Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 26. 9h:27' EZ A 347. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD 348. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 11. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod az 1695. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1373. tárggyal |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
ftv 284 397 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 397. szörnyet |
d 56 370 | eldobod az 56. tárgyat (370 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 36 aranyat. 1875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 49 49 52 | mozogsz 49 49 52 |
Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 753 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás jobb lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A hegyi óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a hegyi óriás testét. (4 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A hegyi óriás egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 47 aranyat. 8011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 359, gyógyulás: 143, összesen: -216 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag fejét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az umbatari bromag testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod az umbatari bromag jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 30, gyógyulás: 117, összesen: +87 ÉP}
lm 59 55 61 | mozogsz 59 55 61 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled szemtelenül ügyes: elkapja az egyik vas dobónyilat, és kettétöri. Lövedékeiddel perforálod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a genrath vérmedve testét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Nunchakuval többször eltalálod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a genrath vérmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a genrath vérmedve testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 8893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1306, sebződés: 613, gyógyulás: 223, összesen: -390 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az umbatari bromag jobb első lábát. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az umbatari bromag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] 3750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 33, gyógyulás: 124, összesen: +91 ÉP}
lm 65 69 | mozogsz 65 69 |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A támadás kiszámítható! Ellenfeled elkapja az egyik vas dobónyilat, és dühödten kettétöri. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a genrath vérmedve testét. Kritikus ütés! (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 7 életpontot sebeztél. Nunchakuval párszor keményen megütöd a genrath vérmedve testét. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A genrath vérmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A genrath vérmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 8893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1298, sebződés: 621, gyógyulás: 222, összesen: -399 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled szemtelenül ügyes: elkapja az egyik vas dobónyilat, és kettétöri. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a genrath vérmedve bal lábát. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). A genrath vérmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). A genrath vérmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 342 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A genrath vérmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 8893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1308, sebződés: 688, gyógyulás: 224, összesen: -464 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 703 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (117 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a hegyi óriás testét. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás jobb oldalát. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A hegyi óriás megüti a bal válladat. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 47 aranyat. 8011 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 418, gyógyulás: 125, összesen: -293 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 228 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,76] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Látsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rhiannon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
kb 27 100 | kiveszel a bankból a 27. tárgyat (100 darabot) |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 349.]
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével végigvagdosod a rubin góliát rubinvörös karját. (5 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A rubin góliát cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 365 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a rubin góliát testét. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A rubin góliát mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 375 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 783, gyógyulás: 161, összesen: -622 ÉP}
(Továbbmész...) [230,77] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő csupaszbőrű maclogh nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csupaszbőrű maclogh nyakát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupaszbőrű maclogh bal hátsó lábát. (6 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a csupaszbőrű maclogh jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Többször megcsíp a csupaszbőrű maclogh. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A csupaszbőrű maclogh csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a csupaszbőrű maclogh fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Nunchakuval megpöccinted a csupaszbőrű maclogh testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9911 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1975, sebződés: 652, gyógyulás: 361, összesen: -291 ÉP}
(Továbbmész...) [231,77] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kutyafejű medve. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kutyafejű medve testét. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a kutyafejű medve testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A kutyafejű medve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kutyafejű medve jobb karját. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a kutyafejű medve bal vállát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Fegyvered 21 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a kutyafejű medve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A kutyafejű medve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 556, gyógyulás: 332, összesen: -224 ÉP}
m 1 3 5 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun éjhozó bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 74 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 128 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 117 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10519 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 505, gyógyulás: 292, összesen: -213 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb szárnyát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bal oldalát. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó hosszú csőrét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 21 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 52 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 373, gyógyulás: 0, összesen: -373 ÉP}
(Továbbmész...) [233,77] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy harcos hárpia volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [232,78] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy kutyafejű medve. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [231,78] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Tharr szentélyét. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy káoszszellem. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
szk 288 | keresed a 288. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 822. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 531. tárggyal |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
PÁNCÉLFÉNYEZŐ (1678. TÁRGY) Upsz! Valamelyik versenyző hagyhatta el ezt a tubust, mely tele van valamilyen szagtalan fekete pasztával. Hmm, ez egy adag páncélfényező - jössz rá, ahogy alaposan megvizsgálgatod. Amennyiben a tubus tartalmát a H 1678 <vért száma> paranccsal 5 TVP-ért szétkened a páncélodon (legyen az fém vagy bőrpáncél, mindegy), miután rászáradt, úgy fog csillogni, hogy teljesen elvakítja majd az életedre törőket, vagyis minden egyes harcban +3 támadást kapsz majd. A vérteden addig marad a csillogás, amíg azt el nem veszted, ajándékozod, vagy egy másik adag páncélfényezőt egy másik vértre nem kensz. A most talált tubust csak te használhatod fel, nem adhatod át másik kalandozónak. (Hogy mire kented legutóbb a páncélfényezőt a karakterlap "Harci ismeretek" részében ellenőrizheted.) |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
DÍJNYERTES NYEREG (1677. TÁRGY) A királyi udvarban megrendezett úri hajtóvadászatokon évről-évre ezeket a nyergeket használják a főurak, azóta, hogy egy Fegerouktix nevű gnóm feltaláló kifejlesztette ezt a csodát, és találmányával nemesi berkekben számtalan elismerést nyert. A díjnyertes nyereg kellemes viselet a hátasállatnak és kényelmes ülőke az azt használó kalandozónak is. A nyerget onnantól tudod hátasodra teríteni, ha már elérted a 29. tapasztalati szintet. Ekkor minden mozgásod -2 TVP-be kerül (de legalább 5-be), és szörnyidomítás szakértelmed (ha már legalább 1-es), minden lépéssel fejlődni fog. |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
RUBIN GÓLIÁT (473. SZÖRNY) Méretei iszonyatosak, bőre mindenhol élénkvörös, mint a rubin drágakő. Kézfeje tűhegyes karmokban végződik, kopasz fejének két oldalán kisebb szarvak ékeskednek. Karjai izmoktól dagadnak, akár a legnehezebb sziklát is meg tudnák mozdítani. Régóta élnek rubin góliátok a bo'adhun birodalom vidékén, eleinte békességben, majd a barbár népek hódító viselkedése megzavarta lelki békéjük egyensúlyát. Mikor a bo'adhunok el akarták őket kergetni a környező hegyekből, fellázadtak, és testi erőfölényükre ráébredve megvédték területüket. Azóta is bizalmatlanok mindenkivel, sok-sok évszázadot átívelő életük alatt az apró népben rejlő gonoszságot sosem tudják elfelejteni. Ütőfegyverrel legyőzésükre indulni esztelenség. |
CSUPASZBŐRŰ MACLOGH (490. SZÖRNY) Képzelj el egy óriásgyíkot testéhez képest kicsiny szárnyakkal, hosszú csőrrel. Ez a csupaszbőrű maclogh, mely a bo'adhun birodalom lakatlan dombjai fölött, a levegőben körözve áldozatra les. Mindenevő, de a növények édes nedűjével szemben a nyers hús zamatát részesíti előnyben, ezért ha egy maclogh vadászni indul, gondolkozás nélkül megtámad bármilyen állatot (és óvatlan kalandozót). Nyála, melyet előszeretettel csorgat az áldozatai testén ejtett sebekbe, erősen mérgező. |
KUTYAFEJŰ MEDVE (477. SZÖRNY) Sokan elvetik azt a feltételezést, hogy a kutyafejű medvék két állatfaj természetes kereszteződéséből jöttek volna létre, a tudósok is inkább mágikus beavatkozásra gyanakodnak. Tény, hogy ezek a vérszomjas kutyafejjel és robosztus medvetesttel rendelkező lények léteznek, bár életük eléggé sivár. A napjuk nagy részét a barlangjukba visszavonultan, alvással töltik, míg korgó gyomruk a létfontosságú szükségleteikre nem figyelmezteti őket. Ekkor aztán útra kelnek, nekiesnek a legelső ízletes falatnak, amivel találkoznak. Reménykedj benne, hogy nem te leszel az, hiszen már sok gyanútlan kalandozó végezte az éles és hosszú fogak áldozataként. A kutyafejű medve testét fedő temérdek szőr alatt olyan kemény bőr húzódik, melyen kardpenge csak nehezen tud sebet ejteni, ezért ne nagyon bízz a vágófegyvered erejében. |
BO'ADHUN ÉJHOZÓ (468. SZÖRNY) Még mindig bolyonganak bo'adhunok Kelet-Ghalla humanoidok által lakatlan területein. Helyüket keresik ebben a megváltozott világban, miközben senkiben nem bíznak, senkinek nem hisznek. Ilyen, az éjszaka sötétjében kóborló szellemek a bo'adhun éjhozók is. Mint a lelkük, földig érő köpenyük is a legsötétebb sötét, arcukat elfedő csuklyájuk alól pedig csupán két élénkvörös szemük világít. Ahol megjelennek megdermed a levegő. Valaha ők voltak ennek a barbár népnek a legfőbb varázstudói, és bár tudásuk java része már a múlté, még most is rengeteg mágikus energiával rendelkeznek. Vágófegyverrel képtelenség megsebezni őket. |
HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY) A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért. |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY) Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni. |
TÜNDÖKLŐ GRIFF (466. SZÖRNY) Ha a bo'adhun birodalom magasabban fekvő tájain jársz, és a fejed fölött megcsillan valamin egy kósza napsugár, ráadásul olyan szerencsétlenül, hogy a fény teljesen elvakít, kilencvenkilenc százalék, hogy az nem a véletlen műve. Sokkal valószínűbb, hogy egy tündöklő griff szemelt ki a következő áldozatának. Testének minden pontját tükörfényes tollak fedik, melyeket képes tudatosan úgy borzolni, hogy az arról visszaverődő fény jelentősen csökkentse az ellenfél esélyeit. Hosszú csőrével a legkeményebb páncélt is képes tönkretenni, és kihámozni a benne rejlő potenciális eledelt. Páncélszerű tollazatáról a vágófegyverek támadása ártatlanul visszapattan. |
THARR SZENTÉLYE (1178. TEREPTÁRGY) Ott egy barlang abban a nem messzi hegyoldalban! A két egymásra fektetett kard a bejárat felett egyértelműen uralkodik róla, hogy miféle hely ez: Tharr egyik eldugott szentélye. Világosság szűrődik ki bentről, de ahhoz, hogy többet is láthass, bizony közelebb kell menned. A szentélybe a BE 1178 paranccsal léphetsz be 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Harc istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY) Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. |
Erő: | 60 (84) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 58 (71) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/429 év |
Egészség: | 59 (78) | Életpont: | 1255/262 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 63 (88) | Varázspont: | 2580/3 | Pénz: | 8262 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 28/25 | Pszi pont: | 524/374 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 34/53 (+4%) | ütőfegyverek: | 42/70 (+7%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 35/68 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/6 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 81/12 (+26%) | 3. mászás: | 20/92 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 22/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/57 | 6. gyógyítás: | 30/60 (+11%) |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/89 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 146/45 (+89%) | 11. taumaturgia: | 137/17 (+32%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 (+11%) |
13. versengés: | 19/27 (+24%) | 14. harcművészetek: | 3/66 | 15. zene: | 16/18 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 47/6 | 17. pszi: | 36/9 (+4%) | 18. zárnyitás: | 21/24 |
19. vadászat: | 7/38 (+11%) | 20. vitalitás: | 8/14 | 21. bányászat: | 35/91 (+11%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 15/43 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +36 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (176,10,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | méregsemlegesítés (#14) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
istenítélet (#284) | >> | 48. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
istenítélet (#284) | >> | hegyi óriás (#397) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Eruol (#378) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
370 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 9 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | varázskő (#305) | 9 | vas dobónyíl (#189) | 105 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
41 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | díjnyertes nyereg (#1677) | 3 | ezüstdarab (#326) | 2 | genrath vérmedvefog (#1674) | |||
1 | páncélfényező (#1678) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
6 | tüske (#22) | 1 | zöld üveg (#82) |