335. forduló, 337. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 17. 9h:00'
EZ A 484. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD
485. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,8] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 rémbőr tarkóvédőt (1500 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Káoszkígyót (784 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. Varázserőd regenerálódik. (+566 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku csapásvezető nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 261 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 261, gyógyulás: 51, összesen: -210 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 484.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 46 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 474.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 469.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 455.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 450.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 445.]

d 4 2 eldobod a 4. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

bb 422 2 beraksz a bankba a 422. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 444.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 443.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 442.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 442.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 9 arany! (+4 szerencse.) 436 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 440.]

ek 7 4 1 t. energia kisütése: 7 4 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 440.]

kf 638 1 kézbeveszed/felveszed a 638. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a szívkeresőt, majd a jobb kezedbe veszed a Káoszkígyót. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál támad rád.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a pszi őselementál testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 29, gyógyulás: 47, összesen: +18 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy orgyilkos tőr és egy rövid íj. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a pszi őselementál testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 24, gyógyulás: 50, összesen: +26 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Orkhan Thai támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő és egy obszidián függő. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 131, gyógyulás: 89, összesen: -42 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vashegyű lándzsa, egy tolmokov-koktél és 14 arany. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! [50 pontot használtál fel, van még 390.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[165,9] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval jól megszúrod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 22, gyógyulás: 22, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze nyugatra látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [165,10] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Nocsak, valaki itt elvesztett 1 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy nekrofun medált, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy ryuku gólem trófea és egy kék rakolits trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [165,11] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 52 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 71 aranyat. Levitálva hagyod el a helyet. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. Erőd TF-elődött. [92 pontot használtál fel, van még 298.]

m 4 mozogsz délre
[165,12] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy Thargodan csatamezőt. Látsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Nocsak, valaki itt elvesztett 1 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [10 pontot használtál fel, van még 288.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 29, gyógyulás: 114, összesen: +85 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a pszi őselementál testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 15, gyógyulás: 48, összesen: +33 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 32, gyógyulás: 37, összesen: +5 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Tguarkhan intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Tguarkhan fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs, egy ezüstshuriken és egy obszidián karkötő. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 21, gyógyulás: 22, összesen: +1 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy era formázó minta (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 sallank nyilat. **), 3 vasérc, egy arany karperec, 7 arany és egy vas dobónyíl. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 238.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[164,12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy malmot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [163,13] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tamarinai Geodrin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! [35 pontot használtál fel, van még 203.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
Bár nem vagy írásszakértő, azért megpróbálkozol a kúp titkosírásának megfejtésével. Jónéhány jelet sikerült megfejtened.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [120 pontot használtál fel, van még 83.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(163,13) mínosz-kúp (#178), Leah oltár, 41. jellempróba, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(164,12) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), malom (#1204), Tharr oltár, élőholt tigris (#766)
(165,8) ryuku csapásvezető (#778), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238)
(165,9) Raia szent lovagja (#239), ősi csatamező (#263), 43. jellempróba
(165,10) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ember férfi
(165,11) tüskés harci gromakok (#156), quwarg boly (#359), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153), élőholt tigris (#766)
(165,12) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Tguarkhan (#212)

[182,27] A bozótost ritka erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy alanori csatamén előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Moonchilddal. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy szánalmas pondró trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 73.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [5000 tapasztalati pontot kaptál.] - Most már biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! - mondja a bölcs izgatottan. Remegő kézzel illeszti az elvékonyodó darabot az eddigiek végéhez. Iszonytató mennydörgés hallatszik, a szobában percekig villámok cikáznak! Mikor megdöbbenésedből magadhoz térsz, látod, hogy a botot körbefonó kígyótest valóban egy kék sárkányt formáz, amely pofáját a bot vége felé tátja. Micsoda izgalom! A bot most sem hagy benneteket cserben: ismét megjelenik a következő térképrészlet.

36 53
33 54 52
37 35
34 55 46
39 38 47
10 50 51 45
8
12 32
48 40
13 11 7 56 43
6 49 41 42 44
9
14 31 58 61
1 5 59 80 60
2 57
62
4 30 76 77 78 79 63
15 3
16 64
26 29 75 73 66
17 24 27 65
18 72
25 74 67
23 28 71 69
20 68
22 70
21 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
18: 2. térkép 1. pont
19: 2. térkép 11. pont
37: 2. térkép 24. pont
39: 2. térkép 12. pont
40: 2. térkép 42. pont
59: 2. térkép 43. pont
60: 2. térkép 47. pont
78: 2. térkép 48. pont
79: 2. térkép 63. pont
25
24 26
27
18
28 29 30 31 32
12 17 19 20
13 40 41 42 33
16
14 23 21 39 34
38 37 36
35
15 22
43 44 47
46
49 48 45
2 3 4 5 6 63
50 55 62 60 61
1 9 8 7 51 54 59
53 56 58
52
10 11 57
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 18. pont
11: 1. térkép 19. pont
12: 1. térkép 39. pont
24: 1. térkép 37. pont
42: 1. térkép 40. pont
43: 1. térkép 59. pont
47: 1. térkép 60. pont
48: 1. térkép 78. pont
63: 1. térkép 79. pont

Ez a 78. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 90, délre 57 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[181,26] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [180,25] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [20 pontot használtál fel, van még 48.]

kut 50 kutatsz 48 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [48 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kronotapírt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
(** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 bőrsisakot. **) Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 29, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 477 pontot. A következő körben tehát 474 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉMBŐR TARKÓVÉDŐ (737. TÁRGY)
Az erdei rém nagy ritkán különös holmit készít abból az anyagból, ami testét is védi: ez a puha, ámde rettenetesen ellenálló, rugalmas fejfedő csuklyaként húzható a fejedre, fejed tetejét, arcodat és tarkódat egyaránt védi. Bár különleges mágikus képességei nincsenek, védettségedet 16-tal növeli.

KÁOSZKÍGYÓ (638. TÁRGY)
A Káoszkígyó valójában egy legendás ősi fegyver, amelyet még Chara-din idejében kovácsoltak valamilyen irtózatosan kemény mágikus kristályból. Ezt a félelmetes, kígyószerűen csavarodó lándzsát csakis gonosz jelleműek használhatják, közülük is csak azok, akiknek szúrófegyver szakértelme legalább 30. Sebzése 4D6+10, és néha ellenfeledet megkínálja egy nekromanta csókjával. A Káoszkígyó elkészítésének módja a múlt ködébe vész.

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 336. fordulód.

Erő: 35 (39) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 40 (46) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 37 (46) Védekezés: 85 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 31 (37) Életpont: 412/501 Jellem: gonosz (458) Tul. pont: 3
Szerencse: 39 (47) Varázspont: 969/517 Pénz: 171 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 171/-10 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 121
Eddig összesen 2067 szörnyet (12 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 27516 TP-t kaptál. Jelenleg 1753235 TP-d van. A következő szinthez még 246765 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 99 az új rendszer szerint. A 336. fordulódban 7460 arany került a bankszámládra. 7460 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 30
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: * 29
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 101 (+1) 3. lopás: 7
4. mászás: 11 (-3) 5. csapdakészítés: 24 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 41 8. titkosírás: 11 (+1) 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 50 12. taumaturgia: 70
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 40 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 0, max: 16)
Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 bot (#4) 1 drótszőr (#37)
1 kaja (#2) 1 mágusölő (#422) 1 púderkő (#119)
1 quwarg tojás (#360) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 1 sallank nyíl (#129) 4 tudás gyöngye (#522)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
171 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309)
1 borkonyó bibe (#312) 1 csuklyavirág (#133) 1 era formázó minta (#418)
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322) 2 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 9 mákrózsa virág (#56) 1 mutáns csont (#331)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 obszidián függő (#195) 1 obszidián karkötő (#229)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107) 1 tolmokov-koktél (#351)
1 tünde nyíl (#554) 4 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)
3 vasérc (#152) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(180,25) Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár
(181,26) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Moonchild (2574. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek