Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jan. 17. 14h:05' EZ A 358. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD 359. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 |
* 1. KP: ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
* 2. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: vv 26 14 165 | elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot a 165. varázslatot |
* 6. KP: h 697 300 0 | használod a 697. tárgyat |
* 7. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 8. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
h 892 10 | használod a 892. tárgyat |
hh 892 892 892 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
hh 892 892 892 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
hh 892 892 892 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
hh 892 892 892 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 123 életpontot sebeztél. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [133,38] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy földsárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [134,39] Még mindig hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 134 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Tüzet köpsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Tüzet köpsz. 130 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi bal oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kobudera csont [kobudera csont ládikóba-> (140,61)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [135,40] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ebor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy régészeti lelőhely van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő trappoló dinymák nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 128 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 125 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi lába tövét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [136,41] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy ongóliant egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy régészeti lelőhely van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 122 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
usz 20 0 0 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal középső lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A trosnyogó szakóca csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
usz 21 0 0 | úszol 21 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya alaktalan testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
usz 22 0 0 | úszol 22 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna farkát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
35 | |
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 54 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny megtipor. 67 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Fényhozóval néhányszor megcsapod az ongóliant hadúr testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A lény összetapos! 78 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az ongóliant hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (96,108)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vasérc. 5 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1096, sebződés: 542, gyógyulás: 175, összesen: -367 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 életpont.) Vámpírtőrrel megbököd a kronotapír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 3 sáfrányport.) 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 26, gyógyulás: 51, összesen: +25 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 életpont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a magnetikus praglonc jobb lábát. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 19 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-1 TU.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Fényhozóval párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc jobb lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 44, gyógyulás: 108, összesen: +64 ÉP}
Tüzet köpsz. 110 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod az áldott okerón jobb vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 12, gyógyulás: 65, összesen: +53 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Tüzet köpsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja Diz-oh testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd Diz-oh testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+46 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd Diz-oh testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Ököllel Diz-oh néhányszor megcsapja a jobb lábadat. (6 támadástól 370 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +74 ÉP.) Túl erős vagy, túl nagy a hatalmad - ellenfelednek semmi esélye sem volt. Zsákként dől el. A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 19 200 tapasztalati pontot kaptál. A fene a nagyhangú arénabajnokába, hogy DEM-mel mászkál! gondolod füstölögve magadban, amikor megakad a szemed valamin. Úgy látszik nem működött megfelelően a DEM, így itt maradt valami tárgya a nyavalyásnak! Ni csak, egy tektonikus gömb! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 370, gyógyulás: 164, összesen: -206 ÉP}
(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt.
ee 152 41 328 | eladod a 152. tárgyat a 41. tárgyat a 328. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
ek 503 116 98 | t. energia kisütése: 503 116 98 |
135 | 136 | 137 | |
40 | |
|
|
41 | |
|
|
42 | |
|
|
[116,98] Még mindig füves síkságon vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
ef 40 534 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -1 pontért |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
Erő: | 59 (85) | Szint: | 40 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (44) | Támadás: | 76 (80) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 26 (43) | Védekezés: | 92 (100) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 44/45 év |
Egészség: | 31 (52) | Életpont: | 1314/1314 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (50) | Varázspont: | 1157/305 | Pénz: | 93650 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 92/13 | Pszi pont: | 230/194 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/87 (+12%) | ökölvívás: | 25/61 | szúrófegyverek: | 34/74 |
ütőfegyverek: | *32/100 | lőfegyverek: | 34/20 (+4%) | dobófegyverek: | 1/13 |
Feltételes fegyverváltás: Fényhozó (#637) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -34.); ezüsttollú nyíl (#363) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,98 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 136,41 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 18. szinten jársz. Ebben a hónapban 10 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 116,98 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/3 | Max életkor 168 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 862 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/67 (+19%) | 2. nyomkövetés: | 43/89 | 3. mászás: | 20/16 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 30/52 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 24/65 | 6. gyógyítás: | 43/82 |
7. titkosírás: | 4/0 (+9%) | 8. felderítés: | 26/44 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 14/94 (+5%) |
10. teológia: | 43/63 (+13%) | 11. taumaturgia: | 50/7 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 14/56 (+12%) |
13. versengés: | 22/85 | 14. harcművészetek: | 16/16 | 15. zene: | 12/9 (+5%) |
16. szörnyismeret: | 13/0 (+6%) | 17. pszi: | *25/100 | 18. zárnyitás: | 14/29 (+5%) |
19. vadászat: | 23/38 (+5%) | 20. vitalitás: | 4/83 | 21. bányászat: | 38/33 (+19%) |
22. úszás: | 13/52 (+18%) | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 130 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 87% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 36 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150), tisztítótűz (#44) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe ősharcos (#680) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe kínzómester (#681) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | törpe hadvezér (#683) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
tisztítótűz (#44) | >> | törpe kincstáros (#682) | háló (#186) | >> | északi tűzsárkány (#219) | |
háló (#186) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | halálos morf (#7618) | |
gyóntatás (#56) | >> | Diz-oh (#6103) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | lomha morf (#7621) | pszi-acéltorony (#98) | >> | éltető morf (#7625) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1) |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 125, 129, 134, 187, 192, 201, 204, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 17, 18, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1440, az összesen kapott pontszám: 390195. (összesen ölhető: 1896 ) |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: usz 20, usz 21, usz 22. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 138 TU. szükséges még: 12 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2592 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | grákóbőr (#41) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kreiton esszencia (#892) | |||
2 | mithril (#352) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
5 | spiritusz (#170) | 11 | Thargodan esszencia (#328) | 52 | vasérc (#152) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
834 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
1 | tektonikus gömb (#1827) | 2 | tinta (#101) | 8 | ugh méreg (#166) |