Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 10. 9h:23' EZ A 337. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD 338. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 11. varázslatot |
vv 161 139 | elmormolod a 161. varázslatot a 139. varázslatot |
v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
ve 643 20 | megveszed a 643. tárgyat 20 |
m 2 8 7 | mozogsz keletre, északra, északnyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 112 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 75 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Nunchakuval párszor keményen megütöd a zafír sárkány farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a zafír sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1448, sebződés: 635, gyógyulás: 247, összesen: -388 ÉP}
(Továbbmész...) [377,98] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő márvány sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 97 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 27 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a márvány sárkány óriási karmát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nunchakuval csak érinted a márvány sárkány bal szárnyát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 26 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1279, sebződés: 582, gyógyulás: 221, összesen: -361 ÉP}
(Továbbmész...) [376,97] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Salamon vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 3 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy méregféreg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a méregféreg ízelt testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a méregféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP] 11168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 21, gyógyulás: 172, összesen: +151 ÉP}
be 177 | bemész a 177. titkos labirintusba |
ek 7 18 6 | t. energia kisütése: 7 18 6 |
lm 47 | mozogsz 47 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakónszerű fenevad testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (66 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakónszerű fenevad pikkelyes testét. (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a drakónszerű fenevad farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 23 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A drakónszerű fenevad fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A drakónszerű fenevad farkával a kezedre csap. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a drakónszerű fenevad csontos pofáját. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Nunchakuval súrolod a drakónszerű fenevad csontos pofáját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvered 32 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A drakónszerű fenevad farkával a kezedre csap. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drakónszerű fenevad most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1539, sebződés: 424, gyógyulás: 4, összesen: -420 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
v 198 416 121 | elmormolod a 198. varázslatot |
[416,121] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Látsz egy sárkánybarlangot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 3 arany, -2 ÉP]
h 697 1500 | használod a 697. tárgyat |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón farkát. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 74, gyógyulás: 118, összesen: +44 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 175 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány gigászi testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a rubin sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (6 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Nunchakuval párszor keményen megütöd a rubin sárkány testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). A rubin sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a rubin sárkány fejét. (3 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nunchakuval meghorzsolod a rubin sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1550, sebződés: 681, gyógyulás: 277, összesen: -404 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a méregféreg fejét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a méregféreg fejét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 21 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (23 életpontot sebezve). A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a méregféreg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nunchakuval megpöccinted a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (313,117)-> 24 arany, -2 ÉP] 11168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 182, gyógyulás: 186, összesen: +4 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal szárnyát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Elszántan a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Nunchakuval épp hogy eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 22 arany, 4 vas dobónyíl, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 620, gyógyulás: 248, összesen: -372 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 118 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 118 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a zafír sárkány nyakát. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a zafír sárkány testét. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a zafír sárkány testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP] és 21 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 696, gyógyulás: 253, összesen: -443 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 87 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány bal hátsó lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a márvány sárkány farkát. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a márvány sárkány jobb szárnyát. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 34 életpontot sebeztél. Nunchakuval épp hogy eltalálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 21 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1307, sebződés: 511, gyógyulás: 217, összesen: -294 ÉP}
(Továbbmész...) [418,121] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Arsa nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Arsa jobb oldalát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az Arsa testét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered az Arsa testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Az Arsa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével megvagdalod az Arsa testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nunchakuval csak érinted az Arsa ízelt testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 39 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Arsa potrohgyűrűje [Arsa potrohgyűrűje ládikóba-> (313,117)-> 360 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 6 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP] 12973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1194, sebződés: 277, gyógyulás: 203, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [419,121] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy áldozati oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy márvány sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 97 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a márvány sárkány testét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 34 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a márvány sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nunchakuval gyengén megütöd a márvány sárkány jobb oldalát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 13 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 607, gyógyulás: 209, összesen: -398 ÉP}
im 284 | imádkozol |
ftv 284 48 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 48. szörnyet |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru herceg testét. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a taalru herceg testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Fegyvered 26 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fűszertartó, 40 arany, egy vas dobónyíl, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 62, gyógyulás: 129, összesen: +67 ÉP}
(Továbbmész...) [421,121] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét ölész. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a sötét ölész jobb karját. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a sötét ölész testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével megvagdalod a sötét ölész jobb vállát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nunchakuval csak érinted a sötét ölész bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 168, gyógyulás: 198, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [422,120] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ében hadúr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr nyakát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod az ében hadúr bal lábát. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 114, gyógyulás: 120, összesen: +6 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Techiulan fekete testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Techiulan testét. Kritikus ütés! (6 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a Techiulan jobb vállát. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Többször beletép húsodba a Techiulan. (2 támadástól 442 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Techiulan jobb hátsó lábát. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a Techiulan fekete testét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Többször beletép húsodba a Techiulan. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2065, sebződés: 837, gyógyulás: 372, összesen: -465 ÉP}
szk 326 333 | keresed a 326. szörnyet a 333. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 38 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért |
PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY) A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted. |
MÁGUSGYŰRŰ (1695. TÁRGY) Monstarax gyűrűje, nocsak... csak nem elvesztette itt, labirintusának ezen a pontján. Gyorsan felveszed, és megvizsgálod: kívül-belül rúnák sorakoznak, biztosítva, hogy e tárgy több legyen holmi aranygyűrűnél. Ha az ujjadra húzod, ezt tapasztalni is fogod: a gyűrű +70 max. VP-t, +70 VP regenerációt és +7 taumaturgiát ad, valamint +1-et kapsz a fejlesztési pontból növelhető VP regeneráció képességedhez. A tárgy nem átadható. |
ISTENÍTÉLET (284. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az istenítélet egy energia alapú varázslat, amely isteni döntést hoz a célpont felett - ez általában az jelenti, hogy elveszíti életpontja 45%-kát, hacsak nem dobja meg a mentődobását. A varázslat elmondása kimeríti használóját, ilyenkor ő is elveszít 50 Ép-t. A varázslat 50 varázspontba kerül, anyagi komponense egy purifikátor háj. Az istenítélet 30, isteni küldetés teljesítéséért kapott regeneráció pontért vásárolható meg, az IM 284 paranccsal. |
TECHIULAN (400. SZÖRNY) Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang. Igazi alakja hat méter magas, ébenfekete testű, kosfejű szörnyeteg. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószínű, hogy akad két-háromnál több olyan kalandozó, aki képes lesz legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható... |
Erő: | 60 (89) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 85 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 57 (70) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/431 év |
Egészség: | 59 (83) | Életpont: | 1320/1382 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 62 (87) | Varázspont: | 2445/80 | Pénz: | 9396 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 28/13 | Pszi pont: | 514/355 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 34/27 (+9%) | ütőfegyverek: | 42/41 (+7%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 35/47 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/29 | 2. nyomkövetés: | 80/37 (+19%) | 3. mászás: | 20/80 |
4. csapdakészítés: | 22/75 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/57 | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/89 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 143/78 (+90%) | 11. taumaturgia: | 128/62 (+55%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 |
13. versengés: | 18/55 | 14. harcművészetek: | 3/66 | 15. zene: | 15/85 |
16. szörnyismeret: | 46/86 | 17. pszi: | 35/98 (+5%) | 18. zárnyitás: | 27/24 |
19. vadászat: | 7/5 | 20. vitalitás: | 8/14 | 21. bányászat: | 35/62 (+23%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 15/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +36 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
Pörhemór köre (#205) (177,65,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
istenítélet (#284) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Eruol (#378) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | káoszkulcs (#884) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 13 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1136 | arany (#50) | 3 | ezüstdarab (#326) | 3 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | küklopsz szem (#643) | 1 | mágusgyűrű (#1695) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 38 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | varázskő (#305) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |