331. forduló, 333. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 11. 9h:17'
EZ A 822. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD
823. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,-37] koordinátán.
Szőrös Karom, amikor összefutottatok, adott neked 3 ezüsthegyű nyilat és 300 aranyat.
Ravashack, amikor találkoztál vele, adott neked egy kis aranykulcsot, egy tigroszlán fogat, egy rókafarkat, egy kis aranykulcsot és 3 ezüsthegyű nyilat.
UgyanKedvesPotrien egyszer odajött hozzád, és adott neked egy Zinthurg pallost (ld. enc.).
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked 3 kristályfolyadékot (ld. enc.). Varázserőd regenerálódik. (+143 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 71 TVP-t kell elköltened.]

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 632.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 632.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 4. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +30 max. életerő, +30 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 622.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 618.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 618.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Öregedtél 1 évet. (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 614.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+13 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 584.]

ef 12 502 energia fejlesztése 12
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 556.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 526.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

fkt 434 1 felt. készítesz a 434. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

kno 16 2 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 526.]

be 87 bemész a 87. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét honol. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 521.]

lm 4 11 11 mozogsz 4 11 11
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Egy apró gnóm ugrik eléd. - Á, egy újabb jelölt! Ugye, szeretnél pásztor lenni? - szólásra nyitnád a szádat, de a parányi alak úgy hadar, hogy megmukkanni sem tudsz. - Jó helyen jársz! Itt lehetőséget kapsz, hogy bebizonyítsd, képes vagy nagyobb csorda állat megrendszabályozásra! És ha mindkét csordánál helyt állsz, van még egy harmadik is, ami nem egészen evilági: Dupla gránitajtó mögé zártuk az őrjöngő Thargodan hordát. Ha őket is megfékezed, méltán érdemled ki a legjobb pásztor címet! Kérdés? - kinyitod a szádat, de a gnóm bólint. - Akkor rendben is vagyunk. Sok szerencsét! - és búcsút intve távozik. Hitetlenkedve állsz, majd magadhoz nézve, körülnézel. Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy norpadolótika! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a norpadolótika jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a norpadolótika testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner vadász quwarg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy norpadolótika trófeát. 2091 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 90, gyógyulás: 20, összesen: -70 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy norpadolótika! {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. A támadás sajnos hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a norpadolótika testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 76, gyógyulás: 17, összesen: -59 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy norpadolótika van előtted! {max. életpontja: 241-260.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika jobb középső lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a norpadolótika bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika jobb oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 85, gyógyulás: 19, összesen: -66 ÉP}

egy kultúrmasztodont veszel észre magad előtt. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kultúrmasztodon. {max. életpontja: 301-320.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kultúrmasztodon. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [24 pontot használtál fel, van még 497.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy kultúrmasztodon! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] egy kultúrmasztodont veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] egy kultúrmasztodon lakik itt. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 479.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy kultúrmasztodon! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kultúrmasztodon van előtted! {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] egy kultúrmasztodont pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 461.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy kultúrmasztodon! {max. életpontja: 301-320.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] egy kultúrmasztodont pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] egy kultúrmasztodon lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kultúrmasztodon. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy kultúrmasztodon! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kultúrmasztodon. {támadása: 58.} Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 425.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] egy kultúrmasztodont pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] egy kultúrmasztodont pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] egy kultúrmasztodon lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 407.]

lm 1 mozogsz 1
Visszamész a kijárathoz, és kimész. [6 pontot használtál fel, van még 401.]
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+81 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 361.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad az a tárgy. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 316.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 2 36 fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[36 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-30 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 14, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 473 pontot. A következő körben tehát 673 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZINTHURG PALLOS (716. TÁRGY)
Egy óriási méretű pallos, amelyet igazándiból csak nagyméretű teremtmények (mint például Zinthurg börtönőr) tudnak forgatni. Az adamantitból készült nyélre kovácsolt, mágikus acéllemezt erősítettek, amely hihetetlenül éles, így csontot, bőrt, mindent képes átvágni. Azonban nehézkessége miatt használatakor kapsz -4 támadást. A fegyver sebzése 6D6+6, használatához legalább 16-os vágófegyver szakértelem szükséges. Vigyázz, nehogy túl sok gyűljön fel nálad ebből a 15 kiló súlyú fegyverből!

KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 332. fordulód.

Erő: 35 (39) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 123 cm
IQ: 38 (34) Támadás: 19 Agresszió: 10 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 33 (34) Védekezés: 68 Menekülés: 30 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 304/266 Jellem: semleges Tul. pont: -8
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 807/4 Pénz: 300 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 51/45 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2267 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6273 TP-t kaptál. Jelenleg 474869 TP-d van. A következő szinthez még 125131 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, norpadolótika, qwarg rohamosztagos. A 315. fordulódban 9999 arany került a bankszámládra. 10848 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 2/33 szúrófegyverek: 18/33 (+15%)
vágófegyverek: 21/57 (+1%) ütőfegyverek: 28/31 lőfegyverek: 27/86 (+3%)
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << mágusölő (#422) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/89 2. nyomkövetés: 83/35 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/29 5. csapdakészítés: 32/77 6. csapdaészlelés: 4/41
7. gyógyítás: 36/77 (+30%) 8. titkosírás: 15/18 9. felderítés: 32/92
10. szörnyidomítás: 14/14 11. teológia: 48/9 (+13%) 12. taumaturgia: 39/47 (+1%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 30/21 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/49
16. pszi: 5/68 (+203%) 17. zárnyitás: 1/25 18. vadászat: 12/63
19. bányászat: 18/28 20. úszás: 17/87 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) esszenciavédelem (#165) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 8 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 135 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(50,-37) a 87. labirintus bejárata, norpadolótika (#226), kultúrmasztodon (#227)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A ganüid mágiafaló 33 % eséllyel dob tl'urlang gömböt, és kapott egy fészket is.

Üzenet küldése a karakternek