332. forduló, 334. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 19. 15h:14'
EZ A 347. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD
348. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

CSILLAGPERMET KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,90] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 hoarián bőrnadrágot (700 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Xanathal karkötőjét (490 arany), 40 gyöngymangót (100 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 natharion gömböt (400 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 10 áldott követ (1300 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 1750 tapasztalati pontot. Nyárizápor átutalt a bankszámládra 800 aranyat a táborozásod 18. napján.
A K.T. tagjai közül eddig 11 szavazott a vezető leváltására, közülük 11 Veronelt javasolta új vezetőnek. A leváltáshoz még 17 szavazatra van szükség. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a bölcs szilmill (ld. enc.), az ősi szellem (ld. enc.) és a Bufa hírnöke (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) rubin fejéket (ld. enc.), őselemek köpenyét (ld. enc.) és dentor vértet (ld. enc.). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+75 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+632 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+140 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 662. hetének nyerőszámai: 13, 15, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 480.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 480.]

* 2. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 123. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 474.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 16. varázslatot a 140. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Szupersebesen mormolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 grifftojás). [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 4. KP: energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 1605 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 440.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 285 3
Sajnos nincs a birtokodban mákrózsa virág. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat az 1573. tárggyal az 1559. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a mihlanil övet. [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat az 1573. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 8. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-4 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 432.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 431.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 430.]

kb 56 18 kiveszel a bankból az 56. tárgyat (18 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 18 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

ek 285 6 t. energia kisütése: 285 6
Előveszel 6 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +6 szerencse, +6 védelem). [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 430.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

bb 135 100 beraksz a bankba a 135. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 47 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 182 69 4 elmormolod a 182. varázslatot a 69. varázslatot a 4. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 424.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
EF 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 1601 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 384.]
[A parancs tárolásra került.]

m 1 mozogsz északkeletre
[183,89] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

[7 pontot használtál fel, van még 377.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 372.]

lm 5 34 44 mozogsz 5 34 44
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [5. PONT. --> 28. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [30. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [34. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [43. PONTON vagy.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 54 lépésre nyugatra és 39 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] [18 pontot használtál fel, van még 354.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [28. PONT. --> 5. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [6. PONT. --> 58. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [46. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [47. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [48. PONT.] Folytatod az utat. Újabb kanyar! [49. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út ismét kanyarodik. [50. PONT.] A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [51. PONT. --> 52. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 54 55 57 mozogsz 54 55 57
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [53. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú farkát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megcsapod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 220 életpontot sebeztél. Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Jutalmad nem marad el (+43 varázspont). 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nanda! Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nanda jobb oldalát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 161 életpontot sebeztél. A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+43 varázspont). 1978 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Egy szubreális vámpírt pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 161 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+43 varázspont). 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 optiri agysisakot, 8 fokhagymát és 2 tükröt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-26 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 mágusölő, 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenőcs és 20 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (186,106)-> 160 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [54. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [56. PONT.] Visszamész a kijárathoz, és kimész. [18 pontot használtál fel, van még 306.]

vv 109 165 elmormolod a 109. varázslatot a 165. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 304.]

kf 1088 1345 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1345. tárggyal
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 304.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(183,89) a 76. labirintus bejárata, átokmurgattyú (#225), nanda (#224), szubreális vámpír (#223)

[189,101] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Killer.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (668. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Baestarral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy életköves gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy varkaudar katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. (Csábmosoly.) Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te zene szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+5 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 294.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [3000 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik.
- Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

1 5
16 14
15 13 2 3 6 9
17 19
11 4 7 10
18
21
20 8
12
27 22 34
26 25
23
24
28 30 33
32
29 31
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 282 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[190,102] Még mindig az erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bűbájlidérc testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+43 varázspont). 3267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 47, gyógyulás: 2, összesen: -45 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy raaba-fát. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [190,103] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az ősdentor bal oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 107 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod az ősdentor testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az ősdentor bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 74 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a möszehát pajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. Jutalmad nem marad el (+43 varázspont). 3503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 42, gyógyulás: 4, összesen: -38 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy fekete lótuszt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy raaba-fát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [191,104] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy trikornis herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy raaba-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 268.]

m 4 mozogsz délre
[191,105] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Találsz egy rát-fát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom mészáros módra sült szarvasflekkent.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 960 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 2880 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [47 pontot használtál fel, van még 221.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, művészi porolit (#720), Baestar (4079. kalandozó)
(190,102) bűbájlidérc (#761), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(190,103) ősdentor (#282), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Fairlight oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 39. jellempróba, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(191,104) trikornis herceg (#261), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Sheran oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 255. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169)

[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy tollaskígyó. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a tollaskígyó testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a tollaskígyó pikkelyes testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 108 életpontot sebeztél. A tollaskígyó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a tollaskígyó bal szárnyát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a tollaskígyó jobb szárnyát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 203 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 991, sebződés: 247, gyógyulás: 6, összesen: -241 ÉP}


Összefutsz egy szőke, göndör hajú, kék szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr személyes tanácsadója. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyűt, egy adamantit páncélt, egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy hókeresztet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mágusköpenyt, egy optiri agysisakot, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy smaragd sárkány trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy otagi csápot tart. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Buldózer. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Mintha egész alakja elmosódna - mint egy szellemnek. Egy kis kéksárkány ül a vállán. Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 190.]

m 6 mozogsz nyugatra
[363,67] Sivataghoz értél, kelletlenül gázolsz bele a homokba. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mópat bolyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 183.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 181.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 179.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 177.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 175.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 173.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 171.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 169.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 167.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 165.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok először távolról szemlélnek, aztán amikor megbizonyosodtak róla, hogy ártalmatlan vagy, elviszik a felkínált tárgyat. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 163.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 161.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 159.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 157.]

ek 116 60 150 t. energia kisütése: 116 60 150
Szent jogar gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 157.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+407 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 155.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[363,66] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod.

Látsz egy gyilkos csalánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gunymák anyó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 960 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [362,65] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gunymák anyó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 124.]

m 8 mozogsz északra
[361,63] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi jobb karját. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 162 életpontot sebeztél. A Notermanthi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 3709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy drótszőr. Egy Thargodan mágus intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 113 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan mágus jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 218 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a Thargodan mágus jobb lábát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 157 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. (-20 támadás). A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke. Mosolyogva kidobod a nevetséges halálelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Thargodan mágus trófeát. 8143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1151, sebződés: 162, gyógyulás: 4, összesen: -158 ÉP}

Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 128 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus bal oldalát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a Thargodan mágus jobb karját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 214 életpontot sebeztél. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. (-20 támadás). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 162 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és egy manifeszt.nyúlvány. 8143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 223, gyógyulás: 4, összesen: -219 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Sötétség Hercege készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege fejét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a Sötétség Hercege testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 53 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 266, gyógyulás: 4, összesen: -262 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy Chara-din monolitját.

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+663 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). [69 pontot használtál fel, van még 55.]

szk 308 309 keresed a 308. szörnyet a 309. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mópat gigászt. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 4. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 71 TVP-t kell elköltened.]

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 14.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [14 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 709. tárggyal az 1536. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Lecsatolod a mihlanil övet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 4, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 474 pontot. A következő körben tehát 472 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY)
A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el.
A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar.

ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY)
Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet.

BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY)
A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé!

RUBIN FEJÉK (729. TÁRGY)
Egy gyönyörű arany fejpánt, amelynek elejére az ékszerész egy tökéletesen csiszolt rubint illesztett. A fösvény boltostól valószínűleg csak töredékárat kapsz, legjobban teszed, ha elajándékozod szerelmednek, vagy esetleg saját magad viseled.

ŐSELEMEK KÖPENYE (560. TÁRGY)
Az őselemek köpenye hallatlan mágikus erővel ruházza fel viselőjét: minden, támadó varázslat által okozott sebzést negyven százalékkal csökkent! Ezenkívül, aki ezt magára húzza, plusz 2 védelmet is kap. A legendás varázstárgyat annak idején állítólag T. Vlagyimir rendelte Éliosztésztől, a Namír királyság legkiválóbb varázstárgy készítőjétől, külön a Zarknod elleni csatájához. Természetesen azóta számos másolat készült a mesés varázstárgyról. Az őselemek köpenye a lények speciális képessége ellen nem nyújt védelmet. Fontos még, hogy 22-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti, mert azonnal megfojtaná az irtózatos mágikus nyomás.

DENTOR VÉRT (573. TÁRGY)
"Egy kvazárpáncélban szinte sebezhetetlen vagy." - tartja a mondás. Azonban a kvazárpáncélnak is megvannak a gyenge pontjai: az illesztések. Ha egy kvazárpáncélon ezeket a helyeket egy kvazárkováccsal egy újabb arx minta segítségével bevonatod öt dentor bőrrel, akkor máris megvan a tökéletes vértezet. Amellett, hogy megnöveli 16-tal a védettségedet, még 30-at ad a maximális életpontodhoz és 10%-kal csökkenti minden téged ért varázslat sebzését is. A kvazárkovács méretre formálja a dentor vértet, tehát más nem tudja használni (nem lehet átadni). A dentor vért viseléséhez legalább 18. szintűnek kell lenned. A készíttetés költsége 60 TVP és 500 arany, és neked kell a kovács számára a fentieken kívül a rögzítéshez szükséges 20 csepp ragasztót, 4 kvazárt és 12 acéltűt is eljuttatnod.

THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY)
A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele.

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios főpapja vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 333. fordulód.

Erő: 40 (39) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 165 cm
IQ: 51 (67) Támadás: 45 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 41 (52) Védekezés: 86 Menekülés: 30 % Életkor: 9/34 év
Egészség: 42 (54) Életpont: 863/862 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 52 (61) Varázspont: 1524/553 Pénz: 520 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 35/4 Pszi pont: 274/141 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 35
Eddig összesen 3183 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39222 TP-t kaptál. Jelenleg 3616337 TP-d van. A következő szinthez még 383663 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, Thargodan mágus, őrjáratozó katona. A 333. fordulódban 5693 arany került a bankszámládra. 5693 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 31 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 30 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 31

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << óriásölő (#528) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 80 (+1) 3. mászás: 13
4. csapdakészítés: 25 5. csapdaészlelés: 7 6. gyógyítás: 6
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 26 (+1) 9. szörnyidomítás: 13
10. teológia: 50 11. taumaturgia: 56 12. versengés: 16
13. harcművészetek: 26 14. zene: 39 15. szörnyismeret: 25
16. pszi: 38 17. zárnyitás: 2 18. vadászat: 5
19. vitalitás: 2 20. bányászat: 24 21. úszás: 9
22. főzés: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) szemmelverés (#137)
az elme hatalma (#123) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16) hadiszerencse II (#24)
tárgyvédelem (#178) Symulf rúnája (#182) kí koncentráció (#69) esszenciavédelem (#165)
méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 26. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
pszi ragyogás (#166) >> pszi őselementál (#258) gyóntatás (#56) >> Authoricus (#1671)
élőholt pozdorja (#134) >> taalru (#249) élőholt pozdorja (#134) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
vakító fény (#43) >> őrült varázsló (#255)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 11 csalánvirág (#582) 47 gyöngymangó (#135)
12 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360)
2 szent jogar (#150) 6 ubuk dobónyíl (#138) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
520 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
3 borkonyó bibe (#312) 1 dentor bőr (#551) 1 drótszőr (#37)
8 fokhagyma (#403) 10 gyógykenőcs (#313) 4 isteni könnycsepp (#260)
3 kvazár (#244) 1 mágusölő (#422) 17 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mocsári penke (#148) 13 mópat token (#585)
1 optiri agysisak (#315) 3 spiritusz (#170) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,63) Notermanthi (#257), Thargodan mágus (#318), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(361,64) oltár
(362,65) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(363,66) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(363,67) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), tollaskígyó (#635), Buldózer (4199. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A többszemélyes kalandok során néhány fordulókorlátos dolog nem tartozott sem az előtte, sem az utána jövő fordulóhoz. Ezek mostantól a tk-t követő fordulóhoz tartoznak: a halálos érintés, a fegyverszakértelem fejlődés és a varázskő törés.

Üzenet küldése a karakternek