Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 28. 12h:03' EZ A 737. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD 738. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1250 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+2 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöföd a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1250 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+11 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1379 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+11 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
le 956 477 | leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 477. tárgyat |
kf 820 817 816 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 817. tárggyal a 816. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 84 | bemész a 84. titkos labirintusba |
lm 7 2 5 | mozogsz 7 2 5 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mágus testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1323 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+17 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mágus jobb oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1323 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+2 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló girhes testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1930 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 51 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a mestervarázsló fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mestervarázsló lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A mestervarázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A mestervarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1930 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 43 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal vállát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány. 4492 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 395 189 101 | t. energia kisütése: 395 189 101 |
[189,101] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Killer vigyorog kajánul. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 55: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 285.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 198 153 90 | elmormolod a 198. varázslatot |
[153,90] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Killer lábát masszírozza. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Kaszabolósáska, 1 Influenza, 1 Illúziósárkány, 1 Déja vu, 1 Ellenvarázslat. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 1015 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 37 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (143,61)-> 3 arany, -2 ÉP]
tps 100 | TVP spórolása: 100 pontért |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
tpf 100 | TVP elővétele: 100 pontért |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion jobb vállát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 2159 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [153,92] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel farkát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1539 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2373 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [153,93] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [153,95] Sűrű erdőbe érkeztél. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dr. Dragon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2373 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
szk 159 230 765 | keresed a 159. szörnyet a 230. szörnyet a 765. szörnyet |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 1. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY) Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható. |
HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL) Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat. |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL) Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak. |
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT) A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. |
Erő: | 33 (40) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 35 (54) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 29 (38) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/41 év |
Egészség: | 29 (36) | Életpont: | 811/697 | Jellem: | jó (629) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (72) | Varázspont: | 912/268 | Pénz: | 7659 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 33/20 | Pszi pont: | 232/197 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | 25/20 | szúrófegyverek: | 27/80 (+11%) |
vágófegyverek: | 25/24 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 28/31 (+7%) |
dobófegyverek: | 27/16 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/71 | 2. nyomkövetés: | 84/34 (+8%) | 3. mászás: | 15/39 |
4. csapdakészítés: | 20/59 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/81 (+6%) | 6. gyógyítás: | 62/1 |
7. titkosírás: | 6/7 | 8. felderítés: | 22/91 (+23%) | 9. szörnyidomítás: | 14/40 |
10. teológia: | 72/93 (+24%) | 11. taumaturgia: | 55/95 (-783%) | 12. szerencsejáték: | 3/79 (+11%) |
13. versengés: | 16/89 (+8%) | 14. harcművészetek: | 23/4 | 15. zene: | 11/13 |
16. szörnyismeret: | 45/28 (+52%) | 17. pszi: | 21/83 (+7%) | 18. zárnyitás: | 12/53 (+24%) |
19. vadászat: | 13/54 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 32/58 (+6%) |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), őrült varázsló (#255) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs II (#63) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
4 | fokhagyma (#403) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | szopókő (#259) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1042 | arany (#50) | 1 | din formázó minta (#301) | 10 | drótszőr (#37) | |||
2 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | galachmit (#310) | |||
5 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kerek kő (#19) | 5 | ketrec (#216) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
1 | szerencsetalizmán (#366) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 5 | varázskő (#305) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | villám szimbólum (#145) | 2 | zafír medallion (#514) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) | 1 | zöld üveg (#82) |