Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 28. 15h:27' EZ A 481. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD 482. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1657 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 4. KP: | beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 32, gyógyulás: 33, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [168,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hidra közeledik. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra jobb hátsó lábát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a hidra egyik fejét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a hidra két fejét is. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hidra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 70, gyógyulás: 57, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [169,7] Bátran belegázolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Az idő ideális strandolásra.
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 7 12 | mozogsz 6 7 12 |
Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az opati polip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan a másikra támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 29, gyógyulás: 1, összesen: -28 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 31, gyógyulás: 1, összesen: -30 ÉP}
Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre rontasz. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a moszatrája testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Marokra fogva a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 76, gyógyulás: 21, összesen: -55 ÉP}
lm 16 18 20 | mozogsz 16 18 20 |
Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra rohansz. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az étkezési homár bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 27, gyógyulás: 12, összesen: -15 ÉP}
lm 23 26 34 | mozogsz 23 26 34 |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 9, összesen: +3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 5, gyógyulás: 9, összesen: +4 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal felnyársalod a diuretikus kráken gigászi testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 44, gyógyulás: 24, összesen: -20 ÉP}
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
lm 27 33 33 | mozogsz 27 33 33 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 13, gyógyulás: 9, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 20, gyógyulás: 27, összesen: +7 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 17, gyógyulás: 18, összesen: +1 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 29, gyógyulás: 28, összesen: -1 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 16, gyógyulás: 18, összesen: +2 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 58, gyógyulás: 29, összesen: -29 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nagyobb vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 61, gyógyulás: 35, összesen: -26 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [167,9] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [166,10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [164,12] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy malmot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
(Továbbmész...) [163,13] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
tim 100 | titkosírás megfejtése 100 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 65. pszi képességet |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
SORVASZTÁS (102. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A sorvasztás igen durva támadó varázslat, melynek hatása igazán csak a harc után mutatkozik meg. A célpont teste lassan elkezd sorvadni, és folyamatosan veszti életpontjait. A varázslat hatása egy forduló után megszűnik, de ha valakire három sorvasztást mondanak, akkor a varázslat csak fokozatosan, három forduló alatt múlik el. Elmondása 20 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
MOA RUBIN (379. TÁRGY) Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint. |
Erő: | 33 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 38 (44) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 36 (45) | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 169/169 év |
Egészség: | 31 (37) | Életpont: | 404/389 | Jellem: | gonosz (448) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (47) | Varázspont: | 933/482 | Pénz: | 2371 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 35/2 | Pszi pont: | 171/15 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 119 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 (+1) | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 30 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 29 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 100 (+1) | 3. lopás: | 7 |
4. mászás: | 10 (-4) | 5. csapdakészítés: | 24 | 6. csapdaészlelés: | 8 |
7. gyógyítás: | 41 | 8. titkosírás: | 10 (+1) | 9. felderítés: | 24 (+1) |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 50 (+1) | 12. taumaturgia: | 69 |
13. szerencsejáték: | 11 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 6 |
16. szörnyismeret: | 40 (+1) | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 25 | 20. bányászat: | 31 | 21. úszás: | 12 |
22. főzés: | 8 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), csápos otagit (#395) hurokcsapdával (#217) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 16) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
21 | bordacsont (#16) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
520 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | ezüsttőr (#322) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 7 | halcsont (#390) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa rubin (#379) | 27 | polip szívóka (#391) | |||
4 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szigony (#389) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) | 2 | tünde nyíl (#554) | 4 | víz (#27) |