331. forduló, 333. forduló, Nehwon, a Gyors összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 13. 15h:19'
EZ A 479. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD
480. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,25] koordinátán.
A táborozás 6. napján találkozol Snekivel. Ő Kőagy felesége! Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy mithril sisakot, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+554 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 646. hetének nyerőszámai: 30, 5, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 117 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 549.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 537.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

* 8. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban rókafarok, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

f 168 16 26 kísérletezel a 168. tárggyal a 16. tárggyal a 26. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Mindenféle variációt kipróbálsz, de ezekkel a tárgyakkal, így, együtt, semmit sem tudsz kezdeni. [10 pontot használtál fel, van még 512.]

v 96 185 30 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,30] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy templomot. Dornodon hívei emelték.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Van itt egy fekete mágustorony (641. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 502.]

vtn 185 varázslat tanulás: a 185. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: vízlélegzés. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 467.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[184,31] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 11700 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Vlagyimir szobrát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [184,32] Továbbmész a város utcáján.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívői építették. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Eladsz 3 aranygyűrűt 36 aranyért, 5 borostyán függőt 30 aranyért, 4 ezüst gyűrűt 24 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 3 ezüst nyakláncot 30 aranyért, 3 igazgy. fülbevalót 60 aranyért, 3 obszidián függőt 30 aranyért, 2 trófea nyakláncot 60 aranyért.
[20 pontot használtál fel, van még 447.]

pki 1500 kiveszel a bankból 1500 aranyat
Kiveszel a bankból 1500 aranyat. A számládon van még 7444 arany. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

pbe 2500 1056 beraksz a bankba 2500 aranyat
Ezüsthajú Szigfrid számlájára átutalsz 2500 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[183,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 2 ezüstshurikent 16 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 fpi formázó mintát 25 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 8 magszim belet 40 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 4 rejtőköpenyt 56 aranyért, 2 rézgolyót 2 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 tolmokov-koktélt 8 aranyért, 13 ugh mérget 26 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért.
Összeakadsz egy copfos aranyhajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy fekete bőrcsizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy hidra trófea és egy őrült varázsló trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.
Összefutsz Gorodával. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy Kitaszított trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Hátasállata egy trikornis! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[10 pontot használtál fel, van még 437.]

ve 16 15 megveszed a 16. tárgyat 15
Vásároltál 15 bordacsontot. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[183,30] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tüske. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) [183,29] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy karbin plazma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Találsz egy csodák kútját. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 417.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 vassisakot. Biztos, hogy neked szánta a kút. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 413.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +8 életerő. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 409.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig az úszás. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 9 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 405.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,25] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kőagy előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 58 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 tüske. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel farkát. (6 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csápos otagi. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Ezt a támadást elhibáztad! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 20 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 190, gyógyulás: 0, összesen: -190 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Erőd TF-elődött.
[18 pontot használtál fel, van még 387.]

v 198 182 27 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,25) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184), csápos otagi (#395)

[182,27] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy alanori csatamén orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 377.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [3000 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik.
- Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

1 5
16 14
15 13 2 3 6 9
17 19
11 4 7 10
18
21
20 8
12
27 22 34
26 25
23
24
28 30 33
32
29 31
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 39, északra 60 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 372.]

m 8 6 7 mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra
[182,26] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő purifikátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sir Basil a Bunkó lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán jobb lábát. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [181,26] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis herceg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 55 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg bal vállát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a trikornis herceg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis herceg többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 85, gyógyulás: 42, összesen: -43 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [180,25] Az erdőt síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 342.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál nyakát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 30, gyógyulás: 39, összesen: +9 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vashegyű nyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 41, gyógyulás: 117, összesen: +76 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel többször eltalálod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 44, gyógyulás: 128, összesen: +84 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Notermanthi támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi bal oldalát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 29 arany, 2 vasérc, egy fekete gyöngy és egy aranylánc. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 39, gyógyulás: 56, összesen: +17 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, 7 arany és egy obszidián függő. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 292.]

m 8 mozogsz északra
[180,24] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Észreveszel egy nekrofunt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Warrax orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Erőd TF-elődött. [13 pontot használtál fel, van még 279.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] A befejezéshez még 107 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 179.]

szk 286 keresed a 286. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kronotapírt. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 176.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 166.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 22, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 166 pontod maradt, ebből a következő körre 166 pontot vihetsz át. Kapsz még 473 pontot. A következő körben tehát 639 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.]

KARAKTERLAP

Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah püspöke vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 332. fordulód.

Erő: 33 (37) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 190 cm
IQ: 38 (44) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 36 (45) Védekezés: 84 Menekülés: 20 % Életkor: 169/169 év
Egészség: 31 (37) Életpont: 406/312 Jellem: gonosz (436) Tul. pont: 0
Szerencse: 39 (47) Varázspont: 906/214 Pénz: 609 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 171/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 117
Eddig összesen 1997 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 24568 TP-t kaptál. Jelenleg 1651484 TP-d van. A következő szinthez még 48516 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ősdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 92 az új rendszer szerint. A 332. fordulódban 7444 arany került a bankszámládra. 7444 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: * 29
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 29
dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tüske (#22) (18 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 99 (+1) 3. lopás: 7
4. mászás: 10 5. csapdakészítés: 24 6. csapdaészlelés: 8 (-2)
7. gyógyítás: 41 8. titkosírás: 9 9. felderítés: 23
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 49 12. taumaturgia: 69
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 14 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 39 17. pszi: * 20 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 25 20. bányászat: 31 21. úszás: 12
22. főzés: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 bordacsont!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
848 arany (#50) 3 aranygyűrű (#193) 5 borostyán függő (#162)
4 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst nyaklánc (#117)
2 ezüstshuriken (#327) 1 fpi formázó minta (#419) 3 igazgy. fülbevaló (#197)
2 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 8 magszim bél (#103)
1 nyu-shuriken (#157) 2 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 quwarg tojás (#360) 4 rejtőköpeny (#277) 2 rézgolyó (#343)
1 rézsisak (#72) 2 rövid íj (#107) 1 sallank karom (#128)
1 tolmokov-koktél (#351) 2 trófea nyaklánc (#196) 13 ugh méreg (#166)
1 varkaudar lándzsa (#224)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 15 bordacsont (#16) 10 drótszőr (#37)
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 1 karbin plazma (#199)
1 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248) 1 purifikátor háj (#269)
1 szöges bunkó (#8) 3 trikornis szarv (#198) 1 varázskő (#305)
2 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(180,24) nekrofun (#173), oltár, művészi porolit (#720)
(180,25) Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257)
(181,26) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), trikornis herceg (#261)
(182,26) purifikátorok (#157), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), zoloboo sámán (#230)
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek