330. forduló, 332. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 7. 9h:09'
EZ A 817. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
818. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


30 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,-36] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Kárász, amikor összefutottatok, adott neked egy nagy vaskulcsot.
ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked egy botot és 2 ezüsthegyű nyilat.
HóKinn,CsendBenn egyszer odajött hozzád, és adott neked egy Rhatt páncélját (ld. enc.).
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy tigroszlán fogat.
NépekMindenSzigete, amikor találkoztál vele, adott neked egy botot és 6 kaját. Varázserőd regenerálódik. (+143 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 859. hetének nyerőszámai: 8, 24, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 631.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 631.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 631.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 629.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 627.]

* 4. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +30 max. életerő, +30 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 621.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 583.]

ef 25 502 energia fejlesztése 25
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 492.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 462.]

hu 33 hulladék: 33
Hulladékgyűjtés törölve: lapockacsont. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[50,-37] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy Leoneydeas. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. [8 pontot használtál fel, van még 454.]

be 87 bemész a 87. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

lm 4 11 11 mozogsz 4 11 11
Bekukkantasz a kis terembe. [2. PONT.] Egy apró gnóm ugrik eléd. - Á, egy újabb jelölt! Ugye, szeretnél pásztor lenni? - szólásra nyitnád a szádat, de a parányi alak úgy hadar, hogy megmukkanni sem tudsz. - Jó helyen jársz! Itt lehetőséget kapsz, hogy bebizonyítsd, képes vagy nagyobb csorda állat megrendszabályozásra! És ha mindkét csordánál helyt állsz, van még egy harmadik is, ami nem egészen evilági: Dupla gránitajtó mögé zártuk az őrjöngő Thargodan hordát. Ha őket is megfékezed, méltán érdemled ki a legjobb pásztor címet! Kérdés? - kinyitod a szádat, de a gnóm bólint. - Akkor rendben is vagyunk. Sok szerencsét! - és búcsút intve távozik. Hitetlenkedve állsz, majd magadhoz nézve, körülnézel. Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] egy norpadolótika lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy norpadolótika. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy norpadolótika! {max. életpontja: 241-260.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 429.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy norpadolótika! {max. életpontja: 241-260.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] egy norpadolótika lakik itt. {max. életpontja: 241-260.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy norpadolótika! {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 414.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy norpadolótika van előtted! {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [3. PONT.] egy norpadolótika lakik itt. {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [3. PONT.] egy norpadolótikát veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy norpadolótika. {max. életpontja: 241-260.} Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy norpadolótika. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy norpadolótika. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 384.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy norpadolótika van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy norpadolótika. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy norpadolótika! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 369.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy norpadolótika. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] egy norpadolótikát pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] egy norpadolótika lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 354.]

lm 1 mozogsz 1
Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad az a tárgy. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 244.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 243.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 243.]
Fürgén varázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 241.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-30 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 26, 1.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 472 pontot. A következő körben tehát 672 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről.

RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY)
Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy.

LEONEYDEAS (976. SZÖRNY)
Leoneydeas az egyetlen olyan noth szellem, akinek való életéről máig fennmaradt néhány feljegyzés. Állítólag ez az egykor oly délceg elf férfiú, sok ezer évvel ezelőtt messzi földön híres vándor és prémvadász volt, akinek íjásztechnikáját még az armingtoni akadémián is oktatták. Aztán a véletlen úgy hozta, hogy a helytartói udvarba került, s néhány év elteltével már az utód nélkül eltávozó uralkodó helyébe, annak fogadott fiaként lépett. Persze intrika és ármány áldozata lett, ahogyan azt barátai jó előre megjósolták. Előbb évekre börtönbe vetették, majd száműzték. Leoneydeas hosszúra nyúlt életét a bosszúnak szentelte, és egyre elvakultabbá, egyre gonoszabbá vált, s mikor pedig az elkerülhetetlen halál elragadta, békétlen lelke aenouth-ként, azaz noth-szellemként kísértett tovább. Jobb, ha nem háborgatod őt, mert érintése képes aszott múmiává öregíteni téged! Épp ezért csak FT paranccsal fogod megtámadni, de mágikus fegyver hiányában ez eszedbe se jusson!

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.

Erő: 35 (39) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 37 (33) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 33 (34) Védekezés: 68 Menekülés: 40 % Életkor: 110/110 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 303/303 Jellem: semleges Tul. pont: -8
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 807/12 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 31/25 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2264 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 275 TP-t kaptál. Jelenleg 468596 TP-d van. A következő szinthez még 131404 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, vadász quwarg, qwarg rohamosztagos. A 315. fordulódban 9999 arany került a bankszámládra. 10798 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 2/33 szúrófegyverek: 18/18
vágófegyverek: 21/56 ütőfegyverek: 28/31 lőfegyverek: 27/83
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << mágusölő (#422) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/89 (+10%) 2. nyomkövetés: 83/35 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/29 5. csapdakészítés: 32/77 6. csapdaészlelés: 4/41
7. gyógyítás: 36/47 8. titkosírás: 15/18 9. felderítés: 32/92 (+5%)
10. szörnyidomítás: 14/14 11. teológia: 47/96 (+15%) 12. taumaturgia: 39/46 (+1%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 29/91 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/49
16. pszi: 3/65 (+3%) 17. zárnyitás: 1/25 18. vadászat: 12/63
19. bányászat: 18/28 20. úszás: 17/87 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) esszenciavédelem (#165) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 12 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 313 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 főnixtoll (#563) 5 gyöngymangó (#135) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(50,-37) Leoneydeas (#976), a 87. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár

Üzenet küldése a karakternek