Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 23. 9h:06' EZ A 732. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD 733. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 127 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető bal karját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1722 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1722 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő torát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1379 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 913 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 12 363 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 363. tárggyal |
flh 22 189 | felt. lőfegyver haszn. 22 a 189. tárggyal |
flh 998 351 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal |
hu 138 1345 355 | hulladék: 138 1345 355 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kf 820 843 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 843. tárggyal |
av 13 | alakváltás 13 |
t 213 | támadod a 213. szörnyet |
v 96 187 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,106] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 16200 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy Vlagyimir szobrát.
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
be 652 | bemész a 652. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 1. térkép 3. pont 3: 1. térkép 2. pont 4: 1. térkép 5. pont 5: 1. térkép 4. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 211.]
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar íjász támad rád.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 21 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+6 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző és 1 varkaudar látógömb. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 99 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 3179 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3179 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [199,113] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebzett vark. kardtáncos volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 258 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [200,115] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy királyi őrsáncot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Továbbmész...) [201,116] Dombos terepre érkeztél.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+4 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal karját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+7 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+4 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1743 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1814 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+10 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3147 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
v 198 161 114 | elmormolod a 198. varázslatot |
[161,114] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 230 765 778 | keresed a 230. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 2. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
Erő: | 34 (39) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 29 (36) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/45 év |
Egészség: | 29 (34) | Életpont: | 811/768 | Jellem: | jó (611) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (70) | Varázspont: | 906/358 | Pénz: | 4823 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 33/27 | Pszi pont: | 232/107 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | 25/6 | szúrófegyverek: | 27/29 (+11%) |
vágófegyverek: | 25/10 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 27/96 (+9%) |
dobófegyverek: | 27/2 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/46 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 83/69 (+32%) | 3. mászás: | 15/17 |
4. csapdakészítés: | 20/23 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/39 | 6. gyógyítás: | 62/0 |
7. titkosírás: | 5/26 | 8. felderítés: | 22/26 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 14/40 |
10. teológia: | 71/89 (+11%) | 11. taumaturgia: | 62/44 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 3/24 |
13. versengés: | 15/85 | 14. harcművészetek: | 23/4 | 15. zene: | 11/13 (+3%) |
16. szörnyismeret: | 43/64 (+52%) | 17. pszi: | 21/13 (+5%) | 18. zárnyitás: | 11/65 |
19. vadászat: | 13/54 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 32/10 (+3%) |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs II (#63) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szockó hólyag (#355) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 26 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
453 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 2 | sötét tekercs (#535) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 70 | víz (#27) |