Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 29. 9h:05' EZ A 348. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD 349. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 11. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 1695. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1373. tárggyal |
be 1178 | bemész az 1178. épületbe |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
le 1375 | leveszed/lerakod az 1375. tárgyat |
kf 527 1088 1677 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1088. tárggyal az 1677. tárgyat |
tv 155 186 | támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot a 186. varázslatot |
t 472 | támadod a 472. szörnyet |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 154 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszszellem bal vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszszellem szellemtestét. Kritikus ütés! (4 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 111 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a káoszszellem testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nunchakuval csak érinted a káoszszellem testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a káoszszellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10187 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 552, gyógyulás: 246, összesen: -306 ÉP}
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
hh 473 473 449 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 449. tárgyat |
m 3 2 8 | mozogsz délkeletre, keletre, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff jobb szárnyát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a tündöklő griff testét. Kritikus ütés! (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a tündöklő griff testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tündöklő griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9046 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 449, gyógyulás: 268, összesen: -181 ÉP}
(Továbbmész...) [233,79] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy káoszszellem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 162 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 51 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 408 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 118 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 577, gyógyulás: 4, összesen: -573 ÉP}
(Továbbmész...) [233,78] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő katamán ordas nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 154 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a katamán ordas testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a katamán ordas testét. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a katamán ordas testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A katamán ordas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a katamán ordas testét. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a katamán ordas testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fegyvered 27 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A katamán ordas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1868, sebződés: 553, gyógyulás: 332, összesen: -221 ÉP}
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 369 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 116 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a káoszszellem szellemtestét. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a káoszszellem jobb oldalát. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 121 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a káoszszellem jobb oldalát. (4 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a káoszszellem szellemtestét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 129 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1507, sebződés: 929, gyógyulás: 270, összesen: -659 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos áspis halványkék bőrét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos áspis fejét. (6 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a tarajos áspis halványkék bőrét. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 252 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos áspis testét. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Nunchakuval súrolod a tarajos áspis testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8142 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 519, gyógyulás: 301, összesen: -218 ÉP}
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Épületek tűnnek fel.
ve 108 30 | megveszed a 108. tárgyat 30 |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 21, gyógyulás: 49, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[233,78] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy katamán ordas. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 172 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a katamán ordas testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a katamán ordas jobb hátsó lábát. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a katamán ordas jobb első lábát. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 13 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a katamán ordas testét. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Nunchakuval párszor súrolva eltalálod a katamán ordas jobb oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Fegyvered 37 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A katamán ordas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) A katamán ordas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10339 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1869, sebződés: 656, gyógyulás: 326, összesen: -330 ÉP}
(Továbbmész...) [233,77] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anram Salle előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy elemi pulzátor! (ld. enc.)
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor furcsa alakját. Kritikus ütés! (4 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-13 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor szárnyas testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 8220 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1342, sebződés: 637, gyógyulás: 256, összesen: -381 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök bal oldalát. (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a sötét ülnök fejét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig).
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 366, gyógyulás: 4, összesen: -362 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a bo'adhun éjhozó testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 125 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 96 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 123 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
11306 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1582, sebződés: 546, gyógyulás: 284, összesen: -262 ÉP}
m 1 8 6 | mozogsz északkeletre, északra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 144 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). A türkiz sárhajító csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10619 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1853, sebződés: 417, gyógyulás: 340, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [234,75] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy türkiz sárhajító. Itt csata lesz.
Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a türkiz sárhajító egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 702 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a türkiz sárhajító testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a türkiz sárhajító testét. (6 támadással 569 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a türkiz sárhajító testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Csápjaival a türkiz sárhajító lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1804, sebződés: 426, gyógyulás: 0, összesen: -426 ÉP}
(Továbbmész...) [233,75] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szellemdarázs. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs testét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 306, gyógyulás: 4, összesen: -302 ÉP}
szk 481 | keresed a 481. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 822. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 531. tárggyal |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 17 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
KATAMÁN ORDAS (484. SZÖRNY) Már a valaha Kelet-Ghallán élt bo'adhun törzsek életét is alaposan megkeserítette a katamán ordasok létezése. Mintha mi sem volna természetesebb, sokszor törtek be a törzs lakóhelyeire, és miközben lemészárolták a legderekabb to'aghanokat is, sok csecsemőt elragadtak szüleiktől. Mivel az így elragadott védtelen áldozatokat a katamán nőstények táplálására szánták, a holttesteket még hosszú-hosszú mérföldeken át vonszolták a barlangjaik mélyére. Kinézetük olyan, mint egy éhes farkasé. Legkülönösebb vörösen világító szemük, mely a sötétben is elárulja őket. Gyorsaságuk legendás. A leghatékonyabban szúrófegyverrel védekezhetsz ellene, hiszen ha fegyvered hosszánál közelebb engeded magadhoz, minden esélyed elszállt. |
TARAJOS ÁSPIS (486. SZÖRNY) A dombos vidékek mérgező csúszó-mászója a tarajos áspis. Nevét a feje búbján növő sárgásvörös szőrről kapta, mely különös harmóniát teremt a kígyó mindenhol halványkék bőrével. Épp e tarkabarka színvilága miatt legtöbbször színes kövek között bújik meg, hogy a meglepetés erejével támadhasson a közelébe merészkedő kalandozóknak. Mérge különösen erős. |
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY) A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz. |
SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY) A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak. |
TÜRKIZ SÁRHAJÍTÓ (469. SZÖRNY) Ha türkiz sárhajítóval találkozol, a mocsarak legbolondosabb lakójával van dolgod. A természet már akkor vicces kedvében volt, amikor ebbe a félig átlátszó türkizkék bőrbe bújtatta, majd rátett még egy lapáttal, amikor bohókás mozgását is megalkotta. Többméternyi hosszú, vékony csápjai vannak, ezeket használva közlekedik, szétfröcskölve közben környezete cseppet sem száraz földjét. Ha harcba keveredik, ezt a képességét tudatosan használja, csápjai végét behajlítva kitapintja a mocsár felszíne alatt rejlő nagyobb köveket, és dobálózni kezd, csak győzz félreugrani. Szúrófegyverrel vajmi kevés esélyed van eltalálni az előtted tekergőző csápokat. |
Erő: | 60 (84) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 59 (72) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/425 év |
Egészség: | 59 (83) | Életpont: | 1286/321 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 63 (88) | Varázspont: | 2580/7 | Pénz: | 7155 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 534/159 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 34/53 | ütőfegyverek: | 42/81 (+11%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 35/74 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/17 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 81/24 (+12%) | 3. mászás: | 21/4 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 22/99 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/57 | 6. gyógyítás: | 30/60 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/89 | 9. szörnyidomítás: | 15/61 (+12%) |
10. teológia: | 147/15 (+70%) | 11. taumaturgia: | 137/39 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 (+11%) |
13. versengés: | 19/43 (+16%) | 14. harcművészetek: | 3/66 | 15. zene: | 16/18 |
16. szörnyismeret: | 47/6 | 17. pszi: | 37/7 (+98%) | 18. zárnyitás: | 21/24 |
19. vadászat: | 7/38 | 20. vitalitás: | 8/14 | 21. bányászat: | 35/94 (+3%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 15/43 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +36 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (176,10,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
istenítélet (#284) | >> | 48. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
istenítélet (#284) | >> | hegyi óriás (#397) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Eruol (#378) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | borkonyó bibe (#312) | 2 | dizen kulcs (#472) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 2 | márványkulcs (#245) | 11 | pirkit (#153) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 1 | evaporőr háj (#105) | 18 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | 29 | nyílvessző (#108) | |||
116 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |