337. forduló, 339. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 28. 9h:21'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,12] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 50 mákrózsa virágot (25 arany kikiáltási áron), 10 mérgezett vasnyilat (100 arany kikiáltási áron), 30 tünde nyilat (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. Varázserőd regenerálódik. (+569 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 652. hetének nyerőszámai: 23, 14, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kronotapír nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 532.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 23 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 522.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 513.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 513.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 508.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 503.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 498.]

ftv 98 221 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

ftv 41 221 felt. tám/véd. varázslat a 41. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

ftv 50 258 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 258. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 493.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

ek 7 6 5 t. energia kisütése: 7 6 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 csapdaészlelés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 493.]

v 181 185 30 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,30] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy kék orchidea. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Dornodon híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (641. épület.).
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy woorgard trófea, egy őrült varázsló trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 483.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tolvajvér. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 448.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csapat királyi őrjáratos. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 11100 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy Vlagyimir szobrát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Van itt egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 2 bumerángot 8 aranyért, 3 ezüstshurikent 24 aranyért, 2 rézgolyót 2 aranyért, 1 vas dobónyilat 7 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 18 aranyért, 1 vashegyű nyilat 5 aranyért.
[20 pontot használtál fel, van még 428.]

ve 101 30 megveszed a 101. tárgyat 30
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 428.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[183,30] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Blounther apó. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 mocsári penke. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 185, gyógyulás: 31, összesen: -154 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [183,29] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb karját. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 105, gyógyulás: 21, összesen: -84 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. [20 pontot használtál fel, van még 408.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Hogy miért ne fuss el a fagyféreg elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány néha egy féregbél." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 404.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 erő forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 400.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Váratlanul bizsergő érzés lesz úrrá a karodon. Mikor felhúzod ruhád ujját, meglepve tapasztalod, hogy beforrt rajta egy régi seb. (+19 életerő.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 396.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[164,12] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Felfedeztél egy malmot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [163,13] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tamarinai Geodrin hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 361.]

h 1168 8 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag fokhagymás oldalast támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Elégedetten nyalod meg utána zsíros ujjaidat. (+5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdakészítés, +5 csapdaészlelés, +5 felderítés, +5 vadászat a forduló végéig.) 436 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 351.]

be 90 bemész a 90. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

lm 9 10 12 mozogsz 9 10 12
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 5 borkonyó bibe. Felpakolsz. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [12. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 13. PONTRA. [24 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 14 2 mozogsz 14 2
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 9. PONTRA. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 310.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 3 5 6 mozogsz 3 5 6
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [7. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [3. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[22 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 3 mozogsz 3
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 288.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 8 17 mozogsz 8 17
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [7. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] Egy ekhariont pillantasz meg. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 135 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Egy szutykos remákot pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Belépsz a térképen is jelölt szobába. [7. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] Egy pszi elementált veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 252.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 18 mozogsz 18
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [11 pontot használtál fel, van még 241.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 20 mozogsz 20
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Egy pszi őselementált pillantasz meg. Itt csata lesz.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál farkát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 25, gyógyulás: 34, összesen: +9 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 229.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

lm 30 32 33 mozogsz 30 32 33
Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [30. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi őselementál van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a pszi őselementál jobb oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 15, gyógyulás: 33, összesen: +18 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [32. PONT.] Egy pszi elementált veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [33. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] [44 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 31 26 mozogsz 31 26
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [32. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [31. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [25. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [26. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 Eldereth szilánk (ld. enc.), 1 pszi kő, 1 Szent Kulacs, 1 ezüsttőr, 5 lótuszvirág, 1 mutáns csont, 3 ormánygőte csont és 1 moa katalizátor (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 21. PONTRA. [44 pontot használtál fel, van még 141.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

tv 31 32 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 32. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 136.]

v 198 152 46 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(163,13) a 90. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Leah oltár, 30. jellempróba, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), pszi elementál (#221), ekharion (#232), szutykos remák (#191), pszi őselementál (#258)
(164,12) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), malom (#1204), Tharr oltár, élőholt tigris (#766), kputtyintó csalán (#247)

[152,46] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sardullah Sharpa lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


Összeakadsz Tompikával. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy Dantor amulettjét, egy halálhozó karkötőjét, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy dombi óriásyeti trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 126.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[153,45] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [154,44] Még mindig füves síkságon vagy.

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy grok-képződményt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [154,43] Még mindig füves síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [60 pontot használtál fel, van még 66.]

m 8 mozogsz északra
[154,42] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Látsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sir Basil a Bunkó lábát masszírozza. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Erőd TF-elődött. [13 pontot használtál fel, van még 53.]

v 160 5 elmormolod a 160. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 3 kőszembe. [-360 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 40.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 15, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 40 pontod maradt, ebből a következő körre 40 pontot vihetsz át. Kapsz még 479 pontot. A következő körben tehát 519 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a fordulód végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát.

KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY)
Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad!

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY)
Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük).

ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben.

MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat?

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 338. fordulód.

Erő: 35 (39) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 40 (46) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 37 (46) Védekezés: 85 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 31 (37) Életpont: 409/269 Jellem: gonosz (466) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (50) Varázspont: 969/55 Pénz: 353 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 171/-4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 127
Eddig összesen 2093 szörnyet (12 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 17309 TP-t kaptál. Jelenleg 1797295 TP-d van. A következő szinthez még 202705 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 101 az új rendszer szerint. A 336. fordulódban 7460 arany került a bankszámládra. 7534 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 30
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 30
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 101 3. lopás: 7
4. mászás: 10 (-4) 5. csapdakészítés: 24 6. csapdaészlelés: 13 (+5)
7. gyógyítás: 41 8. titkosírás: 11 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 50 12. taumaturgia: 70
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 40 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 0, max: 16)
Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212) agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237) jégcsóva (#41) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> magger (#747) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282) villámcsapás (#50) >> ekharion (#232)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229) villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 2 bumeráng (#249) 9 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 3 ezüstshuriken (#327) 1 fáklya (#36)
1 fokhagyma (#403) 7 kaja (#2) 3 kőszem (#304)
2 rézgolyó (#343) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 5 borkonyó bibe (#312)
1 csuklyavirág (#133) 2 Eldereth szilánk (#512) 1 ezüsttőr (#322)
1 göcsörtös bunkó (#123) 4 gyöngymangó (#135) 2 kék orchidea (#68)
5 lótuszvirág (#447) 8 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56)
1 moa katalizátor (#386) 5 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
3 ormánygőte csont (#21) 1 pszi kő (#248) 1 remák szív (#264)
1 Szent Kulacs (#285) 2 tünde nyíl (#554) 3 varázskő (#305)
36 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(152,46) a 78. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Tompika (1978. kalandozó)
(153,45) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, 40. jellempróba
(154,42) élőholt tigris (#766), nekrofun (#173), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(154,43) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, 24. jellempróba
(154,44) 24. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek