0 | 17. bányászat: | 31/54 (+3%) | 18. úszás: | 15/82 |
19. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26404. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1304. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | |||
1 | pular kristály (#239) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) |