Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 15. 9h:11' EZ A 337. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD 338. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 11. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
ftv 284 400 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 400. szörnyet |
ftv 146 400 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 400. szörnyet |
t 400 | támadod a 400. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy ongóliant tombolás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 2 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Techiulan testét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Techiulan testét. (7 támadással 688 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a Techiulan fejét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a Techiulan. (2 támadástól 411 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Techiulan fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a Techiulan fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A Techiulan hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 467 életpontot vesztesz.) A Techiulan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Techiulan amulettje (ld. enc.) és 1 dlathog kőzet. Magad mögé lököd a pitiáner Thargodan raktfőnök trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Techiulan trófeát. 27211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2264, sebződés: 965, gyógyulás: 410, összesen: -555 ÉP}
m 6 5 3 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében hadúr jobb lábát. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd az ében hadúr páncélozott testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 83, gyógyulás: 113, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [421,121] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mópat gigász. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász ragyás masszáját. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a mópat gigász bal hátsó lábát. (6 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a mópat gigász testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a mópat gigász testét. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nunchakuval megpöccinted a mópat gigász gigászi lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A mópat gigász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 74, gyógyulás: 236, összesen: +162 ÉP}
(Továbbmész...) [422,122] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy lélekelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lélekelementál anyagtalan testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lélekelementál testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 36 életpontot vesztettél. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a lélekelementál anyagtalan testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nunchakuval megpöccinted a lélekelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lélekelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11239 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1103, sebződés: 256, gyógyulás: 185, összesen: -71 ÉP}
kb 260 30 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot) |
kt 473 6 | elkészíted a 473. tárgyat (6 darabot) |
kb 260 15 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (15 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a méregféreg testét. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 16 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a méregféreg fejét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a méregféreg testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (24 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP] 11168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1074, sebződés: 204, gyógyulás: 178, összesen: -26 ÉP}
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im | imádkozol |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 123 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány testét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a zafír sárkány testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fegyvered 34 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a zafír sárkány fejét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a zafír sárkány bal első lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 674, gyógyulás: 253, összesen: -421 ÉP}
bb 260 30 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (30 darabot) |
im 0 2 | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg póklábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a taalru herceg testét. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy pszi kő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 75, gyógyulás: 113, összesen: +38 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a lidércóriás testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a lidércóriás testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércóriás testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a lidércóriás testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 28 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 158, gyógyulás: 209, összesen: +51 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón farkát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a smaragd drakón testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 6936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 5, gyógyulás: 95, összesen: +90 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a viharóriás testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a viharóriás testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7969 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 165, gyógyulás: 119, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [420,123] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy skarlátdémon. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 192 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (81 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre rohansz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a skarlátdémon vörös fellegeit. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a skarlátdémon fejét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Egy skarlátia varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled regenerálódik! Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon fejét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a skarlátdémon szilárd részeit. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Egy skarlátia varázslattal köszönt csatapartnered. A skarlátdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13545 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1239, sebződés: 575, gyógyulás: 250, összesen: -325 ÉP}
(Továbbmész...) [419,123] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy márvány sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű és 4 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 282, gyógyulás: 193, összesen: -89 ÉP}
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 366 69 | elmormolod a 198. varázslatot |
[366,69] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [364,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy vámpírféreg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kronotapír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
szk 200 333 | keresed a 200. szörnyet a 333. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
TECHIULAN AMULETTJE (499. TÁRGY) Egy különös, ébenfekete amulett. Lánca valamilyen ismeretlen fémből készült, végén egy állati koponyát ábrázoló apró faragvány fityeg. Nem kétséges, az amulettből sugárzik a gonosz - borsódzó háttal rejted el hátizsákod legtávolabbi zugába, és igyekszel tőle minél hamarabb megszabadulni. |
Erő: | 60 (89) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 86 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 58 (71) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/434 év |
Egészség: | 59 (83) | Életpont: | 1334/1400 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 63 (88) | Varázspont: | 2504/845 | Pénz: | 10290 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 28/17 | Pszi pont: | 524/163 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 34/32 (+5%) | ütőfegyverek: | 42/50 (+9%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 35/53 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/62 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 80/59 (+22%) | 3. mászás: | 20/80 |
4. csapdakészítés: | 22/81 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/57 | 6. gyógyítás: | 30/38 (+11%) |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/89 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 144/51 (+73%) | 11. taumaturgia: | 129/9 (+47%) | 12. szerencsejáték: | 3/52 (+11%) |
13. versengés: | 18/79 (+24%) | 14. harcművészetek: | 3/66 | 15. zene: | 15/96 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 47/6 (+20%) | 17. pszi: | 36/3 (+5%) | 18. zárnyitás: | 21/24 (-600%) |
19. vadászat: | 7/16 (+11%) | 20. vitalitás: | 8/14 | 21. bányászat: | 35/74 (+12%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 15/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +36 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
Pörhemór köre (#205) (177,65,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
varázsenergia (#161) | skarlátia (#293) | az elme hatalma (#123) | planetáris őrdémon (#172) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
istenítélet (#284) | >> | 48. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | Techiulan (#400) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Eruol (#378) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | galachmit (#310) | 6 | kék orchidea (#68) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
10 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | varázskő (#305) | 3 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
535 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | aranytű (#272) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dlathog kőzet (#829) | 6 | fiatalság itala (#473) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 19 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pszi kő (#248) | |||
10 | sárkánypikkely (#292) | 1 | Techiulan amulettje (#499) |