332. forduló, 334. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 20. 9h:14'
EZ A 474. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD
475. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [379,89] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 28 életpontot. Spunkmeyer átutalt a bankszámládra 5000 aranyat a táborozásod 11. napján.
A 18. napon összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Hoxxurton trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+81 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 684. hetének nyerőszámai: 26, 17, 30. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 469.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 464.]

* 3. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 140 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 424.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+21 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 394.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 389.]

* 8. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 9. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 379.]

* 10. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

h 504 használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 379.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összefutsz egy fekete, göndör hajú, szürke szemű, rövid bajszú árnymanó férfival. Fekete a bőre. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy kreiton lich trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Shadowhunter. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 369.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
39 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

id 43 idomítod a 43. szörnyet
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

be 686 2 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 319.]

a 32 4718 1 átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ef 13 energia fejlesztése 13
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 3297 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 274.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új gyöngymangó. [-35 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 249.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[379,59] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a drakolich testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a drakolich testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 56, gyógyulás: 7, összesen: -49 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [380,59] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sárkányfajzat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat jobb első lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sárkányfajzat bal első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 134, gyógyulás: 28, összesen: -106 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+150 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [381,59] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy sárkányfajzat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel végigvagdosod a sárkányfajzat farkát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel végigvagdosod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 124, gyógyulás: 26, összesen: -98 ÉP}

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 177.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 157.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ep 155 300 építed a 155. tárgyat 157 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 2 3 6 mozogsz keletre, délkeletre, nyugatra
[382,59] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy sziklaskorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 81, gyógyulás: 18, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+204 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [383,60] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy káoszbajnok volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [382,60] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szubreális vámpír lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. (A balkezes gyűrű védett meg.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [72 pontot használtál fel, van még 85.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 65.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[381,60] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a sziklaskorpió fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 100, gyógyulás: 21, összesen: -79 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kátránygödröt. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Észreveszel egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! (ld. enc.)
Összeakadsz Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [380,60] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sziklaskorpió. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 100, gyógyulás: 21, összesen: -79 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ!
Összefutsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy Notermanthi trófea és egy méregelementál trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [379,60] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez?

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [56 pontot használtál fel, van még 9.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[378,60] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy élőholt sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár bal első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt sullár testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az élőholt sullár fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt sullár jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 8. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy spagulárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 474 pontot. A következő körben tehát 475 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY)
A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani.

KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY)
A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán.

ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Nem véletlen, hogy soha egyetlen bányász sem adja át vagy el az adamantitot, legfeljebb megsemmisíti, ha nincs már rá szüksége (D 627 parancs).
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 333. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 37 Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 35 Védekezés: 64 Menekülés: 40 % Életkor: 9/9 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 334/106 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (46) Varázspont: 520/19 Pénz: 167 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 170/81 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 1137 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4585 TP-t kaptál. Jelenleg 629972 TP-d van. A következő szinthez még 170028 TP szükséges. Trófeáid: woorgard, őrült varázsló, Mnebolath. A 333. fordulódban 10338 arany került a bankszámládra. 10338 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 22/10 (+10%)
vágófegyverek: 22/50 (+11%) ütőfegyverek: 13/52 (+18%) lőfegyverek: 22/2
dobófegyverek: 13/72 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (50%) << mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/95 (+11%) 2. nyomkövetés: 53/92 (+25%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 7/93 5. csapdakészítés: 23/36 6. csapdaészlelés: 5/50
7. gyógyítás: 56/91 (+46%) 8. titkosírás: 14/98 9. felderítés: 40/62 (+22%)
10. szörnyidomítás: 11/24 11. teológia: 33/68 (+13%) 12. taumaturgia: 21/15 (+6%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 57/25 (+34%)
16. szörnyismeret: 23/87 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 2/5
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 30/56 (+18%) 21. úszás: 16/53
22. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
99 arany (#50) 4 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 1 szeksztáns (#32) 1 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit (#627) 4 arkog kő (#632) 1 deus ex machina (#1)
5 gyöngymangó (#135) 1 ramit kő (#226) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(378,60) élőholt sullár (#216), nekrofun (#173)
(379,59) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, drakolich (#760)
(379,60) Tharr oltár, érclelőhely
(380,59) sárkányfajzat (#340)
(380,60) sziklaskorpió (#339), törpe bánya (#435), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, Szőrös Karom (5367. kalandozó)
(381,59) sárkányfajzat (#340), érclelőhely
(381,60) sziklaskorpiók (#339), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, Kárász (5300. kalandozó)
(382,59) Fairlight oltár, érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(382,60) szubreális vámpír (#223)
(383,60) káoszbajnokok (#293)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).

Üzenet küldése a karakternek