Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 2. 12h:10' EZ A 1112. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD 1113. játékheted kezdete: okt. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3851 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 224 19 5 | elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: h 1253 0 0 | használod az 1253. tárgyat |
h 1589 176 187 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 350 363 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 129 211 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 385 386 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 391 429 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 385 386 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 568 512 | használod az 1589. tárgyat |
fkt 312 | felt. készítesz a 312. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,47] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy purifikátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [134,47] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 10 drótszőrt. 1 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő jobb karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [138,45] Még mindig bozótos. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a garokk testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [139,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 606 | bemész a 606. épületbe |
h 1602 99 6 | használod az 1602. tárgyat |
* 1. BP: h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: szk 102 0 0 | keresed a 102. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
MÉREGTAGADÓ (1531. TÁRGY) Ezt a sötétzöld pengéjű szablyát valamikor Yurk, a profi ork bérgyilkos forgatta, míg egyszer rajta nem vesztett, és ott nem hagyta az orvtámadás helyén - a fogaival együtt. Most neked van lehetőséged harcra fogni, ha nem idegenkedsz tőle, hogy egy ilyen orgyilkos fegyvert forgass. Ha ezt teszed, 2D6+3 sebzést leszel képes okozni, valamint immunitást kapsz a szörnyek sebző mérgére (méregleheletre és bénító méregre nem). A méregtagadót balkézbe is foghatod. Használatához legalább 10-es szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged. |
AZ ALANORI CSATORNA Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
Erő: | 47 (50) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/1 | Magasság: | 105 cm |
IQ: | 28 (30) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 46 (50) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 92/93 év |
Egészség: | 46 (52) | Életpont: | 351/351 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 23 (30) | Varázspont: | 657/573 | Pénz: | 166 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 30/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/82 | szúrófegyverek: | 26/30 (+3%) | vágófegyverek: | 1/13 |
ütőfegyverek: | 4/10 | lőfegyverek: | 25/37 (+5%) | dobófegyverek: | 6/11 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,45 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 852 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/57 | 2. nyomkövetés: | 61/9 (+27%) | 3. mászás: | 5/96 |
4. csapdakészítés: | 16/73 | 5. csapdaészlelés: | 4/6 | 6. gyógyítás: | 53/23 |
7. titkosírás: | 4/46 | 8. felderítés: | 31/62 (+27%) | 9. szörnyidomítás: | 6/33 |
10. teológia: | 34/29 (+7%) | 11. taumaturgia: | 40/18 (+6%) | 12. versengés: | 6/26 |
13. zene: | 163/90 | 14. szörnyismeret: | 8/12 | 15. vadászat: | 9/68 |
16. bányászat: | 13/39 | 17. csapatmunka: | 2/80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 12 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 12 darabot ), szeksztánst (#32) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 5 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | pszi elementál (#221) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +17 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 12, pontszámod: 155. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | borkonyó bibe (#312) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
7 | kaja (#2) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 41 | víz (#27) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|