Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 27. 8h:44' EZ A 335. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD 336. játékheted kezdete: jan. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5011 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot) |
* 7. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 11. varázslatot |
kb 260 30 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (30 darabot) |
bb 829 20 | beraksz a bankba a 829. tárgyat (20 darabot) |
ek 7 18 6 | t. energia kisütése: 7 18 6 |
lm 51 53 23 | mozogsz 51 53 23 |
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 132 életpontot vesztettél. Ellenfeled fekete energia varázslatot lő rád. 186 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércsikoly alaktalan egészét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércsikoly testét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércsikoly testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Fegyvered 27 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy fekete energia varázslat. 185 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 143 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 673, gyógyulás: 4, összesen: -669 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakónszerű fenevad bal első lábát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (56 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakónszerű fenevad jobb hátsó lábát. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a drakónszerű fenevad jobb szárnyát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Fegyvered 11 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakónszerű fenevad, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A drakónszerű fenevad farkával megérint. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a drakónszerű fenevad jobb hátsó lábát. (5 támadással 474 életpontot sebezve.) Nunchakuval meghorzsolod a drakónszerű fenevad testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvered 14 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A drakónszerű fenevad fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A drakónszerű fenevad farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1599, sebződés: 376, gyógyulás: 4, összesen: -372 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakónszerű fenevad testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (64 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakónszerű fenevad fejét. (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Nunchakuval többször eltalálod a drakónszerű fenevad testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A drakónszerű fenevad farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a drakónszerű fenevad jobb hátsó lábát. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) Nunchakuval épp hogy eltalálod a drakónszerű fenevad testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A drakónszerű fenevad belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A drakónszerű fenevad farkával a kezedre csap. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 391, gyógyulás: 4, összesen: -387 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakónszerű fenevad csontos pofáját. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (64 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakónszerű fenevad bal oldalát. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Nunchakuval párszor keményen megütöd a drakónszerű fenevad jobb első lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Fegyvered 17 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakónszerű fenevad, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A drakónszerű fenevad farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a drakónszerű fenevad csontos pofáját. (4 támadással 373 életpontot sebezve.) Nunchakuval épp hogy eltalálod a drakónszerű fenevad csontos pofáját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakónszerű fenevad, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A drakónszerű fenevad farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a drakónszerű fenevad száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1626, sebződés: 387, gyógyulás: 4, összesen: -383 ÉP}
lm 58 65 | mozogsz 58 65 |
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 267 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy fekete energia varázslatot. 391 életpontot vesztettél. (-18 védekezés.) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 658, gyógyulás: 4, összesen: -654 ÉP}
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 132 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy fekete energia varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 405 életpontot vesztettél. (-18 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércsikoly alaktalan egészét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lidércsikoly alaktalan egészét. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Nunchakuval halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércsikoly testét. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Egy fekete energia varázslatot dob rád a másik. 376 életpontot vesztettél. (-18 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy fekete energia varázslatot, majd rád küldi. 213 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 1155, gyógyulás: 4, összesen: -1151 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: fekete energia varázslatot lő rád. 192 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércsikoly testét. Kritikus ütés! (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lidércsikoly testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércsikoly testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy fekete energia. 200 életpontot vesztettél. Ellenfeled fekete energia varázslatot lő rád. 393 életpontot vesztettél. (-18 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 925, gyógyulás: 4, összesen: -921 ÉP}
vv 205 109 139 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 139. varázslatot |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ea 292 150 | eladod a 292. tárgyat 150 |
ve 643 10 | megveszed a 643. tárgyat 10 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 672 | bemész a 672. épületbe |
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[376,97] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Salamon vigyorog kajánul. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy márvány sárkány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 94 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a márvány sárkány bal első lábát. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nunchakuval többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével megvagdalod a márvány sárkány óriási karmát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nunchakuval csak érinted a márvány sárkány testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (313,117)-> 52 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1262, sebződés: 568, gyógyulás: 217, összesen: -351 ÉP}
(Továbbmész...) [377,96] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősöreg góliát közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát bokáját. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Nunchakuval többször eltalálod az ősöreg góliát testét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 33 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Az ősöreg góliát nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősöreg góliát bokáját. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Nunchakuval csak érinted az ősöreg góliát bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Az ősöreg góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1589, sebződés: 357, gyógyulás: 268, összesen: -89 ÉP}
v 198 365 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[365,65] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé.
kb 260 10 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot) |
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg jobb oldalát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a taalru herceg bal karját. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nunchakuval többször eltalálod a taalru herceg póklábát. Kritikus ütés! (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy pszi kő és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 44, gyógyulás: 120, összesen: +76 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a méregféreg testét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Nunchakuval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a méregféreg ízelt testét. Kritikus ütés! (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A méregféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 11168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 103, gyógyulás: 159, összesen: +56 ÉP}
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a drótszőrű mópat bal középső lábát. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) Nunchakuval néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat bal oldalát. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Nunchakuval megpöccinted a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 18133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1876, sebződés: 464, gyógyulás: 4, összesen: -460 ÉP}
(Továbbmész...) [365,67] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gonyolék lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy smaragd sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány farkát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány fejét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Nunchakuval párszor keményen megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (21 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Din cséphadarójával többször eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Nunchakuval épp hogy eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1393, sebződés: 520, gyógyulás: 235, összesen: -285 ÉP}
(Továbbmész...) [364,67] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy jégelementál került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál jobb karját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégelementál fagyos testét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nunchakuval megütöd a jégelementál fagyos testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 24 ép-t sebzett rajtad. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (23 életpontot sebezve). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A jégelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 66, gyógyulás: 83, összesen: +17 ÉP}
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo törzsfő. Itt csata lesz.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő nyakát. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nunchakuval kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fegyvered 36 ép-t sebzett rajtad. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A zoloboo törzsfő karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zoloboo törzsfő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 63 arany, -2 ÉP] 1843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 38, gyógyulás: 63, összesen: +25 ÉP}
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Nunchakuval néhányszor megcsapod a halálhozó testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 51 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 51 életpontot vesztettél. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a halálhozó bal lábát. (4 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Nunchakuval megpöccinted a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 51 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 51 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 10429 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1124, sebződés: 674, gyógyulás: 228, összesen: -446 ÉP}
szk 250 333 | keresed a 250. szörnyet a 333. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 15 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért |
APRÓ ZSÁKOCSKA (1694. TÁRGY) Ez az apró feneketlen zsák az övedre akasztható, és érdekes módon amit beleraksz, az összezsugorodik. Amikor kiveszed, újra életnagyságú lesz. Nagyon látványos és vicces a dolog, így rögtön ki is próbálod néhány nagyobb dologgal. És még hasznos is! Ha az apró zsákocskát magadnál tartod, +10 féle tárgyat cipelhetsz magaddal, mint egyébként. Ezenkívül a megterheltséged 5 kilóval csökken. A tárgy nem átadható. |
KÁOSZKULCS (884. TÁRGY) Ha sokáig figyelsz egy káoszkulcsot, megállapíthatod, hogy rövid idő alatt a színskála összes színében tündökölni kezd. Ismeretlen anyaga könnyen hajlik. Ha a hozzá tartozó zárral egyesül, olyan, mintha önálló tudattal bírna: végigpróbálgatja az összes lehetséges formát, míg meg nem találja azt, amivel az adott zár kinyitható. Sajnos ezután nincs az a szakképzett tolvaj, aki ki tudná vakarni a káosz-zár réseiből, így a következő ajtónál már nem veheted hasznát. |
Erő: | 60 (89) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 127 cm |
IQ: | 63 (73) | Támadás: | 85 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 56 (69) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/427 év |
Egészség: | 59 (78) | Életpont: | 1288/1354 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 62 (87) | Varázspont: | 2439/29 | Pénz: | 3099 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 28/17 | Pszi pont: | 514/180 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/62 | szúrófegyverek: | 8/36 |
vágófegyverek: | 34/13 (+8%) | ütőfegyverek: | 42/29 (+10%) | lőfegyverek: | 7/28 |
dobófegyverek: | 35/37 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/29 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 80/0 (+29%) | 3. mászás: | 20/80 |
4. csapdakészítés: | 22/63 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/57 (-894%) | 6. gyógyítás: | 30/27 |
7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 25/89 | 9. szörnyidomítás: | 15/49 |
10. teológia: | 142/25 (+83%) | 11. taumaturgia: | 127/48 (+72%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 (+11%) |
13. versengés: | 18/55 (+24%) | 14. harcművészetek: | 3/66 | 15. zene: | 15/79 |
16. szörnyismeret: | 46/66 | 17. pszi: | 35/90 (+5%) | 18. zárnyitás: | 27/24 |
19. vadászat: | 7/5 (+11%) | 20. vitalitás: | 8/2 | 21. bányászat: | 35/29 (+10%) |
22. úszás: | 6/75 | 23. főzés: | 15/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332), Raia angyala (#333), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +36 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 25 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse II (#24) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) |
hatalomvarázs (#220) | Pörhemór köre (#205) (177,65,1) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Eruol (#378) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7106 | arany (#50) | 1 | amul kulcs (#565) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillagrubin (#715) | 23 | dlathog kőzet (#829) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
13 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
125 | sárkánypikkely (#292) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 27 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | apró zsákocska (#1694) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 1 | drakolder kulcs (#524) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | Huddens elixírje (#830) | 25 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | káoszkulcs (#884) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) |