Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 26. 15h:14' EZ A 348. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 349. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 69. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 123. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 16. varázslatot a 140. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat az 1573. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
szk 393 | keresed a 393. szörnyet |
vv 83 185 165 | elmormolod a 83. varázslatot a 185. varázslatot a 165. varázslatot |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya bal lábát. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 163 életpontot sebeztél. A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 212 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+41 varázspont). 2812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 940, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 189 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 8 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 2812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 2087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan kutyafejét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a Tguarkhan fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 200 életpontot sebeztél. A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 1555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [170,9] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [170,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
v 181 186 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,104] Egy kisebb településhez érkeztél.
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
be 716 | bemész a 716. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bérgyilkos testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bérgyilkos testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a bérgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 148 életpontot sebeztél. A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+41 varázspont). 2848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 91, gyógyulás: 4, összesen: -87 ÉP}
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [169,7] Belemész a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. A víz egy kicsit hideg.
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 6 7 14 | mozogsz 6 7 14 |
Elszántan a másikra ugrasz. Möszehát pajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az opati polip egyik csápját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 169 életpontot sebeztél. Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a möszehát pajzsot a másikra támadsz. Möszehát pajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed az opati polip bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 198 életpontot sebeztél. Az opati polip csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Möszehát pajzzsal párszor kilyukasztod a kacagó szépia testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 122 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 polip szívókát. 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan ellenfeledre rontasz. Möszehát pajzzsal kegyetlenül összevagdalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 126 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 polip szívókát. 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Meglengetve a möszehát pajzsot a másikra ugrasz. Möszehát pajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a moszatrája testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 164 életpontot sebeztél. A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a möszehát pajzsot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor kilyukasztod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 171 életpontot sebeztél. A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a möszehát pajzsot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Möszehát pajzzsal párszor kilyukasztod a hínárevő piranha testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 140 életpontot sebeztél. A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a möszehát pajzsot ellenfeledre rohansz. Möszehát pajzzsal többször mélyen végigmetszed a hínárevő piranha pikkelyes testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 178 életpontot sebeztél. A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 16 18 20 | mozogsz 16 18 20 |
Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Möszehát pajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elektromos angolna testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 150 életpontot sebeztél. Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Möszehát pajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elektromos angolna jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 165 életpontot sebeztél. Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a möszehát pajzsot ellenfeledre támadsz. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod az étkezési homár nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 192 életpontot sebeztél. Megnyirbálja az étkezési homár ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
lm 23 26 34 | mozogsz 23 26 34 |
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rájabőrt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. A mélység fattya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 polip szívókát. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
lm 27 33 33 | mozogsz 27 33 33 |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az opati polip csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 polip szívókát. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {KCC:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {GYD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {GYD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vércápa uszonyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 5 7 | mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [169,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Csak egy hidra. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra testét. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a hidra testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 197 életpontot sebeztél. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. Varázserőd töltődik (+3 varázspont). 2949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [168,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Találsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy smaragd őrsárkány, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
hh 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 709. tárggyal az 1536. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY) Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY) A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget. |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY) Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat? |
NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (547. TÁRGY) A számszeríjhoz a szükségesnél nehezebb lövedék szükséges, ezt egy vasércből tudod kőkalapáccsal elkészíteni egy pirkittel felfűtött vaskohónál, 2 TVP árán. A nyílpuska lövedéket csak akkor tudod elkészíteni, ha a bányászat szakértelmed legalább 3-as, és van a birtokodban egy nyílpuska (hogy a lövedéket méretezhesd). A nyílpuska lövedék irtózatos erővel csapódik be a célpontba, 4D6 sebzést okozva. A nyílpuska lövedék megtalálásának esélye 80%, plusz a felderítésből adódó bónuszok. |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
NATALI KŐ (388. TÁRGY) A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb. |
Erő: | 42 (41) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 51 (67) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 42 (53) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 9/33 év |
Egészség: | 43 (50) | Életpont: | 833/737 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 54 (63) | Varázspont: | 1530/572 | Pénz: | 911 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 35/13 | Pszi pont: | 284/121 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 (+1) | ökölvívás: | 31 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 30 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 32 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << óriásölő (#528) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 81 (+1) | 3. mászás: | 13 (-2) |
4. csapdakészítés: | 25 | 5. csapdaészlelés: | 8 (+1) | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 25 | 9. szörnyidomítás: | 13 |
10. teológia: | 51 | 11. taumaturgia: | 57 | 12. versengés: | 16 |
13. harcművészetek: | 26 | 14. zene: | 40 (+1) | 15. szörnyismeret: | 26 |
16. pszi: | 39 | 17. zárnyitás: | 2 | 18. vadászat: | 5 |
19. vitalitás: | 2 | 20. bányászat: | 24 | 21. úszás: | 9 |
22. főzés: | 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) | szemmelverés (#137) | az elme hatalma (#123) |
tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | hadiszerencse II (#24) | tárgyvédelem (#178) |
szörnycsábítás (#83) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | élőholt pozdorja (#134) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
vakító fény (#43) | >> | őrült varázsló (#255) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 3 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
206 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 6 | halcsont (#390) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 23 | polip szívóka (#391) | 4 | rájabőr (#404) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szigony (#389) |