Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 9. 9h:04' EZ A 643. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD 644. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5188 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 500 30 |
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal megvágod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
* 3. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. (A balkezes gyűrű védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír nyakát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 23, gyógyulás: 19, összesen: -4 ÉP}
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
a 352 4683 50 | átadod a 352. tárgyat a 4683. kalandozónak (50 darabot) |
a 153 4683 50 | átadod a 153. tárgyat a 4683. kalandozónak (50 darabot) |
a 244 4683 50 | átadod a 244. tárgyat a 4683. kalandozónak (50 darabot) |
kb 445 10 | kiveszel a bankból a 445. tárgyat (10 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [384,90] Tovább kóborolsz a pusztán. A távolból robbanások hangját hallod. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. A tábor mögött gigantikus, sötét árny emelkedik. Egyetlen szavára a Thargodanok feléd kezdenek futni. Egy taalru készül a lemészárlásodra. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy aurapollátor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az aurapollátor pöthedő háját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod az aurapollátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal megkarcolod az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 14, gyógyulás: 41, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [385,90] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy árnylord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kronokukac testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 23, gyógyulás: 7, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [387,90] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy lávató van. Északra egy életszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Mnebolath közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 3 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő és 2 arany. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 85, gyógyulás: 43, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [388,90] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy ében halálhajcsár ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [390,91] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.
(Továbbmész...) [391,92] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 68 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
in 5300 340 631 | leírod az 5300. kalandozónak a 340. szörnyet a 631. tárgyat |
in 3296 340 631 | leírod a 3296. kalandozónak a 340. szörnyet a 631. tárgyat |
in 4718 340 631 | leírod a 4718. kalandozónak a 340. szörnyet a 631. tárgyat |
in 1850 340 631 | leírod az 1850. kalandozónak a 340. szörnyet a 631. tárgyat |
in 4683 340 631 | leírod a 4683. kalandozónak a 340. szörnyet a 631. tárgyat |
in 5230 340 631 | leírod az 5230. kalandozónak a 340. szörnyet a 631. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | VP elővétele: 100 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 58 pontért |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 82. szörnyet a 43. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 38 | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 42 (44) | Életpont: | 385/330 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (43) | Varázspont: | 572/4 | Pénz: | 2 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 137/153 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/64 | ökölvívás: | 3/6 | szúrófegyverek: | *29/100 (+2%) |
vágófegyverek: | 6/72 (+4%) | ütőfegyverek: | 14/44 | lőfegyverek: | 25/76 (+3%) |
dobófegyverek: | 4/2 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) << vámpírtőr (#364) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/49 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 81/7 | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 12/56 | 5. csapdakészítés: | 25/12 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 6/79 |
7. gyógyítás: | 56/26 | 8. titkosírás: | 5/41 | 9. felderítés: | 31/37 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 37/78 (+15%) | 12. taumaturgia: | 34/38 (+1%) |
13. zene: | 21/31 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 11/61 | 15. pszi: | *19/100 |
16. vadászat: | 16/0 | 17. bányászat: | 31/51 (+8%) | 18. úszás: | 15/82 |
19. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | karmos tankány (#137) | lángcsóva (#31) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 1 királynő, 1 élőholt. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 24496. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1257. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kvazár (#244) | 1 | mithril (#352) | |||
13 | pirkit (#153) | 5 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arkog kő (#632) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |