Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 31. 9h:11' EZ A 340. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 341. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 11. varázslatot |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
hu 223 472 245 | hulladék: 223 472 245 |
fkt 578 40 | felt. készítesz az 578. tárgyat (40 darabot) |
fkt 582 30 | felt. készítesz az 582. tárgyat (30 darabot) |
bb 2 30 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot) |
v 96 187 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,106] Épületek tűnnek fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Látsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19200 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Vlagyimir szobrát. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 57 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}
bb 830 5 | beraksz a bankba a 830. tárgyat (5 darabot) |
ea 292 90 | eladod a 292. tárgyat 90 |
ve 108 30 | megveszed a 108. tárgyat 30 |
ve 269 20 | megveszed a 269. tárgyat 20 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével egy irtózatos ütéssel felvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nunchakuval iszonyatosan megcsapod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 12, gyógyulás: 39, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,105] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo törzsfő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő bal oldalát. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nunchakuval kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A zoloboo törzsfő karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 56 arany, -2 ÉP] 1676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 30, gyógyulás: 61, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [192,105] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó kocsonyás testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 36 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Törpe szekercével kissé megkarcolod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nunchakuval megpöccinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fegyvered 16 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 9676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1192, sebződés: 207, gyógyulás: 205, összesen: -2 ÉP}
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nunchakuval megcsapod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2901 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 2, gyógyulás: 64, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [193,103] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval megcsapod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 44, gyógyulás: 95, összesen: +51 ÉP}
(Továbbmész...) [193,102] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy rát-fát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal első lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nunchakuval megütöd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 58, gyógyulás: 44, összesen: -14 ÉP}
v 198 171 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[171,65] Kisebb hegyek emelkednek itt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 176 | bemész a 176. titkos labirintusba |
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
lm 7 12 10 | mozogsz 7 12 10 |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A támadás kiszámítható! Ellenfeled elkapja az egyik vas dobónyilat, és dühödten kettétöri. Alaposan megsorozod a genrath vérmedve szőrmés testét. Kritikus ütés! (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a genrath vérmedve szőrmés testét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a genrath vérmedve szőrmés testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 327 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Din cséphadarójával többször eltalálod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nunchakuval csak érinted a genrath vérmedve testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a genrath vérmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. (ld. enc.) 8893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1390, sebződés: 630, gyógyulás: 236, összesen: -394 ÉP}
v 205 10 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 14 49 52 | mozogsz 14 49 52 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az umbatari bromag testét. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nunchakuval megpöccinted az umbatari bromag jobb oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 34 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] 3750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 36, gyógyulás: 112, összesen: +76 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A támadás kiszámítható! Ellenfeled elkapja az egyik vas dobónyilat, és dühödten kettétöri. Pár lövedéked átjárja a genrath vérmedve jobb lábát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a genrath vérmedve testét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Nunchakuval néhányszor megcsapod a genrath vérmedve bal lábát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Din cséphadarójával többször eltalálod a genrath vérmedve bal lábát. (4 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a genrath vérmedve bal lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 8893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1369, sebződés: 38, gyógyulás: 235, összesen: +197 ÉP}
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével megvagdalod a hegyi óriás testét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével megvagdalod a hegyi óriás testét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 234, gyógyulás: 157, összesen: -77 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás bal lábát. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A hegyi óriás megüti a jobb válladat. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 233, gyógyulás: 158, összesen: -75 ÉP}
lm 59 55 61 | mozogsz 59 55 61 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével végigvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a hegyi óriás testét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 230, gyógyulás: 157, összesen: -73 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). A hegyi óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 203, gyógyulás: 157, összesen: -46 ÉP}
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével végigvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A hegyi óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével megvagdalod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 231, gyógyulás: 161, összesen: -70 ÉP}
lm 66 69 | mozogsz 66 69 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a hegyi óriás jobb lábát. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 244, gyógyulás: 157, összesen: -87 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Elhajolsz a hegyi óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). A hegyi óriás megüti a jobb válladat. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 225, gyógyulás: 156, összesen: -69 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 41 40 38 | mozogsz 41 40 38 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a roguena fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Nunchakuval kegyetlenül megütöd a roguena jobb vállát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 22 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Karmaival a roguena megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 22, gyógyulás: 35, összesen: +13 ÉP}
lm 34 43 29 | mozogsz 34 43 29 |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az umbatari bromag bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az umbatari bromag fejét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval többször eltalálod az umbatari bromag testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] 3750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 40, gyógyulás: 108, összesen: +68 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled szemtelenül ügyes: elkapja az egyik vas dobónyilat, és kettétöri. Pár lövedéked átjárja a genrath vérmedve testét. Kritikus ütés! (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a genrath vérmedve testét. Kritikus ütés! (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a genrath vérmedve testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Din cséphadarójával többször eltalálod a genrath vérmedve testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nunchakuval súrolod a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 8893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 27, gyógyulás: 221, összesen: +194 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled elkapja az egyik vas dobónyilat, és kettétöri. Pár lövedéked átjárja a genrath vérmedve testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra rohansz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a genrath vérmedve testét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a genrath vérmedve bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 8893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1381, sebződés: 323, gyógyulás: 239, összesen: -84 ÉP}
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik vas dobónyilat, és dühödten szétroppantja. Több lövedéked átfúrja a genrath vérmedve vicsorgó pofáját. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a genrath vérmedve testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. Nunchakuval többször eltalálod a genrath vérmedve testét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A genrath vérmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a genrath vérmedve testét. Kritikus ütés! (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a genrath vérmedve testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 13 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A genrath vérmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 genrath vérmedvefogat. 8893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 602, gyógyulás: 229, összesen: -373 ÉP}
lm 25 23 24 | mozogsz 25 23 24 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena malacfejét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével megvagdalod a hegyi óriás testét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a hegyi óriás testét. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 251, gyógyulás: 159, összesen: -92 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 8 3 | mozogsz északra, északra, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a hegyi góliát bal oldalát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval eltalálod a hegyi góliát nyakát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2087 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 32, gyógyulás: 54, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [171,63] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hegyi góliát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bokáját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nunchakuval eltalálod a hegyi góliát testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 34 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A hegyi góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2087 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 34, gyógyulás: 51, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [172,64] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő hegyi góliát mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát jobb karját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát oszlopos lábát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Nunchakuval megütöd a hegyi góliát fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (24 életpontot sebezve). A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
le 1695 | leveszed/lerakod az 1695. tárgyat |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
kf 822 1373 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1373. tárggyal |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
le 822 | leveszed/lerakod a 822. tárgyat |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
kf 1695 531 | kézbeveszed/felveszed az 1695. tárgyat az 531. tárggyal |
szk 288 | keresed a 288. szörnyet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
GENRATH VÉRMEDVE (7080. SZÖRNY) Most már érted, miért irtandó tűzzel-vassal a genrath vérmedve. A jóval a fejed fölé magasodó példány két hosszú, vércseppektől vöröslő agyara arra utal, hogy egy kevésbé szerencsés kalandozótársad nem is olyan rég találkozhatott vele, és kétség kizárva: a medve került ki győztesen az összecsapásból. Csapzott bundája és az állandó morgás, ami kíséri, mind-mind csak félelmeidet erősíti... Persze nem fogsz annyira megijedni, hogy csapot-papot itt hagyva elrohanj a másik irányba, ugye? A verseny kecsegtette fődíj ennél többet ér. |
GENRATH VÉRMEDVEFOG (1674. TÁRGY) Huh, némi véres művelet során sikerült megszabadítanod ezt a genrath vérmedvét a fogától. Jó lesz trófea gyanánt felmutatni, miután célbaértél ezen a versenyen. A tárgyat nem adhatod át senkinek (inkább egyedül zsebelnéd be a díjakat). |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
Erő: | 60 (84) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 58 (71) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/434 év |
Egészség: | 59 (78) | Életpont: | 1254/1129 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 63 (88) | Varázspont: | 2574/12 | Pénz: | 8221 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 28/21 | Pszi pont: | 524/271 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 34/49 (+17%) | ütőfegyverek: | 42/63 (+13%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 35/63 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/62 | 2. nyomkövetés: | 80/86 (+27%) | 3. mászás: | 20/80 |
4. csapdakészítés: | 22/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/57 | 6. gyógyítás: | 30/49 (+11%) |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/89 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 145/56 (+105%) | 11. taumaturgia: | 136/85 (+776%) | 12. szerencsejáték: | 3/63 (+11%) |
13. versengés: | 19/3 (+24%) | 14. harcművészetek: | 3/66 | 15. zene: | 16/7 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 47/6 | 17. pszi: | 36/5 (+2%) | 18. zárnyitás: | 21/24 |
19. vadászat: | 7/27 (+11%) | 20. vitalitás: | 8/14 | 21. bányászat: | 35/80 (+6%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 15/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +36 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) |
tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | Pörhemór köre (#205) (176,10,1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
istenítélet (#284) | >> | 48. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Eruol (#378) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | Huddens elixírje (#830) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 14 | kaja (#2) | |||
3 | küklopsz szem (#643) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 24 | ragasztó (#83) | 1 | Techiulan amulettje (#499) | |||
1 | varázskő (#305) | 8 | vas dobónyíl (#189) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
125 | arany (#50) | 13 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 1 | dentor bőr (#551) | 3 | ében toboz (#578) | |||
5 | genrath vérmedvefog (#1674) | 2 | grifftojás (#179) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | Harcosok Könyve (#719) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kij formázó minta (#717) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mithril (#352) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
1 | sallank karom (#128) |