TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. szept. 27. 9h:10'
EZ A 1111. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD
1112. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX
|
MEGADEATHKA KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Kenon a barommal. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy áspis védőköpenyt, egy féregíz nyakpántot, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Egy alanori csatamén a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Jockey Ewinggal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nozar-thin medált, egy q. ölő éremet, egy szirén köpenyét, egy zangrozi csizmát és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy entitás manifesztum trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy alanori csatamén a hátasa. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű drow nővel. Fekete a bőre. Dornodon hittérítője. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy optiri agysisakot, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 1200. hetének nyerőszámai: 28, 15, 26. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: vv 224 19 5 |
elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 689.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 686.]
* 2. KP: h 1133 0 0 |
használod az 1133. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 686.]
* 3. KP: h 1253 0 0 |
használod az 1253. tárgyat |
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 681.]
h 1589 176 187 |
használod az 1589. tárgyat |
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz vashegyű nyilat. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (44,98): 7 db, (94,53): 11 db, (100,80): 7 db, (97,107): 15 db, (72,59): 3 db. Ára 12 arany. Ezután mérgezett vasnyíl iránt kíváncsiskodsz. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (99,19): 4 db, (100,80): 12 db, (97,107): 2 db. Ára 16 arany. [3 pontot használtál fel, van még 678.]
h 1589 350 363 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz esszenciakristályt. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy ezüsttollú nyíl hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (100,80): 4 db. Ára 300 arany. [3 pontot használtál fel, van még 675.]
h 1589 129 211 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz sallank nyilat. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (46,62): 220 db, (94,53): 151 db, (100,80): korlátlanul, (97,107): 12 db, (72,59): 1 db. Ára 8 arany. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy sáfránypor hol szerezhető be. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 672.]
h 1589 385 386 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab moa gyémánt van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (97,107): 1 db. Ára 160 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható moa katalizátor. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 669.]
h 1589 172 297 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz téfea-agyat. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (45,62): 11 db, (42,28): 1 db, (44,98): 4 db, (99,19): 58 db, (94,53): 65 db, (100,80): 718 db, (97,107): 443 db, (72,59): 241 db, (140,61): 1 db. Ára 16 arany. Ezután kvazár kard iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 666.]
h 1589 391 429 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz polip szívókát. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (100,80): 5 db, (97,107): 478 db. Ára 4 arany. Ezután kaktuszbogyó iránt kíváncsiskodsz. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 663.]
h 1589 297 405 |
használod az 1589. tárgyat |
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab kvazár kard van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható rájabőr úszógatya. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 660.]
h 1589 404 389 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz rájabőrt. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (100,80): 1 db, (97,107): 8 db, (140,61): 16 db. Ára 6 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható szigony. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (99,19): 1 db, (94,53): 2 db, (100,80): 2 db. Ára 28 arany. [3 pontot használtál fel, van még 657.]
h 1589 425 1150 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz pengepajzsot. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (99,19): 1 db, (94,53): 1 db, (100,80): 1 db, (97,107): 7 db. Ára 1800 arany. Mire is akartad használni a kémgömböt? Bárhogy töröd a fejed, nem ugrik be, hogy mi is az a tárgy, amit keresel. [3 pontot használtál fel, van még 654.]
h 1589 385 386 |
használod az 1589. tárgyat |
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab moa gyémánt van. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (97,107): 1 db. Ára 160 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható moa katalizátor. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 651.]
h 1589 1222 1570 |
használod az 1589. tárgyat |
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz hattyútollat. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Kíváncsiságod határtalan, a következő kérdés, hogy Krough fejdísze hol szerezhető be. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (100,80): 3 db, (97,107): 10 db. Ára 1350 arany. [3 pontot használtál fel, van még 648.]
h 1589 568 512 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab biami kvazárlándzsa van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután Eldereth szilánk iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 645.]
h 1589 1253 551 |
használod az 1589. tárgyat |
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab csillezsályalevél van. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható dentor bőr. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 642.]
be 655 |
bemész a 655. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 642.]
m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[132,47] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Találsz egy nekrofunt. Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar felderítő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [132,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [132,49] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Látsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy adószedő hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 612.]
kt 116 100 |
elkészíted a 116. tárgyat (100 darabot) |
Begyűjtöttél 100 móri gyümölcsöt. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [400 pontot használtál fel, van még 212.]
v 96 96 107 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
|
131 |
132 |
133 |
45 |
|
|
|
46 |
|
|
|
47 |
|
|
|
48 |
|
|
|
49 |
|
|
|
50 |
|
|
|
(132,46) kőtorony (#665)
(132,47) trikornisok (#104), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, varkaudar felderítő (#7133)
(132,48) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 21. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(132,49) manaelementál (#290), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
[96,107] Egy kisebb településhez érkeztél.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Találsz egy sörsátrat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Khór szobrát. (ld. enc.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A varkaudarok életében a Fősátor az egyik legfontosabb szimbólum. Egyszerre testesíti meg a hatalmat, a dicsőséget és az egységet. Békeidőben a Fősátort csak a legmerészebb törzsfők merészelik felhúzni, mert amint a törzs zászlaja a csúcsára kerül, az egyben a többi varkaudar felé intézett, visszavonhatatlan kihívás is! Azt jelenti: "Gyere, próbálj meg legyőzni, és ha sikerül, a hatalmam a tiéd!" Háború esetén persze kicsit más a helyzet. A fősátor ilyenkor parancsnoki főhadiszállásként szolgál, valamint ez a sátor a varkaudar haderők fővezérének lakóhelye, és a fogadószobája is egyben. Kihívás háborúban is lehetséges, de a fővezérnek a magasabb érdekre való tekintettel ilyenkor lehetősége van a küzdelmet visszautasítani, vagy későbbre halasztani, a megszégyenülés veszélye nélkül. A kihívó persze megteheti, hogy hetekig vár a sátor előtt arra, hogy a fővezér végre kiálljon vele. Ez azért is érdekes, mert ha háború alatt győzi le valaki a fővezért, akkor azzal a hadba vonuló összes törzs felett átveheti az uralmat. No persze a fővezér sem véletlenül vált azzá. A párharcban a szemtelen kihívókat többnyire könyörtelenül felkoncolja. A sátor csúcsán egy pusztító lándzsa mered az ég felé, amire egy keskeny, vörös selyemcsíkot kötöttek. Megtudod, hogy ez a Romboló törzsének jelzése. Az ajtó mellett egy varkaudar pusztító őrködik a fővezér nyugalma felett. (770. épület.)
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy vörös, tarajos hajú, villámló tekintetű varkaudar férfi táborát. Bőre olajbarna, és rücskös. Amint meglát, gúnyosan végigmér. Ő a varkaudarok népének ünnepelt arénabajnoka. Dornodon felszentelt papja. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea színesíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Egy csataremák a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 202.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+27 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+75 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork bérgyilász.
A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 172.]
[96,106] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
Összefutsz Raimunddal. Egy arany papi karkötőt, egy ezüsttornyot, egy gromak páncélt, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. ametisztjét, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy q. pusztító éremet, egy szerencsetalizmánt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír védőgyűrűt visel. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[10 pontot használtál fel, van még 162.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+31 arany). Ez jól esett! (+75 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sötét gnóm.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm jobb vállát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 132.]
[96,105] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy sötét gnóm. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Találsz egy csodák kútját. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 122.]
h 233 30 |
használod a 233. tárgyat |
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+77 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 92.]
a 3 4446 2 |
átadod a 3. tárgyat a 4446. kalandozónak (2 darabot) |
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
aa 225 480 107 |
átadod a 225. tárgyat a 480. tárgyat a 107. tárgyat |
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
aa 108 249 57 |
átadod a 108. tárgyat a 249. tárgyat az 57. tárgyat |
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
aa 237 1528 384 |
átadod a 237. tárgyat az 1528. tárgyat a 384. tárgyat |
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
aa 381 391 172 |
átadod a 381. tárgyat a 391. tárgyat a 172. tárgyat |
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
aa 379 378 105 |
átadod a 379. tárgyat a 378. tárgyat a 105. tárgyat |
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
aa 382 377 116 |
átadod a 382. tárgyat a 377. tárgyat a 116. tárgyat |
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 92.]
* 1. BP: h 1602 27 40 |
használod az 1602. tárgyat |
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 9 vizet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 pular kristályt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 89.]
* 2. BP: szk 102 0 0 |
keresed a 102. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy uzbányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 89.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 8, 28.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 89 pontod maradt, ebből a következő körre 89 pontot vihetsz át. Kapsz még 474 pontot. A következő körben tehát 563 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KHÓR SZOBRA (1824. ÉPÍTMÉNY)
A varkaudarok nemzetségekben élnek, amelyek törzsekre tagolódnak. A törzsek csak valamilyen külső veszély, vagy háború esetén hajlandóak egymással - időleges - szövetséget kötni, egyébként állandóak közöttük a kisebb-nagyobb csetepaték. Egyetlen vezér létezett a varkaudarok - nem túl hosszú, és nem túl változatos - történelmében, aki kivétel nélkül az összes nemzetséget, és az összes törzsfőt maga mellé tudta állítani. Ő pedig Khór, az Első. Ha a varkaudarok háborúba indulnak, akkor az aktuális vezérnek mindig fel kell használnia az Első alakját a fegyelem és a hűség megteremtéséhez, majd a fenntartásához. Így tett Sistergő Pumpa is az I. Invázió során, és így tesz most Romboló is, a Hódítás alatt. Khór szobra egy három ember magas kőépítmény, de csak megközelítőleg hasonlít egy valódi varkaudarhoz. Ez azonban nem baj. Nem az a lényeg, hogy hasonlítson rá. Egyetlen más varkaudarnak sem emeltek soha szobrot, csakis Khór-nak. Ezért, ha egy ilyen építményre találsz valahol, és tisztelettel ejted ki Khór nevét, a vadak onnantól már nem tekintenek rád ellenségként. Azt is jó tudnod, hogy Khór szobra némi mágikus töltést is hordoz magában, hála a sámánok tisztátalan felavató szertartásának. A varkaudarok a tövében pihenve dupla varázspont mennyiséget regenerálnak! Ha az invázió alatt őket támogattad, te is részesülhetsz ebben az áldásban. |
KARAKTERLAP
Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 333. fordulód.
Erő: |
47 (50) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
8/1 |
Magasság: |
105 cm |
IQ: |
28 (30) |
Támadás: |
26 (28) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
42 kg |
Ügyesség: |
24 (27) |
Védekezés: |
45 (49) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
92/93 év |
Egészség: |
46 (52) |
Életpont: |
351/351 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
23 (30) |
Varázspont: |
650/249 |
Pénz: |
542 arany |
Kép. pont: |
13 |
Tudatpont: |
30/16 |
|
|
|
|
EFejl: |
37 |
Eddig összesen 1774 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
6 143 TP-t kaptál. Jelenleg
967 784 TP-d van. A következő szinthez még
32 216 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar hadúr,
zombi mester,
varkaudar varázsló. A 319. fordulódban 5168 arany került a bankszámládra. 5297 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/82 |
szúrófegyverek: |
26/27 (+3%) |
vágófegyverek: |
1/13 |
ütőfegyverek: |
4/10 |
lőfegyverek: |
25/30 (+4%) |
dobófegyverek: |
6/11 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
96,105 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 132,49 |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 852 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
31/57 |
2. nyomkövetés: |
60/64 (+13%) |
3. mászás: |
5/96 |
4. csapdakészítés: |
16/73 |
5. csapdaészlelés: |
4/6 |
6. gyógyítás: |
53/23 |
7. titkosírás: |
4/46 |
8. felderítés: |
31/35 |
9. szörnyidomítás: |
6/33 |
10. teológia: |
34/21 (+2%) |
11. taumaturgia: |
39/96 (+10%) |
12. versengés: |
6/13 |
13. zene: |
162/91 (+99%) |
14. szörnyismeret: |
8/12 |
15. vadászat: |
9/56 |
16. bányászat: |
13/29 |
17. csapatmunka: |
2/80 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 12 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 12 darabot ), szeksztánst (#32) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 5 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +17 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 12, pontszámod: 155. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
95 |
96 |
97 |
104 |
|
|
|
105 |
|
|
|
106 |
|
|
|
107 |
|
|
|
108 |
|
|
|
(96,105) sötét gnóm (#132), csodák kútja (#1096), útonálló (#130)
(96,106) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), Raimund (2414. kalandozó), sötét gnóm (#132)
(96,107) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, Fősátor (#770), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Khór szobra (#1824), egy varkaudar férfi, ork bérgyilász (#781)